Sadece renkli gözlüler...

kendimi çok çirkin hissediyorum ben. ela gözlüyüm.saçlarım şuan siyah ve bi facia olduğunu söylemek zorundayım. onceden acık kestaneydi ve doğaldı,mahvettim. şimdi dışarı çıkasım gelmiyor. ve renkli gözlü kızlar güzel olur sadece gibi bi düşüncem var. aptalca biliyorum ama bence öyle. bu düşünceyi atamıyorum. ne yapmalıyım?


0|0
7|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Renkli göz, çoğu insana göre sadece ''güzeldir'

    Güzel diyip geçerler..

    Hepsi o kadar..

    Derin gelip, akıllara takılmaz pek.

    Yolda yürürken yanından geçen ve çok güzel olmayan ve de geçip gittikten sonra, on beş adımdan sonra bile kendi kendine ''neydi o ya?!'' kadınlar hep esmerdir mesela.. Gözleri de iridir..

    Ya da ben manyağım, bilmiyorum..

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ela ?

    Ela renkli mi oluyor anlamadım yeşile calan mı neyse.

    ben maviyeşilim dışarı cıkmayayım mı yani :(

    0|0
    0|0
    • sen çok yanlış anlamışsın beni

    • Hepsini Göster
    • 'bana göre' öyle

    • Olsun ha sana göre ha herkese :(

  • Bence gereksiz düşünceler ile kendinizi meşgul etmeyin derim. Şunu unutmayın ki herkes herkese benzeyecek diye bir şart yoktur. Sağlık olmanız her şeyden önce gelir ve sağlığınızın değerini bilin.

    1|0
    0|0
  • Güzel kıyafetler giyinebilirsin sadece saclarınla kötü olcak halin yok birazdaha kıyafetlerinle lgi cekmeye calıs

    0|0
    0|0
  • Güzel olmak için renkli göze ihtiyacın yok. İstersen lens tak.

    0|0
    0|0
  • :Dd o zaman butun ela gozlerı ıntar etmeye cahırıyorum bence senın guven tazelemen lazım

    0|0
    0|0
  • ela gözlü güzeldir. neden kendini çirkin görüyorsun. ben severim.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Uff turk erkeklerinin boyle sacma bir dusuncesi var sadece renkli gozlulere guzel diyenler hep turk erkekleri bence.Asla boyle bir sey yok ve sacma bir dusunce guvensizlikten benim mavi gozlerim var aman ne fark eder ki ingiltere de gayette normal bir durum.

    0|0
    0|0
  • iyide ela da renkli bir göz rengidir elanın içinde yeşilin tonları var bal renginin tonları var ille tam yeşil olunca renkli olacak diye bir şey yok =)

    0|0
    0|0
  • biliyo msn insan bi süre sonra renkli gözü pek sevmiyor her fotarafta gözlerim kırmızı cıkıyo ne kadar kötü dimi :) şimdi at bu düşünceyi kafandan sende gzl bi kızsındır çirkin kız olmaz bakımsız kız olurr

    0|0
    0|0
  • bende öyle bir düşünce yok ama türk erkekleri renkli göz seviyor bunu biliyorum nedeni az olması ... yoksa bir kadını güzel yapan göz rengi eğil bence

    0|0
    0|0
    • bence renkli göz ve güzel bir burun bir kadını her şekilde güzel yapar.

    • Hepsini Göster
    • hepsi bir arada olan fazla yok. tamam fizikte önemli ama yüz bence daha önemli

    • bence değil .. erkekler önce fiğize sonra yüze bakar ..bu her yerde böyledir ...zaten yüz güzelliği içinde sadece yeşil göz güzel olamaz .. benim bir arkadaşım var yeşil gözlü hiçe güzel değil kimse teklif etmiyor

  • Renkli gözlü olmak güzel olmak değildir.

    0|0
    0|0
  • yeşil gözlerim ve keşke mavi olsaydı diorm.. asla renk degiştirmıo hep yeşil :S:S:S

    0|0
    0|0
    • ben de kahverengi istiyorum ya da siyah. mavi

    • bnde mavi isterdm ölü balık gibi bakiim bööle bi acaip sevmıorm

  • Kim demiş onu yahuu? Gözlerim kahverengi gayette hoş bir kızım. Ya da güvenim tavan bilemeyeceğim :)

    0|0
    1|0
Yükleniyor...