Bu Bir Sorunmudur ? Bacaklarım konusunda ne yapmalıyım ?

Bacaklarım kalın çok uzun boylu sayılmam ince sutün gibi bacaklarımda yok bacaklarımın kalın olması itici bi durum mu sizce ?

Kilolu değilim boyum 155 kilom 48 ama bacaklarım gerçekten kalın ve kilolu duruyo.

Araştırıyorum inceltmek için işe yarar bişey bulamıyorum.

Güncellemeler:
Arkadaşlar problem şu:

Dediğim gibi boyum 1.55 kilom 48 taş çatlasa 50 olmuşumdur.

Beden ölçülerim 80-50-85 Tüm herşeyim tam olarak orantılı ve ayna karşısında çok çok çok memnun olduğum ve beğendiğim bi vücuda sahibim ama bacağımın alt kısmı hemen hemen üst kısma denk ve ben gerçekten bu durumdan rahatsızım ..

Lütfen bi yardım istiyorum

0|0
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu konuda sana yardımcı olabilirim sanırım hem mesleğim gereği biliyorum hemde bir eşcinselim bir aralar çok uğraşmıştım kız gibi sutun gibi bacaklara sahip olmak için inceltmeyi ve başarmıştım öncelikle ilk önerim pilates olabilir hiç denedinmi ?

    0|0
    0|0
    • Hayır denemedim

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle :) Bu güzellik çabaları çok zor olabiliyo bazen

    • ben yaptım sende yapabilrisn umarım kız gibi oldu :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • önemli olan bacak falan değil, gönüller bir olsun yeterli,

    gönüller bir olduktan sonra gerisi gelir...

    2|0
    0|0
  • selam bisiklet kullan yada biraz spor yap koşu gibi falan yararı olacaktır

    0|0
    0|0
  • balık etli kızlardan hoşlanırım ayrıca bacakların çok kalın değilse itici gelmez bana şahsen

    0|0
    0|0
    • biraz kalın sanırım

    • Genetiktir o zaman sen kafaya takma boşver illa herkesin bi problemi vardır seninki problem bile sayılmaz zaten ;)

  • ne kadar kalın bir ölçü verirsen mezroyla çevresini ölçüp. roberto carlos gibi değilse sorun yok

    0|0
    0|0
    • ölçü yerine üst bacağımla eşit olduğunu düşünsen

    • üst kısım derken diz kapağının hemen üstü ile aynı olması normaldir. kalçanın hemen altı ile aynı ise sorun ama o kadar büyük bir sorun değil. ölçülerin gayet güzel olduğu için onun gölgesinde kaybolur rahat ol

    • Teşekkür ederim :) içimi rahatlattın

  • p90x yapıver bacım

    0|0
    0|0
  • pantolanla mı geziyorsun

    0|0
    0|0
  • biraz ellet :) ben gönüllüyümm

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • verdiğin ölçülere göre hiç de kalın olmaması gerek vücudun çok orantısızsa bilemem tabi de. tamam soba borusu gibi bacak kötü de, ince bacak da iğrenç, hiç de güzel durmuyor. ince bacağa güzel diyen erkek görmedim ben. orta olacak, özellikle üst baldırlarınsa kalın olanı makbul.

    1|0
    0|0
  • yalnız kalın bacaklara kısa etekler cok yakısır seksi durur.benim bır arkadasım vardı bacakları kalındı bır ben etek gıyerdım bır o herkes ona bakardı benim cıroz bacaklarıma nıye baksınlar...

    0|0
    0|0
    • yaa yaa sorma senin başına gelmemiş alt tarafı kalın olunca olmuyo o senin değdin üst tarafı kalın olunca iyi oluyor :)

    • Hepsini Göster
    • deforme olmasıda sarktıtır bnce dolgun yapmaz kii

    • hani erkeklerin poposu sert olurya kız gibi sarkar diyorda oda iyi değilki dimi yine güzel olmuyo

  • bol bol bisiklet bn pedal çevr kondinasyon çalş

    0|0
    0|0
  • 48 kiloda nasıl bacakların kalın durur ki bacaktan ibaretmisin takıntı yapmışsın hiç öyle olduğunu düşünmüyorum

    0|0
    0|0
    • Gerçektende öyle bacağımın üst kısmıyla aynı ölçüde şimdiye kadar problem etmedim ama gerçekten morel bozukluğu yapıyo artık

  • Geçmiş olsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...