TRT yi açında bakın rus kızları türkleri nasıl övüyor

TRT yi açında bakın rus kızları türkleri nasıl övüyor kız diyorki böyle bir erkek dünya üzerinde başka yerde yok bakında bize söylediklerinizden utanın ve yorumlarınızı bekliyorum


0|0
14|9

En İyi Erkek Görüşü

  • rus kızları türk erkeklerini sever sebebi şudur türk erkeği kadına değer verir ama rus erkeği için kadın hiçtir.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Hahahay. Ayy utancımdan ölüvedim gaari. Yıllardır Antalya'dayım, bu rus turistler, bizim erkeklerin paralarını bir yiyor, bir yiyor ki, bir ayda incir ağacı dikiyola gaari. He hal durum böyle olunca, bizim erkekler bi o gada değerli oluvereyaaa. Paran yoksa Rus kadınla evlen de görüverem.

    1|0
    0|1
    • param yok türk kadınıylada evlenemiyorum

    • Hepsini Göster
    • :)saçmalamışssın

    • bence gayet mantıklı konuşuyor

  • rusya' da erkekten çok kadın olduğu için ne yapsın yazıklar evde kalacağıma bir türk'e varayım diyorlar. Nasılsa bütün türkler rus meraklısı. . .

    2|1
    0|2
    • rus gören erkek yıllardır hacı murata binen hayatında ilk defa bmw görmüş hayranlığıyla bakar:)

    • Hepsini Göster
    • ben de bundan bahsediyorum zaten. Gerçekten içinden geldiği için değil seninle evlenebilmek için din değiştiriyor. Bu arada -2 olmuşuz haberimiz yok yani ben burda bir fikir paylaşıyorum. İstemiyorsanız sizin görüşünüze ters yorum yapmayalım. Herkes aynı şeyleri yazıp dursun zıt görüş hiç olmasın. BRAVO YANİ BRAVO ALKIŞLAYIN KENDİNİZİ DİYECEK KELİME BULAMIYORUM RESMEN ...

    • stres yapma ya rahat ol:)

  • birde bilselerki karılarını onlar için terkettiklerini...

    1|0
    0|0
    • ne demek şimdi anlamadm bu

    • diyorum ki onlar Türk erkeklerinin sahiplenici olmasından hoşnutlar.Ama işin içyüzünde o erkeklerin eşlerini o ruslarla aldattığı hatta onlar için terkettiğini bilmiyorlar bence.

    • yok bea onu yapan şerefsizdir ben bekarım oyüzdende rahatım

  • AMA BE İŞGÜZAR OLMAYACAĞIM VE YORUM YAPAN HERKESE +1 VERİYORUM. -1 VERENLERE DE TEŞEKKÜR EDERİM AYRICA. o -2 yi nasılsa telafi ederim ben . . .

    0|1
    0|1
  • ahahha koptum yaa sizi tanımıyolar cünkü bize davrandıgınız gibi onlara davranmıyosunuz niyetiniz hep menfaat ya yurtdısına cıkarsınız yada kullanırsınız !

    2|0
    0|1
    • kullanmak zorundayız malsef idare edecez acaba cennete rus varmı:)

    • Hepsini Göster
    • aminnnn cümlemize inşallah:)

    • amin işallah :)

  • utancimdan ne yazacagimi bilemedim.

    1|0
    0|0
  • Bana ne rus kızının dediğinden.

    1|0
    0|1
  • bir kaç kuruş para sıkıştır bakalım ellerine daha neler söyleyecek:)

    3|0
    0|0
    • ne alaka be aç izle

    • Hepsini Göster
    • annelerimizde ve annelerinizde türk.sana türk kızının yapısını anlatmama gerek yok sanırım,çok iyi bilmeniz gerek.

    • annelerimiz anneanelerimiz onlar torunlarında çocuklarında o potansıyel yok hepimiz biliyoruz bende bişey demiyorum belkide haklıdırlar kimse zorluk istemez ama evlenemeyen okadar çok erkek varkı bilemesin nasıl canları yanıyor

  • burda aileler yarışıyor var

    1|0
    0|1
    • pardon trt belgesel de şuanda kızlar türk türk diye ağlıyolar aç çabuk

    • Hepsini Göster
    • yada yaza antalyaya gidim rusya antalyaya geliyor zaten ben neden gidim ki ya:)

    • sen bi git de nereye gidersen git

  • afedersiniz ama erkeklere bu lafım... ananız da mı rustu?

    1|0
    0|2
    • ne alaka saçmalamışsın resmen

    • saçma değil ne alakası var türk kızlarını yerin dibine sokup rusları göklere çıkartıyorsunuz... sanki çevrenizde sevdiklerini aileni hepsi rusmuş gibi. bunu savunmanız .çok saçma asıl

  • türk erkeklerini övüyorlardır cünkü büyük ilginiz var onlara :D

    1|0
    0|0
    • rusa ilgisi olmayan bi erkekde sorun vardır bukadar idaalıyım kadın değil onlar ya onlar başka bir klasmanda:)

    • Hepsini Göster
    • kedi uzanamadıgı cigere ne diyodu :D hostmu?

    • demek ki karşılıklıymış :)

  • bu türk erkekleri yalamayı seviyor ya ruslar ondan övüyolar..

    1|0
    0|1
    • efendim anlamadım?

    • Hepsini Göster
    • medem koynuna aldın türk doğdun gavrura verdin senin yorumunun be kıymeti yok senin gibi

    • gavuruna türküne başlatma

  • yatakta rus kızı istersnz ama evlencğnzde de bakire olsun dersnz ne iş

    1|1
    0|0
    • bakire rus istiyorum açıkcası onlar kadın değil onlar başka bişeyler:)

    • Hepsini Göster
    • :)

  • cok guldum ya su yazdıgını bı kendın oku lutfen ya. Ruslar çok guzel ya sizi de ovmusler ya hadi bulsana bi rus kızı. dugune cagırmayı unutma.

    2|0
    0|1
    • alacam zaten merak etme:)

    • Hepsini Göster
    • bisey demiyorum, hayırlısı olsun:)

Erkekler Ne Diyor 8

  • utanıyorlardır kardeşim.eminim.

    0|1
    1|0
  • Türkiyedeki rus meraklıları onlarla pek fazla kontak kuramayınca onlar da gördükleri 3-5 iyi niyetli türk erkeğini ''süper'' diye genelliyorlar. Bilmiyorlarki saldırı pozisyonuna geçmiş binlerce türk erkeği var arkada. Böyle bir yorum beklerdim bayanlardan açıkcası :)

    0|0
    0|1
  • ne dedikleri umrumda değil açıkcası...rus kızlarını pek sevmiyorum...ülkemize dövüz getirsinler...işte hoşuan gidene versinler...yeter...ayriyetten döviz kularını kafalarına göre ithal doğalgaza uygulayan ruslara bir de devletin geçirdiği dolaylı vergiyle dünyanın en pahalı doğalgazını kullanıyoruz öyle sevmeyi sikerler...

    1|0
    0|1
  • TRT'ye soracak olursak Uganda kızları da bize hayran çıkar.

    1|0
    0|1
  • Nedeni çok açık. Rus erkekleri 5 para etmez. Çok duydum bunları. Sahiplenme diye birşey yok. Kadınlar çalışıyormuş erkekler barlarda şurda burda takılıyormuş. Rus kızları Türkleri övüyor çünkü, kadınımıza, evimize, yuvamıza sahip çıkıyor ve fedakarız. Tabiii, şu yaşadığımız zamanda, bu vasıfları taşıyan kişilerde oldukça azaldı ..

    0|1
    0|0
  • Türk kızları Rus kızlarını pek sevmez iyi biliyorum:)

    1|1
    0|0
  • bir arkadaşım rusla evlenecek

    0|1
    0|0
  • gözlerime tüküreyim sövüyor diye okudum ödüm koptu

    0|1
    0|0
Yükleniyor...