Sevgililer günü, yalnızlar günü olarak kutlansın

Sevgililer gününde, bu hayata inat şansızlığımıza inat sevgiden anlamayan bütün vicdansızlara inat bu zamana kadar gelmeyen sevgilye inat yalnızlar günü olarak kutlayalım mı?


0|0
1613

En İyi Kız Görüşü

  • nedir bu sevgililer gününden çektiğimz her sene her sene adamı depresyona sokuyolar millet sevgilisyle kutlasın bizde sap sap oturalım :(

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 15

  • Sevgili olmayanlar toplansın bi yerde kutlama yapılsın :)) belki sevgili olarak ayrılanlar olur ne dersin ?

    0|0
    0|0
  • Siradan bir gün iste ama hediyelerede acigim :)

    0|0
    0|0
  • Kutlamalara katılmak istiyorum :))

    1|0
    0|0
  • evt ya :))

    0|0
    0|0
  • Hahahah yok artık :)

    0|0
    0|0
  • yalnıza hergün yalnızlar günü zaten.

    0|1
    0|0
  • Bitsin artık şu 14 şubat zımbırtısı Allasen

    1|0
    0|0
  • biz sevgililer gününde tam dediğini yapıcaz bütün yalnızlar olarak kutlayacaz:)

    0|0
    0|0
  • Sevgililer günü bence komple iptal edilsin.

    0|0
    0|0
  • aynen yaaa :D

    0|0
    0|0
  • yalnızlar günü olmalı bence

    0|0
    0|0
  • sevgilileri olmayan birlikte toplanır kutlarlar yalnızlar günü :D

    0|0
    0|0
  • Tamam öyle yapalım.

    0|0
    0|0
  • bencede yalnızlar günü yapalım...karar verilmiştirr.

    0|0
    0|0
  • ben sevgılımle guzel bır gun geırıcem ama sızın ıcınde degısıklık olur yaa takılın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Sevginin aşkın değerini bilmeyenler s.ken yaranır anlayışıyla hareket edenler sevgiyi aşkı bağlılığı sadece iki bacak arasında arayan o kişi eski sevgilimle hak etmiyorsunuz siz senin gibi bir şerefsiz bana bu acıyı yaşatıp ailem için beni terk eden ben aileme karşı gelmişken sen göze alamayıp gitmiştin ya işte o şerefsize ne olduğu belirsiz seni sevmeyen benim gibi değer vermeyen seni sadece yatmak için kullanan o kişiylesin ve ikinize de yazıklar olsun bu sevgililer gününde bana bu acıyı yaşattığın için senin için şerefsizliğin için bir paket parlaımentle şerefsizliğine kadeh kaldıracağım...

    0|0
    0|0
  • milletin var benim yok diye üzülmek basit insanların işidir diye cool bi cümle kurmak isterdim doğrusu. ama benimde yok segilim :(

    0|0
    0|0
  • Ben yalnızlar günümü her gün kutluyorum sefam olsun:)

    0|0
    0|0
  • biz ks üyeleri olarak yalnızlar gününü 2 Ekim olarak belirledik zaten.. bu seneki kutlama partisine seni de bekliyoruz :))

    0|0
    0|0
  • 15 şubat hem doğum günüm hem yalnızlar günüm :)

    0|0
    0|0
  • Bana uyar. Çok uyar hatta :D

    0|0
    0|0
  • bencede çok iyi

    0|0
    0|0
  • Panpa Bana da uyar...

    0|0
    0|0
  • olur bana uyar :D

    0|0
    0|0
  • Bütün yalnızlar toplandık toooplandık toplandık :)

    0|0
    0|0
  • zaten ben yakında çıkartacam yalnızlar gününü hediye satacam :D

    0|0
    0|0
  • Bir sevgilim bile yok :(

    0|0
    0|0
    • Aynen yoksa böyle soru sorarmıydım. Ne güzel sevgililer gününde ne hediye alayım iğrenç sorusu dururken

  • 364 gün var işte yalnızlar günü kutlamak için :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...