Faecbook sohbet problemi..

ya arkadaslar hanı face'de sohbet bölümünde bazı cevrımıcı olan arkadasların ısımlerının yanında küçük telefon simgesi oluyo. tamam telefondan girdiği için oluyo bunu bılıyorum. mesela bende telefondan gırınce oluyo. ama ıstemıyorum oyle gorunmesını. bıde ne zaman kac dakıka once orda oldugum falanda yazıyo mesela 12d( 12 dakıka once yani) bunun görünmesını ıstemyorum.napmam lazım bunu kaldırabılmem ıcın. yardım edermısınz. sımdıden tesekkur edıyorum.


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • hesabı kapat kafan rahatlasın.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Telefonu kılıfına koyup aldığın yere iade et ve facebook eklentisi kabul etmeyen bi tel bul :d Bu icattan sonra ben sevgilimden ayrıldım çünkü :d kıza telefonum bozuldu dedim halbukı telden facedeydim bende farkında degilim tabi bunun oda bunu görünce bi ton papara :D

    0|0
    0|0
  • şimdilik sadece görüldü ibaresini kaldırma var ama yakında oda eklenir

    0|0
    0|0
    • yok canım zaten var ki bu. demek yenı yapmıslar gelır yarın bı gun senn facene de :)

    • yani o bahsettiğin telefon ve dakika işaretini kaldırma programı yok şimdilik sadece sohbette görüldü ibaresini kaldırma var diyorum nasıl okuyup nasıl anlıyosun cevabı :)

  • bunu engeli yok bacım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...