Fitness önerileriniz neler?

arkadaslar yarın fitness a yazılacagim ama ne yapacagim konusunda bir fikrim yok yani fazla kas istemiyorum vücut şekle girsin bana yeter. Giden var mi? :)


0|1
4|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Kas Kolay Yapılan Birşey Değil Çok Emek İstiyor

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bn collectif derslere giriyorum abdos-fessiers. Sonra bacaklar icin olan makinelerle calisiyorum genelde alt bolge icin. Cardio yapiyorum genelde 30-40 dkka échauffement icin. Ve abdos lar icinde makineler kullaniyorum musculation tarafinda. Derslere katiliyorum baila, step falan .

    0|0
    0|0
    • Hmm peki kalca icin bir onerin var mi bicimsiz gibi biraz :(

    • Alt diince ztn kalca davar icinde kbkma turkcem super değil . fessiers derslerinde squat yapiyoruz, fente avant, arrière, flexion buste avant,... Turkcelerini blmiorm malesf

    • Ya iyi bir salona gidersen ztn coatch lar seninle ilgilenir ve btn sorularini xevaplarlar sana ozel program hazirlarlar objektiflerine gore

Erkekler Ne Diyor 7

  • hep öyle başlar göbeği eriteyim kafi dersin. sonra erir zamanla karın kasların gözükmeye başlar vayy daha bir belirginleşsinler istersin belirginleşirler adonis çıksın dersin, çıkar üst vücudu da şekillendireyim dersin bir bakmışsın 2 yıl sonra arnold gibi olmuşsun :D şaka şaka herkes bir değil tabii :) sıkı çalış, iyi dinlen ve düzenli beslen. en önemlisi bu

    0|0
    0|0
  • Korkma kaalanmazsin. Onerim duzgun calis hergun iki bolgeyi calis agir kilolarla ve iyi beslen protein al

    0|0
    0|0
  • her fitnees yapanda kas yapıyo zaten canım istesende yapamazsın kolay değil öyle git sen yap takılma bunlara

    0|0
    0|0
  • Hoca sana gereken egzersizleri söyler ve diet uygularsin hani

    0|0
    0|0
  • bayanlar agirlikli olarak squat ve leg calisiyor ya

    0|0
    0|0
  • istesende fazla kas yapamazsın zaten

    0|0
    0|0
  • ordaki hocalar yardımcı olur

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • kas o kadar kolay yapılan bir şey değil onun için kilolarca ağırlık altına yatman ya da çalışman gerek o çok zor bir şey yani merak etme

    0|1
    0|0
  • Hocaya anlat yardim edcek

    0|0
    0|0
  • kas zaten hemen oluşmaz böyle cahilce bir yanılgıdan çıkın artık bayanlar..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...