Beni aldatan sevgiliye aldığım intikam. siz olsaydınız napardınız?

6-7 aylık bi sevgilim vardı 3 gün önce biri aradı işte ben şu kızın eski kavgalı olduğu biriyim o kız senin sevgilinle buluşcak dedi adres verdi ve sakın çaktırma benden öğrendiğini dedi. alala noluyo dedim bi an inanamadım bu sabah sevgilim dedi işte çamlıcaya gidicem falan adreste çamlıca da kızın verdiği. zaten bi an kaynar sular döküldü resmen o an. neyse tamam dedim çaktırmadım. bende hazırlandım çıktım. telefondaki kzın verdiği adrese gittim baktım bunlar oturuyolar gülüşüyolar öpcek gibi dip dibe falan. ben o an napsam napsam diye düşündüm baktım bizim şerefsizin bmw kapıda. o an çılgına dönmüşüm tabi elime saksıyı aldım cafenin saksısını geçrdim arabaya. taşladım baktım garsonlar üşüştü. neyse araba felt ettim biraz. gittim yanına ağzı açık kaldı bişey diyemedi dedim bu sürtüğe karşılık hediyem arabanın yeni süsü dedim. bir de daha taksidi bitmemiş ıphone 5i gözü onunde kırdım tokatı attım geldim. içim ağlıyo ama rahatladım sanki. iyi yapmışmıyım? siz olsaydınız ne yapardınız?


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • ihtiyacini karsiliyormus adam ne diye atar yaptin ki?

    0|0
    0|0
    • ne demek ihtiyacını karşılıyormuş?

    • Hepsini Göster
    • ne alakası var. doğum günümde hediye edildi sonuçta. sen demek ki hediye alanları o şekil görüyorsun

    • farketmez. evet iki gunluk iliskide 2000 tl lik telefonu alan kadina oyle bakiyorum.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Yeni sevgilin olsa bir tokat yeter derdimde 6-7 aylık ilişki bir kız için çöpe atılmaz arabaya iyi yapmışsında telefona dokunmasaydın keşke abartmışsın ya araba ya telefon seçseydin birini :) ama eline sağlık genede en azından kızın yanında rezil olmuştur o kızda azıcık adamsa yanaşmaz çocuğun yanına bu saatten sonra kısaca sap gibi kalır çocuk eline sağlık :)

    0|0
    0|0
  • :D woho çılgın kız Gerçekten seviyorsun galiba ki kırmış geçirmişsin ortalığı :) Ben şiddettense sözleri kullanırdım çok soğuk kanlı bir şekilde ona attığın tokat gibi olurdu belkide daha fazlası ;)

    Ama hoşuma gitti tarzın eline sağlık Böyle erkeklere az bile :))

    0|0
    0|0
  • :D hak etmiş bence bu arada diğer kızda ayrılmıştır ondan böylelerine ne yapsan az helalll olsun :D

    0|0
    0|0
  • iyi yapmışın ya devam abla ben olsam öldürürdüm garanti az bile

    0|0
    0|0
  • benim alıcağım intikam tek bi şekilde olabilrdi sanırım.. en güzeli öbür tarafta aslında da, hadi burda imkan olsa ve seçecek olsam..

    Vadi de Polat ın kafa kestiği sahne gibi olurdu heralde... Masada, kesik gırtlağıyla kanları fışkırırken hırlıtılarını dinlerdim.. ya da ipe çeker, çırpınmasını sigara eşliğinde izlerdim. aşağısı kurtarmaz.. bir kez aldatıldım çünkü

    0|0
    0|0
    • bende öyle vahşice şeyler düşünüyodum etherle bayıltıp kafasını banyomun küvetine sokup çıkartcaktım suya. düşündüm ciddi ciddi. cagırsam nasıl olsa gelir diye. ama bi an uğraşmaya değmeyecek bir insan olduğu aklıma geldi.

    • benim, gerçekten elşimde fırsat olsa ve kanuna hesap veremeycekk olsam çok şeyler var, ama o an genede düşünürdüm.. diğer tarafta bi kaç bin sene ciyak ciyak yanması mı yoksa burda bi kaç dakikalık acıyı benim vermem mi?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Hiç gerçekçi değil.

    0|0
    1|0
    • bende şizofrenim , uyduruyorum zaten ya .

    • Abi o şey yaptın çocuk birşey yapmadı mı

    • olay daha taze sabah oldu. ulaşamıyo da bana. o an şaşkınlıktan bişey yapmadı ama polise şikayet eder mi etmez mi bilmiyorum ilerki günlerde belli olur o da

  • ellerine sağlık :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...