Nasılsınız arkadaşalr??siz ne düşünüyorsunuz???

ben gidiyom ya kendinize iyi bakın..çok saçma böyle sitelerde zaman öldürmek..buraya gelenlerden kimisi erkek peşinde kimisi kız peşinde kimisi zaman öldürmeye geliyom öyle eglencesine diyoda yok yalan ..zaman bolda sanki öldürün anaasını satim...bence girmeyin böyle sitelere napcaksınız gidin zamanı dolu yasayın ya

not:sadece bi dost:)))


0|0
10|6

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 9

  • ben böyle iyi niyetli dostları cok severim :) kendi için degil hep dostları arkadaslarını için yaşarlar :'(

    hahhaha :) koptum be sabah sabah

    0|0
    0|0
  • iyiyim teşekkürler.. seni sormalı ? :d haklısın anasını satım sen ne arıyosun o zamannn ? benimkide zaman öldürmek zamanım bol değil ama can sıkıntısı... .d

    0|0
    0|0
  • düsünmüyorum öylese yokum.

    0|0
    0|0
    • sen var olmaya devam et o zaman kopuk ..kendin bilirsin

  • Demi heç işteee :|

    0|0
    0|0
  • Hhhoşçakal

    0|0
    0|0
  • Idare eder, çok şey düşünüyorum. Güle güle.

    0|0
    0|0
  • xper lerim yükselsin onu bekleyip düşünüyom :d

    0|0
    0|0
  • Bi' çay söyle öyle git be!

    0|1
    0|0
    • tabi emrin olur kaç şekerli istersin..yada al şekerliğin hepsini koyuyom önüne at kendin

    • Şekeri atıp karıştırıp ver.

    • kaç şekerli istiyon demedinki..hem banane agzınada ben tutuyum istersen ben içiriyim sen zahmet etme

  • o zaman güle güle.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Umduğunu bulamadın mı, daha elit bişeyler mi bekliyordun, Buckingham sarayı mı olum burası.

    0|0
    0|0
  • Giderken sadece güle güle de. Uzatmadan git.

    0|0
    0|0
  • gidip gitmediğini nasıl anlayacağız?

    0|0
    0|0
    • sen varya çok zekisin harbiden:)anlayamayacaksınız

  • Bari gider ayak gizlenmeseydin :)

    0|0
    0|0
  • gece gece saçmalıyorum öyle. sen de az saçmalamamışsın hani...

    0|0
    0|0


  • git git

    0|0
    0|0
Yükleniyor...