Bu güzel sözlerden sizi hangisi etkiler?

En güzel yarınlar senin olsun, sen buna layıksın ömrün mutluluklarla dolsun. Eğer gün gelir de sen beni unutursan, inan ki tatlım canın sağolsun.

Dün akşam yine seni düşündüm birşey tıkandı boğazıma ağlayamadım ölümmü yoksa sensizlikmi korkuttu ayırt edemedim çünkü farkı yoktu "ÖLÜM SENSİZLİKSE SENSİZLİK ZATEN ÖLÜMDÜ"

Bazen bir dakika birgün gibidir.bazende birgün bir dakika gibidir.zamanı değerli kılan tek şey yanımdaki senin varlığındır...

Ne seni unutacak kadar zaman geçecek..ne de geçen zaman seni unutmaya yetecek..bırakıp gittim diye unuttum sanma...zaman alışmayı öğretir unutmayı ASLA

Tatlı biri var sevilmeye değer, güzel biri var görülmeye değer, iyi dostlar var özlenmeye değer, ama biri varki can vermeye değer!

Güncellemeler:
arkadaşlar benı eleştırebılırsınız bır şey demem ama lutfen bıraz saygılı olun rıca edıyorum lutfen, anlayınış ıçın teşekurler.

0|0
18|9

En İyi Kız Görüşü

  • Arkadaşım sen sorunda hangısı sızı etkıler dedıgın için diger arkadaşlarda etkılemez demişler.

    Sen bunu kişisel algılayıp sorun etme

    gerçekten bu sözler hıç etkıleyeci değil ama kıme göre bize göre..

    Sen ıstıyorsan hergun bırnı gönder. belkı etkılenır o kız ne desek boş

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Ben beğenmedim .. basma kalıp sözleri pek sevmem .Bunlara ne dersin :))

    Attığın kazıkları bir bir saklıyorum ki ; döndüğünde oturtacak bir yerim olsun

    Bana, benim gibisini bulamazsın diyen sevgilim, ne gemiler yaktım ben, kıçı kırık sandalın lafı mı olur.

    Aşk,Ayrılık,Acı Merak ediyorum Hepsinin Anasının A'mıydı Baş Harfi

    Öle öyle sevdiğiniz adam,

    Seve seve giderken

    S*ke s*ke öğrenirsin, güle güle demeyi..

    1|0
    0|0
  • Olmamıs ya valla hic bisey demesen daha iyi. Sen de yazamıosan fazla zorlama bence ille de yazıcam dıyosan sarkı sözlerinden arakla.

    0|0
    0|0
  • Burda yazdığınla kalsın, deme bence kimseye.

    3|0
    0|0
  • Kalıplaşmıs bayram mesajı gıbı cümlelerı sevmıyorum.

    İnsan içinden kendıne ait sözlerle bir şeyler demelı

    1|0
    0|0
  • En sevdiğim :

    Seviyorum ama kimi

    En tatlı birini

    Nasıl söylesem sana

    İlk harflere baksana

    3|0
    1|1
  • hepsi birbirinden igrenc.

    2|0
    0|0
  • hicbiri. erkek dedigin askini davranislariyla kanitlamali agzindan cikan guzel sozlerle degil onu herkes yapar. eeger bir erkek beni sadece bu sozlerle elde etmeye calisiyorsa bosuna cenesini yoruyordur

    0|0
    0|0
  • Favori sözümü yazmak istiyorum.

    Bakma güzelim! Atla gezelim ;)

    1|1
    1|0
  • boyle belırlı kalıplar halındekı sozler yerıne sadece ıçınden geçenı kafıyesız uyumsuz sekılde yazılması benı daha cok etkıler ve yazılanları begenmedım cunku cok basmakalıp

    0|0
    0|0
  • hic biri:)

    0|0
    0|0
  • 2. söz benim cok hosuma gider.. biraz arabesk falan :P severim öyle seyleri :D

    0|0
    0|0
  • bana laflarla degıl davranıslarıyla bellı etsın sevdıgını bu tur laflar ıtıcı gelıyor bana

    0|0
    0|0
  • kalıplasms sozlerı bnde sevmıyorum begnmedım hiiç etkılenmedm :)

    0|0
    0|0
  • Yazmaktan Yoruldum.. Gel Biraz Da Yasayalim..

    bu nasıl :)

    0|0
    0|0
  • buz kesildim

    0|0
    0|0
  • Du bakiyimm...

    Yok etkilemedi hicbiri

    0|0
    0|0
  • hiçbiri etkilemedi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • tırt tırt tırt tırt sonuncu da tırt... olmamış bunlar...

    0|0
    0|0
  • Ya ben lan neyse bir şey demiyorum

    0|0
    0|0
    • deseydin merak eden olur simdi (:

    • Hepsini Göster
    • Yok böylesi daha güzel.Gece gece kalp kırmaya gerek yok.Bir dal kırılırsa tekrar tutabilir. Bir cam kırılsa belki tekrar yapıştırmak kabildir. Bir kuşun kanadı kırılınca uçamaz zannedilir; iyileşince uçması mümkün.Ya kalbin kırılışı,bin parça oluşu, yok mu, ne onulmaz şeydir o?

      (Amanın neler oluyor bana.Kendimi kontrol edemiyorum,ben kaçar,daha da bu soruya gelmem)

    • Evet senın sözün gıbı merak ettırme

  • Arkadaşım boşver, söyleme bunları çok gereksizler artık kızlar bu tarz şeylerden pek hoşlanmıyorlar. Daha basit şeyler düşün kendin ol faydasını göreceksin

    0|0
    0|0
  • kuzular ortalıkta ağzında çikolata

    yüzme bilmiyon niye çıktın ağaca

    bi elimde balon yaşasın cumhuriyet

    alakaya maydanoz almayana kavun

    bu daha etkileyici mi oldu ne :DDD

    0|0
    0|0
  • geldi 23 Nisan neşe doluyo insan :)

    0|0
    0|0
  • güzel söz mü hani nerde

    0|0
    0|0
  • Yapma etme...

    0|0
    0|0
  • kökü gerçeklik ifade etmese bile en azından önemsendiğini belirtir.sıradan bir insana öyle söyleymem

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...