Bu ilişki nereye gidiyor? (yeterince dikkat çekici bir başlık :))

1 aydır birlikte olduğum erkek arkadaşım var.ben çalışıyorum o üniversite son sınıfta ve yalnız yaşıyor.haftada 3 defa görüşüyoruz genelde ben ona gidiyorum.birlikte de oluyoruz.bikaç yıldır tanıyoruz birbirimizi.daha önce 1 ay kadar çıkıp ayrılmıştık.çok karışık mevzular -detaya inersem çok uzar bu soru-.

şimdi sormak istediğim beni sevip sevmediğinden bi türlü emin olamıyorum.sevginin hemen oluşamayacağının da bilincindeyim.tabiki sabır emek ve zaman gerekiyor.ben ilişkimiz için elimden geleni yapıyorum.ona sürprizler yapıyorum, hatalarını yüzüne vurmuyorum vs..

ki çıkmak için o çok çaba sarfetmesine rağmen...

O na bu durumu belirttim dedim ki sen bana'' tam anlamıyla hayatımda olmanı istyorum'' demiştin ''elimden geleni yapıcam demiştin.'' Şimdi sanki bunları söleyen benmişim gibi ben elimden gelenin fazlasını yapıorum ,sen hiç bşi yapmıosun dedim.O da bana biraz daha zaman tanı, bak davranışlarıma öyle karar ver dedi.bu bekleyiş beni sıkıyor.bilmiyorum sizce bunun sonu nereye varacak?

Güncellemeler:
madem bu kadar sorun var neden hala bu ilişkiyi yürütmeye çalışıyosun diyenler olablir.nedeni şu beni istediğinden eminim ,bu ona verdiğim bir şanstı,bazı sorunları olduğunu bililyorum ama bir şekilde beni çekiyor.tek istediğim mutlu çiftlerden olmak...

0|0
13|7

En İyi Kız Görüşü

  • Aşk; tahterevalli gibidir. Bir taraftaki tüm gücünü verince diğerinin g*.. kalkar .

    Biraz ilgini çek bak nasıl düzeliyo :)

    4|1
    0|0
    • sğper +1

    • Hepsini Göster
    • tabi ki ar ben kızlı erkekli dışarı çıkınca geçen gün mesela oldu böle bi durum çıktı geldi bizimle takıldı.ama ben çıkalım diyince çıkmıyo işte.

    • Sende sürekli öyle ortamlarda takıl.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Yapmasını istediğin şey nedir?

    Bazı adamların içi sevgi doludur ama yansıtmaz. "Hanimiş cicisi" demez. Şak diye çiçek almaz. Üstüne titriyor gibi davranmaz. Ama seviyordur.

    Hele ki daha 1 ay olmuş.

    Evet yukarıda kendimi tarif ettim. Yapmayın, etmeyin..

    0|0
    0|0
    • o kadar anlayışlı davranmama rağmen bi kere tribimi bile kaldıramıyor anında değişiyo ya

  • BU parmak şıklatınca olan birşeymi, bak seyret karar ver, ne alemde hiçbir gelişme yokmu, hep kandırma yoluna mı gidiliyor.

    0|0
    0|0
  • Daha filmde oyuncu isimleri, senaryo ve yönetmen isimlerini seyretmeden ortasından dalmışsın. Filmi başa sarman gerekli ama şimdi de olacakları bildiğin için anlamsız gelecek ve belki de yönetmeni beğenmeyeceksin. Doğru düzgün kendinden ve ondan emin olmadan bir işe kalkışırsan sonuç hüsran olur. Hee ama bir avantajın oldu: Tecrübe.

    0|0
    0|0
    • demiştim ya bikaç yıl öncesinden tanışıyoruz ve çıkıp ayrıldık yani birbirmizi tanıyoruz ..

    • tanısaydın buraya yorum yapmazdın diye düşünüyorum. yanlışlıklar daha o zamandan başlamış. doğru düzgün tanıyamamışsın yani.

    • evet daha derinine inmeye çalışıyorum. çünkü özünde çok iyi bi insan olduğunu biliyorum.ilişki konusunda -her erkek gibi- kendini iyi sanıyor ama çok eksik yonleri var.

  • ne sevmesi ne sevgisi eleman anı yaşıyor işine keyfine bakıyor sen gidip gelmeye devam et

    0|0
    1|0
  • İlişkiye başlamadan önce de okulu oldugunu biliyordun...

    Çocuga yüklenmen doğru değil...

    Zamanla herşey olur.. Askerliğini tamamlar... İş bulur..

    Mutlu bir hayatın olur... Sabırlı olman lazım...

    0|0
    0|0
    • yüklenmiyorum ki ben.aksine çok anlayışlı davranıyorum.burda anlattıklarım içimde birikenler.

    • Hepsini Göster
    • Evlilikte böyle...

      Hep mutlu günler olmuyor... Kötü günlerinde de yanında olmak önemli


      Sineye çek demıyorum... Biraz daha anlayışlı ol diyorum...

      Belki biraz daha uyarsan ikna edip davranışlarını düzeltebilir.. Seni bu kadar sıkıntıda bırakmaz.

    • inşallah ..umarım..

  • karakter meselesi bir insanı helede erkeği değiştirmek kolay değildir sandığında kadar :)

    0|0
    0|0
    • değiştrmek istemiyorum ki?

    • zorla mı yapsın yani demek istediğin sana süprizler bisey yapsın istiyorsun bunu isteksizce mi yapsın ...onunla oyun oynayabilirsin karşılıklı süprizler yapın birbirinize hayatını değiştir süprize karşılık süpriz de :)

  • sen ne istiyorsunki..yada onun ne yapmasını bekliyosun.

    0|0
    0|0
    • benim yaptığım gibi çabalasın istiyorum,atıyorum işyerime gelsin sürpriz yapsın..küçük şeylerden mutlu olablirim.ilişkinin yaşanması için ne gerekiyosa onu yapsın.hep evde geçmesin zamanımız ne yapablirim bilmiyorum söylüyorum bunları ona da ama tatmin edici cevaplar alamıyorum.ayrılmak istemediğini de biliyorum.sanki işin kolayına kaçıyo gibi.

    • ilişkinize başlarken durum farklımıydı?isteklerin masum,basit şeyler.

      eğer aynı ise bence adamı suçlama hiç.değiştirmeyede çalışma.

      onu değiştirerek mutlu olamazsın.hem kendini hemde sevdiğini mutsuz edersin.

    • onu değiştirmek istemiyorum ilişkinin yönünü değiştirmek istiyorum sadece.ama beceremiyorum sanırm.

Kızlar Ne Diyor 12

  • Çok hızlı gidyorsun sen.

    neden ıyıce tanımadan etmeden bu kadar fazla üstüne düşüyorsun kı.

    Söyleyerek olmaz bazı şeyler.

    İçinden geliyorsa yapar.

    Sürekli kavga sızı zaten bıtırecek.

    Huyu öyledır sen suprız yapıyorsun dıye ondan beklemek çok saçma.

    Arada hıç mesafanız yok. Çok anlayışlı olmak zorunda değilsin bıraz kendını çek bakalım senle ılgılencek mı.

    İlgilenmıyorsa umutlanma..

    0|0
    0|0
  • Sevgiline bir ay mühlet ver bakalım davranışları değişecekmi , sende ona göre karar verirsin .Yok benim fikrimi sorarsan 1 aylık bir ilişki değmez hele ki bu tarz problemli ise ben bitirirdim .

    0|0
    0|0
  • Şuan tek istediğin ondan ayrılmamak çünkü birlikte oluyorsunuz.BU onada sanaa cazip geliyor bir yerde ve o anı yaşamaya çalışıyor geleceği düşünseydi eğer egolarını bir kenara bırakp gelecei için adım atardı.

    0|0
    0|0
    • aslında ayrılmayı düşünmüyor değilim ama istediğim mutlu bi ilişkimin olması..

    • mutlu bir ililki her şeye katlanmak demek değildir tek taraflı bir şeyler olmaz.

    • bunun bilincindeyim ben de zaten.

  • allahtan detaya inmemişsin he :D

    0|0
    0|0
  • aynı şeyleri yaşamışız ben 2009 dan beri yaşıyorum bu durumu karşı taraf seni sadece kullanıyoo tıpkı benim kullanıldıgım gibi seni anlıyorum aynı durumdayız kullanıldıgımı bile bile hala onla görüşüyorumne istiyorum bilmiorum tek dileğim ondan kurtulmak bunu yapamasamda

    0|0
    0|0
  • Hımm.Çocuk sana şunu demek istemiş:

    "Arada buluşuyoruz sevişiyoruz geziyoruz tozuyoruz,kısacası iyi vakit geçiriyoruz işte.Daha ne istiyorsun ki?Sen ilerde evlenelim diye de tutturursun.Valla ben daha öğrenciyim,okul bitecek de çalışcam da hayatımı düzene sokacam da ohhooo o zamana kim öyle kim kala...Hem ben senin istediğin gibi biri de değilim bence.Benden değişmemi de bekleme.Zaman ver bana.En azından okul bitene kadar bekle.Sonra ne istersen yaparsın.Ben şimdilik böyle çoookk iyiyim."

    0|1
    0|0
    • hiç öyle demeye çalışmıyor.dedim ya sevgili olablmemiz için çok uğraştı.ve artık olgunlaştığını evlenmek istediğini de bizzat belirtti.

  • Sen elinden geleni yapma. Bırak biraz da o yapsın. Eşit adım atmadıkça, birinden biri yalnız kalır.

    Bu kaygılarını onunla paylaş.

    1|0
    0|0
  • 1 ay ıçın cok cok cok hızlı gıtmıssınız.1 ay 4 haftacık yanı.bırlıkte olmak ona gıtmek ıçın cok cok erken olmus senın ıçın ve hala sabırsızlık devam edıyor daha yenı yenı tanıyorsunuz sonuçta aceleye gerek yok ılıskılerın garantısıde yok bıterse bıter bıtmezse mutlu cıftlerden olursunuz.hop dıye senı sevecek el ustunde tutacak degılkı bunu bekleyemezsın beklersen karsıdakı kaçar zaten

    0|0
    0|0
  • Bir erkek zaten sunu yaparim,boyle olurum demisse bilki yapamayacak.

    Seninki de bunlardan biri gibi geldi bana.

    Zamanini harcadigina degecekse sayet bekle ve gor neler olacagini.

    Ha zaten sevgisinden de emin degilim,birde bekleyemem diyorsan.

    Buda gayet mantikli.

    0|0
    0|0
  • 1.5 senede insan artık sever birisini zaman daha ne kadar tanıyacaksın. Canım bu cocuk kullanıyor snei haberin olsun.

    0|0
    0|0
  • sende ondan gördüğün gibi esnek davran bakalım nolcak

    0|0
    0|0
  • madem sevdiğinden emin değilsin neden birlikte oluyosun kızımmmm :) ya çekip giderse bırakırsa kalcan ortada ama biraz düşün

    0|0
    0|0
    • sevgi birdenbire oluşur mu ? çnce hoşalnırsın tanımaya başlarsın sonra seversin benim bildiğim böle.

Yükleniyor...