Emre-Webo-Belhanda...

bu 3 ünü aynı haftada transfer ettik.. sizce takıma faydaları olabilirmi? link


0|0
3|14

En İyi Erkek Görüşü

  • entresan olmuş transferler uyum sorunu yaşamazlar belhanda haricindekiler hayırlısı olsun

    2|1
    0|1

Kızlar Ne Diyor 3

  • iyi de webo ve belhanda transferiniz gerçekleşmedi ki ? Emre konusunda sözün bittiği yerdeyim gerçekten sneijder ve drogbaya büyük misilleme olmuş hatta BBC yayını kesip emre transferini anons etmiş vay arkadaş ...

    0|7
    1|0
    • ahahaha :+

    • Hepsini Göster
    • o zaman şöyle diyelim, eziklik psikolojilerini böyle bir hayalle yenebileceklerini düşünüyorlar :)

    • Gerçekler acıdır hayal olarak kalacagınında farkındadırlar sanırım :)))

  • fenerin durumu galatasarayın transferlerinden sonra baya kötü :))

    0|4
    2|1
  • bi fenerli olarak umarım olur olmassade önümüzdeki maclara bakıcaz artık :D

    1|1
    0|2

Erkekler Ne Diyor 13

  • Adamlar drogbayı birde kanat oyuncusu vardı hollandalı 10 numara onu transfer etti çokta gurur duyma sizin 3lüyle.

    2|2
    0|1
    • drogba 36 yasında :) iyi bişey olsa neden göndersinlerki adamı ?

    • Hepsini Göster
    • Yoksa sen Bekirdenmi bahsediyorsun hahahha

    • yok lan melodan bahsediyorum :D ama o senden daha şey anladın sen onu:DD ampul kafali:D

  • emre aykutun isteğiyle gönderilmişti ama tükürdüğünü yalamak gibi geri alınacakmış. webo genç semihle birlihte klübede oturur, belhanda'yı henüz alamadı fener.. alsa bile Amrabat ayarında bir futbolcu en fazla. sergene de teklif götürür yakında aziz yıldırım..

    1|2
    2|1
    • takım ruhu açısından rıdvan daha mantıklı geliyor bana safdsadfdsg

    • Hepsini Göster
    • ahahah yakında bildiri yayınlıycaklar resmi siteden " kim olursan ol , yine gel" mevlanayı rahmetle anıyorum ta o günlerden düşünmüş bunların akıbetini:F

    • BBC yayın kesip Drogba haberini veriyorsa, Birçok yabancı gazeteci ise twitter hesabından, “Sneijder, Drogba...sıradaki Messi mi?” mesajlarıyla Arjantinli yıldızın Galatasaray formalı fotoğraflarını paylaşmışsa artık Galatasarayın büyüklüğünü tartışmak kişinin haddini aşmasından başka bir şey değildir ..

  • Emre ve Lugano, Fenerbahçe'nin ruhuydular. Alex ile birlikte büyük bir birliktelik oluşturuyorlardı. Üçü de gitti ve şuan ki Fenerbahçe'nin durumunu hepimiz görüyoruz nihayetinde çöküş içerisinde. KALE olarak adlandırılan Kadıköy'de Karabük'e büyük bir hezimete uğramakla kalmadık, az daha küme içerisinde yer alan Elazığspor'a yeniliyorduk. Her neyse. Emre'nin gelişi çok iyi oldu. Umarım Belhanda'da gelir ama Webo'yu ne kadar sevsem de (ikinci takım olarak her zaman İBB'yi görmüşümdür) Emenike bence daha mantıklı bir isim. Zira Webo gelmiş 31 yaşına. Çok iyi oyuncu olabilir ama Fenerbahçe'de yapacağı iş kısıtlı. Halbuki Rusya Ligi'ne sattığımız Emenike gelirse bize eğer, 25 yaşında olmasıyla beraber iyi bir oyunda sergiliyor hem daha başarılı olur. Olamadı mı? Daha genç yahu. Satarsın. Belhanda'ya laf yak. Yarı sezon oynayacak ve eminim 15-20 tane asist yapacak. Altını çiziyorum asist yapacak.

    1|0
    0|0
  • tarnsferler güzel.faydalı olurlar

    0|0
    0|0
  • Bir Fenerbahçeli olarak 3 futbolcuyuda 3. el eşya gibi görüyorum.

    0|4
    0|2
  • süper oldu bencee.. ucuza mal ettik işte hep böyle olmalı politika

    0|3
    1|3
    • adamlar göz boyamak için pili bitmiş sözde 2 yıldız aldılar .d maksat göz korkutmak :D

    • Hepsini Göster
    • futboluna bişi dediğimiz yok ta ki çine gitmeden önce :D

    • emre webo belhanda 3'üde kaliteli oyunuclar, katkı yaparlar yerinde transfer...

  • Webo'yu Beşiktaş'ın almasını isterdim.

    1|3
    1|0
  • emre webo neysede belhanda transferi zorda :) yoksa yeni gelişmeler mi vaR?

    0|0
    0|0
  • belhanda'yı ne zaman aldınız olum? resmi açıklama göster bana.

    0|0
    0|0
  • emre nası bi transfer şeklidir anlamış değilim

    0|0
    0|0
  • Fenere beddua etmişler kakanla gülle oyna diye.Çıkarıp gönderdiği emreyi geri alması bunu gösteriyor :D

    2|2
    1|0
  • Aldığım duyumlara göre Alex ile Güiza içinde görüşülüyormuş Emre transferiyle Fenerbahçe yılın bombasını patlattı.

    1|1
    1|1
  • galatasarayın golgesınde kaldınız bu sezon malesf ne soylersen sole drogba 40 yasında olsun adamın adı yeter katkı yaparmı 8 9 mac kazandırsın gerısını boş ver

    0|0
    1|0
Yükleniyor...