Sevgililer Günü denilen muamma =)

Merhaba onunla ilk kez bi sevgililer günü geçireceğim ve onun için en özel gün olmasını istiyorum sizce neler yapmalıyım?Hediye olarak mekan olarak mesela


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • way be ilk sevgililer günüymüş ne yapsam diye bize soruyo hayr yani kutlamakda istiyo helal ne diyim..ne istiosan onu yap kardeşim zaten oda seni seviyosa heryaptını begenir aklından onu düşünmen bile güzel..ben arkandayım ...

    0|1
    0|0
    • sağul sen arkamdaysan tamamdır =D

    • Hepsini Göster
    • :D kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş demekki ASAS:ASFASD sağlık olsun ne diyim seviyosan sorun yok ;)

Kızlar Ne Diyor 3

  • çiçek ve yanında hediye olsun

    0|0
    0|0
  • geçici sevgili bulunur

    0|0
    0|0
    • geçici sevgili mi?ne kadar yaratıcısın acaba soruyu mu anlamadın yoksa bak şimdi kafamda deli sorular =))

    • Hepsini Göster
    • Ben de merak ettim şimdi Rememberme90 =D

    • aradığınız özellikleri yazın adresinize teslim. kargo ücretsiz fiyat kriterlere bağlı :D

  • link

    muammaa yeeee.;)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Abi boğaz yerinde bir restorana götür

    mum ışıkları falan romantik bir yemek ye hatunla.

    Sonra temiz havada biraz gezin el ele.

    Kızı tam eve bırakırken

    Kız kahve içmeye seni davet eder.

    Sonra gerisi malum anlatmıyım şimdi.

    0|0
    0|0
  • bi' şey alma nasıl olsa gün gelir ayrılırsınız..

    0|0
    0|0
    • belki bu yüzden ayrılıyordur insanlar?

  • öyle bi gün mü var ki :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...