Herkes fıkırlerını yazabılır mı

arkadaslar sızce surıyedekı ıc savasın sonu nasıl olur? muhalıflermı yoksa esad askerlerımı galıp gelır? yada sız ne olsun ısterdınız? sahsen ben esad denen o solucan boyunlu adamın sonunun kaddafi gıbı olmasını cok ıstıyorum


0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

  • suriyede, 30 a yakın ayrılıkçı örgüt var ve bunlar büyükleri...onlarca dışülke desteği var ve bu avaş dışa kapalı...

    savaşın uzaması taktik gereğidir. Esad akıllı bi lider ve diktatör...kolay gitmeyecektir. Örneklerine ve benzerlerine bakarak bunu kolayca anlarsın.

    ve muhtemelen gidecek..gidişi ölümle olacaktır. fakat gidişinin ardından iç savaş büyüyecektir. göstermelik bihükümet kurulacak ve türkiyeninde içinde etkili olduğu bu hükümet ülkeyi kolayca devralamayacaktır.

    şimdi isyancı denen kalabalıklar sayıca fazlaca fraksiyona ayrıştığı için bi koordinasyon yada birliktelik mümkün bile değil...

    bu sebeplerle... mevcut durum bir süre daha , muhtemelen 2 yıl devam edecektir.

    rusya ve çinin desteğinde yeniden farklı bir kurguya sahip daha güçlü bi diktatör gelmedikçe suriyede savaş bitmeyecektir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • iyi de olaya tayip gözünden bakmayın esad haklı bir kere.biz bugün nasıl pkk ya tepkiliysek onlarda muhaliflere tepkili.sanki muhalifler iyi bir bok mu.bize ne suriyenin iç sorunlarından.tayip önce kendi ülkesine baksın.suriye bize karıştı mı?yok.amerikan maşalığı yapacağım diye içine ettiler her şeyin

    0|0
    0|0
  • Sonu kaddafi gibi olacak katil Esed'in. Zaten en büyük destekçisi Rusya bile dün açıklama yaptı. Esed gidecek gibi, diye. Aslında şimdiye kadar çoktan giderdi ama Batı bilerek süreci uzatıyor. Hem biraz kırılsın istiyor batı, hem de Türkiyeyi gaza getirip içeri sokmaya çalışıyor. Batı istesin 1 gecede gider.

    0|0
    0|0
  • Amerika esada durmasını söyleyene kadar böyle gider biz önce kendi iç işlerimizi halledelimde başkalarını düşünürüz sonra

    0|0
    0|0
  • Oyun bunlar oyun

    0|0
    0|0
  • kendi sorunlarimizi cozduk te obur ulkeler mi kaldi simdi

    0|0
    0|0
    • kndı sorunlarnla cokmu ıılgılısın

    • evet mesel cok hic mu sorunlarimiz yok, tabi komus ulkelerde onnemli, allahin verdigi cani allah alsin deriz herzaman, ama araplar hep boyle, baskalarina catamadiklarinda kendileri ile kavga ederler hep boyle bunlar, tabiki kimse boyle olmasini istemiyor, sonucta bir suru insan oliyor :(((

  • Ah salih abi ah bizde sevmiyoruz esadı napalım yani :)

    0|0
    0|0
  • esad a neden tepkilisin?

    0|0
    0|0
  • esad rejimine karşıyım yıkılsın.polat abide karşı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...