Sevgilim çok ilgisiz, ne yapmalıyım?

bi mesaj atıyo daha sonra 3 4 saat mesaj yok işi olduğundan mı atmıyo bilmiyorum ama bi haber bile vermiyo bu durum benim çok canımı sıkıyor. arıyorum cevap yok mesaj atıyorum cevap yok sizce neden böyle yapıyo? işi olduğundan yapsa tamam dicem beklicem ama haberde vermiyo. bi haber veriyo ardından 3 4 saat cevap yok 3 4 saat iş mi olur yani :( çok ilgisiz yaa ne yapmalıyım


0|0
4|9

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • bu siteye daha dün katıldım ama boyle sorular bıktırdı. ya işi vardır. yada başka şeyle uğraşırken mesajla uğraşmak iztemez. yada bıkmıştır her gun mesaj mesaj. yada artık senle konuşmaktan o kadar zevk almıyor. yada seni takmıyor. yada normal hali :)

    0|0
    0|0
  • senin o sevgilin varya.. işte o seni aldatıyo

    0|0
    0|0
  • bi mesaj atıomuş işte.. ne yapması lazımdı çocuğun günde 50 tanemi atıcak?

    ekmek parası derdinde insanlar, bütün gün mesajla, telefonla uğraşılmazki

    0|0
    0|0
  • taparsan tepilirsin tepersen tapılırsın. sende ilgisiz davran olmada ayrıl

    1|0
    0|0
    • ben ilgisiz davranamıyorum sorun bu aklım hep onda kalıyo

    • ayrıl o zaman peşinden koşmazsa senin değildir zaten

  • ne la bu hergün mesajlaşılırmı ya hiç çekilmez

    0|0
    0|0
  • Olur neden olmasın hemen suçlama bence

    0|0
    0|0
  • kontrol manyagı olmusun yol yakınken vazgec ;)

    0|0
    0|0
  • ıgısızlıgını hak edecek brsey mı yaptın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Okuyo mu çalışıyo mu

    0|0
    0|0
  • ne iş yapıyo

    0|0
    0|0
    • iş yapmıyo günlük hayattaki işler işte dışarı çıkarsın yemek alırsın bankaya gidersin vs

    • amaaannnn bende para kazanıyo falan sandım ayrıl ozmn çocuktan bi iş yapmıyo sanada vakit ayırmıyo :S

  • var bunda bişilerr

    0|0
    0|0
  • ilgisiz erkek yoktur sizinle ilgilenmeyen erkek vardır

    1|0
    0|0
    • ikiside aynı kapıya çıkıyo

    • biraz düşünürsen ne demek istediğimi anlayacaksın.

Yükleniyor...