Umursamazsın ,gerçek sevgili değilsin ciddi değilsin dedi,çok değer verdiğime inanmıyor

arkadaşlar merhaba geçen gün kız ile sevgili olduğumuzdan beri ilk defa buluşacaktık.ama bi gece öncesi bana küsmüştü ve buluşma günü de komuştuk biraz barıştık.sonra sinemaya gidiyor musun dedim.eve gidiyorum dedi.ben de ısrar etmedim.çünkü hem kırgındı hem de yanıma para almayı unutmuştum.ben herşey daha güzel olsun ilk buluşmamız diye tam olsun herşey istedim ama hem kırgındı hala hem de hediye çiçek herşeyiyle olsun istedim.sonrasında da umursamazsın herkes buluşmak için ölüyo biz bi buluşamadık dedi.ben de açıkladım neden olduğunu.yanyana olsak bana yeterdi hiç bişey yapmadan otursak bile mutlu olurdum yeter ki birlikte olalım dedi bi paraya takılmışsın dedi.haklıydı ama ben pazartesi tekrar buluşalım dedim.hep ben dedikten sonra buluşalım diyosun zaten dedi.ben ciddi ilişki istiyorum ama sen yapamıyosun dedi.küs falan olunca yapıyorsun bişeyler dedi.seninki anca lafta icraat yok sadece yapacam diosun ne yapacan inanmıyorum sana dedi.ne yapmam lazım inancını güvenini kazanmak için tekrardan çok pişmanım.gerçekten böyle olsun istemedim benimm çok değer verdiğimi buluşmak istediğimi anlasın inansın bana gerçek sevgili olacağıma inanmıyor inansın istiyorum


0|0
10|1

En İyi Kız Görüşü

  • Sabahları uyandırmak için ara olmadı güzel sözler söyle , buluşmalarına tek bir çiçek olsa dahi al götür veya çikolata al , kendi uydurduğun maniler yaz gülmesini sağla ...

    0|0
    0|0
    • işte buluşabilirsek yapacam ama yok diyo herşeye

    • Nasıl bir müslümansın bir şans ver bana de vala intihar ederim iş bir tüp diş macununa bakar de ...

    • :D. cidden derim ha bişey olmaz de mi

Kızlar Ne Diyor 9

  • öncelikle iş yerine yada evine güzel bi gül buketi yolla.. sonra biraz yumuşar zten.. konuşup halledersiniz devamında

    0|0
    0|0
    • daha öğrenciyiz ikimiz de ama eve yollamayı düşündüm ama ailelere açıklamadık ki kendimize ait özgür hayatımız olsa barışmak zor değildi belki ama öğrenci olunca :/

  • bu kız çok heveslenmiş bence.. hayaller kurmuş .. ilk buluşmamız söyle güzel olacak böyle güzel diye.. ama beklentileri olmamış.. bence küçük sürprizler yapabilirsin. ve içten konuşma yap onun konuşmasına izin vermeden ama yüz yüze gözlerine bakarak yoksa inanmaz..

    0|0
    0|0
    • evet hevesliydi ama kırdım.yapacam yüz yüze gelebilirsek

    • Hepsini Göster
    • emin olması için ne yapmam lazım ki :(

    • zaman ver biraz ve bu kadar abartma olayı.. ya bence madem konuştuğunda seni anlamıyor uzun bir yazı yaz onu gördüğünde ver veya mesaj olarak at .. birde bunu dene veya bu yazıları görmesini sağla belli ki önemsiyorsun o kızı .. :)

  • Kızın gönlünü almak için illa bişey almana gerek yok sabah güzel mesajlara atarak uyandır gün içinde ara ilgi göster sizde kızları iyice paracı yaptınız her şey para değildir koçum... parasızda yapılabilcek o kadar çok şey varki...

    0|0
    0|0
    • zaten dün öyle konuştuk geceye kadar sohbet ettik bu sabah da seni seviyorum falan hergün romantik sözlerle uyandırsam mesaj atsam işe yarar mı.ya paracı değil de ne bilim

  • jest yap sinemaya gidin yemek yemeye felan gidin

    0|0
    0|0
    • işte gidelim diyorum buluşalım diyorum geçti dio küsmezsek bişey yapacağın yok senin diyo :/

  • kız haklı :D

    0|0
    0|0
    • ya haklı biliyorm da nasıl etsek işte :D

  • o baştan abartmış ama

    0|0
    0|0
  • seni çok seviyor ..:)

    0|0
    0|0
  • Bende deayni durum*et dedim . Simdi pesimden kosuyo

    0|0
    0|0
  • bnce evinin yakınında bekle ve o dışarı illa cıkacaktır bi anda cık karsısına gül al cicek al ver ona kızlar sürprizleri cok sever kızgınlığı kesin gecer :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • durumunu guzelce anlat bulusmalarinizin guzel gecmesi onu mutlu etmek icin cabaladigini bu yuzden boyle oldugunu, yalnis anlasildigini ifade et konusarak halledilmeyecek sorun yoktur,

    0|0
    0|0
    • yaptım abi aynen sırf sen mutşu ol ilk buluşmamız çok güzel geçsin istedim dedim.aynen böyle söyledim bilmyiroum sen bundan sonra da böyle devam edersin falan dio

Yükleniyor...