Bana fıkır verınnnn .....

bı seeneyı askın bı ılıskm vardı...2 gunn öncesıne kadar...amelıyAT oldu snrasındaa bı aksılestı garplestı ve gecen gun tartıstık akksamına çok sıkıldını ona zamn vermemı ıstedı bunun bı ayrılık ollmadıını kırıcı olmamakk ıcın zamn ıstedını soledı..sizce amaç ne?bu arada sevgılm asker


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • Bahane... neresinden ameliyat olursa olsun insan sevdiğinin desteğini ister her zaman ayrılmak olmasa zaman istemez saçma kendinden soğutmaya çalşıyor her erkeğin yaptığı gibi askerdede olsa farketmez ne alak amleyat oldu asker diye sıkılmak neyin nesi bende bunu anlamıyorum baştan sevgili olurken iyi sıkılcaklarsa hiç başlamasınlar ozaman amacı belli zaten böyle davranıyorsa sende çekmek zorunda değilsin bekleme boşuna ozaman beklediğinle kalırsın kısacası canı sıkılcak gidecek canı sıkılmayınca gelecek böyle bir saçmalık yok inanma sende

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Şu anda psikolojik sorunları var sana anlatmak istemiyor. bu ruh halide seni kırdıgını bildiği için senden zaman istemiş. senin yapman gereken her zaman yanında oldugunu belli eden mesajlar at ne olursa olsun bırakmayacagını söyle bi özgüven aşıla çocuga mesaj falan atma dersede sevgilimsin merak ediyorum atarım sen bana kızsanda atacam de işte ;)

    0|0
    0|0
    • konusmayalm bı sure dedı üstelememdn nefret eder tanıorm onu

    • öyle dediğine bakma sıkıntısı var anlaşılan arada mesaj at sonra aranıza soukluk girer ayrılabilirsiniz. bide sana sonradan neden aramadın seven insan arardı denedim seni derse ne deyeceksin ? seviyorsan yanında oldugunu hissettir

  • askerdeyse üzme çocuğu ne istiyosa yap , askerlik stres yapmıstır

    0|0
    0|0
    • suuan hava deısımnde burda yanı ve benı aaramıo

    • askerde komutanlarından yada arkadaslarından dolayı kafası bozuktur belki belli olmaaz , askerdeyken psikoloji biraz bozulabiliyo , gitmedim askere ama anlayıslı olmak gerek

  • neresinden ameliyat oldu

    0|0
    0|0
    • kasıkklarından

    • sorunun cevabı budur işte adam yaşama sevincini kaybetmiş senle bi alakası yok gerçekten erkeğin yaşama sebebidir kasıklar bölgesi ama toparlar kendini

Kızlar Ne Diyor 3

  • klasik erkek lafları zaman ister ve o arada ne yapar kimbilir. bu istemem yan cebime koy olayı. sevmemiş demek ki. dikkat et başka bir kızla beraberken duyarsan şaşırma

    0|0
    0|0
    • amelıyatla ne ılgısı var canım alla alla sacmalamış oda bu erkeklerde bahane aramaya yer arıyor ameliyatla ilişkinızle ne alaka ben onu anlamadım?

    • amelıyatttan once bole deıldı

    • emin ol kafa karıştırırlar.ameliyatla ilgisi yok o hep öyleydi aşkın körlüğü geçsin farkedeceksin

  • su an hassas zamanları fazla ustune gitmemeye calış dedigini yap muhakkak o arıycaktır

    0|0
    0|0
  • zaman istediyse büyük ihtimalle ayrılacaktır...bi erkek zamn istedimi bilki sonu yok...çünkü aşta asla zamn olmaz eğer olduysa o sevgi bitti demektir..bence kendini herşeye hazırla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...