Kırmızı kart gören melo sizce tükürdü mü?

Evet meirelese tükürdü diye gunlerce atıp tutanlar bu konu hakkında ne dusunuyoo


0|0
8|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Galatasaraylıyım. tükürdü. 7 maç ceza verilmeli.

    1|3
    1|3
    • Melo gönderilmeli bence

    • Bencede hiç sevmiyorum. taraftara oynuyor. bizim genç taraftalarımızda çok seviyor bu hallerini. başka bir katkısı yok şahsımca. ceyhun bile onun kadar oynar bence.

Kızlar Ne Diyor 8

  • meloya uyuz oldum eger tukurduyse hakettı tukurmedıyse hakem ıstıfa etmelı

    0|1
    0|0
    • melo zaten cırkef bı oyuncu

    • Hepsini Göster
    • Helal kız futbolla ılgılenyon anlasılan :D

    • evet bugun ızlerken ızledıgımız yerdekı ızleyenlerın cogu erkektı 3 te 1 ı kız ama kızların daha cok sesı cıktı:D

  • linklere baktım benim gördüğüm kadarıyla tükürmüş ama yine bilemem incelenir herhalde. ama terimi fena kızdırmış altta kalmaz terim.

    0|1
    0|0
  • Galatasaraylıyım.Maçı izlemedim ama tükürdüysede cezayı almalı saygısızlığın lüzumu yok.Fb li bir oyuncunun bu konuda gündemde olduğundan,ceza aldığından haberi yok muydu acaba da ders çıkarmadı kendine merak ediyorum!

    0|1
    0|0
  • Tükürür gibi yaptı.Bişi çıkmadı ama o hareketi yaptı malesef:(

    0|2
    0|0
    • Tükürür gibi yaptıysa görüntüler incelenir cezası azalır

    • kesinlikle katılıyorum...pozisyonu defalarca izledim melo tükürür gibi yapmış ağzından çıkan hiç bir şey yok...tükürdü balgam attı diyenler dikkatli izlesin...

  • Galatasaraylıyım tükürür gibi yaptı.. Ağzından çıktığını görmedim ama ceza alması gerekiyorsa alır zaten.. Çıkmışsa almalı ceza..

    0|1
    0|0
  • O sıra ekran dondu, görmedim ama tükirmiş sanırım.

    0|1
    0|0
  • adam bildiğin balgam attı ya :)

    0|1
    1|3
  • melo tükürmedi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Kesinlikle tükürmedi.Geçen sene Melo'yu göklere çıkaran, bu sezon geçen sezonki performansından çok uzak olsa da penaltı kurtardıktan sonra yine sevgi seli gösteren taraftarlara ne oldu da Sneijder geldikten sonra istemez oldular.Zaten Melo'nun sezon sonu bonservisi alınmayacağı belliydi.Ama ne olursa olsun bazı taraftarlar Melo ya haksızlık yapıyor.Bana göre adamın dibinin de dibidir. :D

    0|2
    0|0
  • tükürdü ve ceza alacak.. ama en azından fenerliler gibi ağlamayacağız federasyona :)

    1|2
    0|2
    • Fenerbahçe ağlamadı kı ıtıraz ettı dıger görüntüleri istedi :)

    • Hepsini Göster
    • Hemde sonucta derbi yanı

    • zaten maçı onun yüzünden berabere bitirseydik direk uçağa binip ülkesine dönsün isterdik..

  • link al 15 maç ceza vermesinlerde o zaman görürüm

    1|1
    0|4
  • melonun işi bitti drogma toure sniejder geldi yani kadroya girmesi zor

    0|2
    0|0
  • o değilde terim fena kızdı melo'ya 10 maç falan ceza alır.. + bi' daha kadroya giremez sanırım..

    0|1
    0|0
    • Aynen hocaylada tartısttı az cıkarken dımı

    • Hepsini Göster
    • bence verilmez verilemez yakın zamanda emsal teşkil eden bir olay...fenerbahçeli meireless hakem e tükürdü 4 maç ceza aldı.Melo tükürmediği halde tükürür gibi yapıyor..ağzından bir sıvı çıkmıyor..

    • bütün kameralar ile bakıldı neden meireless'in hakeme tükürmediği kanıtlandı.. neyin kıyaslamasını yapıyorsun.. melo tükürmedi diyorsan en altta biri video'yu paylaşmış bi' izleyiver sana zahmet..


      İyi seyirler..

  • İzledim fakat yağmur damlacıklarından seçilmiyor sanki. Tam göremedim.

    0|1
    0|0
  • Yok tükürmedi dişlerini temizliyordu mk..

    0|1
    1|2
Yükleniyor...