Hoşlanmadığınızı nasıl anlatırsınız?

Merhaba!

Diyelim ki çok sevdiğiniz biri var, ama bir arkadaş / bir abi gibi. Ama o sizden hoşlanıyor. Siz bunu biliyorsunuz çünkü kendizi bunu size daha önce söylemiş. Ama o tekrar tekrar sormaya çalışır, yakınlaşır.. siz bu kişiye nasıl anlatırsınız, olmaz diye?

Teşekkürler şimdiden?


0|0
9|12

En İyi Erkek Görüşü

  • abi demeye devam et.

    0|0
    0|0
    • fayda etmez sanirim..

    • ciddi,otoriter,kendinden emin bir şekilde cıvıtmaması gerektiğini yaşına yakışmadığını ve kendisinden hoşlanmadığını söyle.yine laftan anlamazsa o adam yokmuş gibi davran.

Erkekler Ne Diyor 11

  • Zaten kendin cevabını vermişsin bana göre. Abi diye. O kişiye abi diye hitap edersen senden tamamen ümidini keser diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
    • Ustunden bir ay gecti ve ben ona hala abi diye hitab ediyorum ama hala kezmemis ümidini..

  • anladığı dilden anlat :) O hangi dilden anlıyorsa :) Bazen kırmak da gerekir ::: yoksa naz yaptığını sanabilir :::::

    0|0
    0|0
  • o zaman ilişkini kes derim. Yani görüşme görüşerek ona cesaret veriyor olabilirsin bilmeden.

    0|0
    0|0
  • Ben seni o gözle görmedim, sevdiğim biri var eğer bu konu uzamaya devam ederse malesef tamamen görüşmeyi kesmek zorunda kalacağım NOKTA. net olmalısın kaba olmaya gerek yok zaten bu şekilde söylemen ve tavırlarında istikrarlı olman, sözylediklerinle davranışlarının ASLA çelişmemesi yeterlidir. Çünkü seven insan en ufak bir alttan almada umutlanır, yanlış anlamaya meyillidir

    0|0
    0|0
  • hoşlanmıyoruz deriz

    0|0
    0|0
  • sevdiğim kız bana abi dedi şarkını yolla ona biraz özgüveni azalsın zaman kazanırsın en azndan :D

    1|0
    0|0
  • yakınlasmam cunkı umut gibi olur silerm hayatımdannn bidaha konusmam

    0|0
    0|0
  • açıkca söyle ben seni abim olarak flan görüyorm de

    0|0
    0|0
  • sevdiğim kız bana abi diyince

    0|0
    0|0
  • Uzak dur, öküz değilse anlar.

    0|0
    0|0
    • o kadar anlattim.. onu anlamadiysa bunu da anlamaz.. sanirim.. ama genemekte fayda var..

  • ilişkiyi keserim yavaş yavaş

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Erkekler olmazdan anlamiyor. Sen onla konustukca umitlenecek ben sana soyleyim. sen ne kadar tamam yine reddettim bu konu kapandi desende bi sure konustuktan sonra yine seni sahiplenmeye baslayacak, ona ilginin bos olmadigini dusunecek. senin de onu sevdigini ima edecek..

    0|0
    0|0
  • Tekme tokat dalarım.

    0|2
    2|0
  • üslubunu çok sevdim :) merhaba diye konuya girip teşekkür ederek yazısını bitiren az kişi var :) eğer o kişi sensen mutlaka fazla incitmeden anlatırsın, saygılar :)

    0|0
    0|0
  • hoşlanmadım deri kısaca kalbini kırmadn

    0|0
    0|0
  • saygisizlik etmeden ona anlatmaya calis. anlamiyosa yukardaki arkadasin dedigi gibi abi demeye devam et

    0|0
    0|0
  • ısrarla onu sadece bir abi olarak gördüğünü normal bir insan gibi sevdiğini üstükapalı bir şekilde göster. çok sık görüşme...

    0|0
    0|0
  • Safinaza yatarım.

    0|1
    0|0
  • hiç lafı uzatmam direk söylerim.

    0|0
    0|0
    • peki ya daha önce söylediysen..

    • daha önceden konuşmuştuk bu konuyu detaylı olarak açmak istemiorum düşüncelerim aynı..sen konuyu açmak istersende ben dinlemek istemiyorum der tavrımı belli ederim.

  • "Sen ve benden... olmaz."

    0|0
    0|0
Yükleniyor...