Sızın elınızde olsaydı hangi işle uğraşmak ısterdinız?

paradan yana sıkıntı yok. ama yapacak iş bulamuyorum.siz ne iş yapardınız.


0|0
1113

En İyi Kız Görüşü

  • pastanem olsun ısterdım ınsanlara pasta yapardm

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • okul yakınlarında kafe tarzı bir yer açardım.

    0|0
    0|0
  • Güzellik salonu ve buna kuaför ve salon sporları da dahil ...

    0|0
    0|0
  • butik açardım mesela

    0|0
    0|0
  • Memnunum ben

    0|0
    0|0
  • bi sirkete genel mudur olurdum

    0|0
    0|0
  • Palyaçoluk.

    0|1
    0|0
  • Adli tıp isterdim

    0|0
    0|0
  • Az kaldı mesleğimi icra etmeme,Allah yolunu açık etsin ...

    0|0
    0|0
  • Hep bi cafem olsun istemişimdir.

    0|0
    0|0
  • kuaför olmak isteerdim :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • ulan sorunda olan şeyi 2 defa aynı şekilde güncelliyorsun

    abartmayın mk

    0|0
    0|0
  • Sadece wing tsun ile uğraşım, insanlara öğretmek güzel olurdu.

    0|0
    0|0
  • sen bi fast food restoranında çalış en iyisi :D

    0|0
    0|0
  • Dondurmacı.

    0|0
    0|0
    • kışın ne yapcaz:))))

    • hocam senin ne kadar paran var sıkıntı değil demişşisn ama ben bk de çalıştım yaz - kış farketmez yeri iyi olsun yeter

  • arkeolog yada biyolog olmak isterdim.

    0|0
    0|0
  • Silah fabrikası. Yeni modeller gerek piyasaya. El atılası bir sektör :)

    0|0
    0|0
  • Fitness antrenörlüğü yapmak isterdim.

    0|0
    0|0
  • sen gel finanse et beni işimizi büyütelim..sektör reklam

    0|0
    0|0
  • spor yap kilona dikkat et o da sana yeter :)

    0|0
    0|0
  • al-sat yap madem öyle, çin ne güne duruyor.

    0|0
    0|0
  • zırt pırt güncelleyip durma kardeşim

    0|0
    0|0
  • gece klubü işletmek istiyorum ve inş olur

    0|0
    0|0
  • süt-besi sığır, yumurtacılık ve benzer işler.. şu an en revaçta onlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...