Başkalarının mutluluğu için, bişeylerden vazgeçmek zorunda kaldınız mı ?

Kendi mtlululuğunuz yada başkalarının mutluluğu için , hayatta bişeylerden vazgeçmek zorunda kalmışızdır illaki...

ben mesela en basit örnek aşkımdan vazçmek zorunda kaldım.. öncelik ailem için ikincilik kendim üçüncü ise onun için...

şimdi diceksiniz ki neden onun için ? vazgeçtim çünkü bana daha fazla ümit bağlamaması için, olmayacak bir aşkın peşinden koşmaması için... karşısına çıkacak güzel günleri görmesi varken , geriye dönüp kalmaması için.. yani ben en çok ta onun için vazgeçtim bu aşktann... en çokta onun için.. pişmanmıyım hayır... olması gereken de buydu...

sizinde buna benzer bir vazgeçişiniz oldumu.. sonrasına keşke dedinizmi .. pişman oldunuzmu ?


0|0
10|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne kadar fedakarsan o kadar seviyorsundur. Ben her şeyden vazgeçtim.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Aile tarafını secen kızlar sadece kendinlerini avuturlar. Cünkü aile sana belli bir yere kadar destektir. Daha sonra saygılı bile olsan sana köstek olur. Aile sevgisi bambaska olsa bile senin mutlu olmanı istese bile sevdigin biriyle birlikte olmanı istememesi senin direk hayatına karıştıgının göstergesidir. Belli yasa gelmişsen ki onlara göre hep kücüksündür ; sen kendi kararlarını vermelisin. Bu durumda da köstek olan taraf aile oluyor. Mutlu olmanı istiyorlar. Ama onların istedigi biriyle olman şartıyla. bu durumda yapacagın şey kendi mutlulugunu istedigin icin onlar sevse de sevmese de sevgilini secmen.

    Cünkü hayatta mutlu olabilmek mutlulugu yakaladıgına inanmak ve bulmak cok zor...

    0|0
    0|0
  • en iyisini yapmışsın. ben de benzer bir şekilde terkedilmiştim belki o zamanlar sevgi dolu ve saf oldugum için. "seni seven birisi olacak seni çok mutlu edecek üzülme, çünkü sen mükemmel bir insansın" demişti, nefret etmiştim ama şimdi saygı duyuyorum. olmuyorsa terketmeniz en güzeli. tebrik ederim.

    0|0
    0|0
  • Elbette.en cokta kendimi unuturum bi baskası iyi olsun,laf gelmesin ona diye

    bu karakteristik bisey,

    bu yuzden çok canım yanıyo ama degiştiremiyorum

    fıtratım böyle

    1|0
    0|0
  • değecek bir durumsa vazgeçerim.

    0|0
    0|0
  • kaldım

    hep sonu hüsran oldu!

    yapma derim

    0|0
    0|0
  • kendi mutluluğumu buldumda kaldiki baskasının mutluluğuuu

    0|0
    0|0
  • Düzelmedi mi sizin durum? :/

    0|0
    0|0
  • Evet oldu Kocaman Bi hayat neymiş o mutlu olacakmış

    ßiz sürüngeniz ya hala sürünüyoruz

    Lan okadar Safımki Kendimi sevmiyorum bu yüzden

    0|0
    0|0
  • benim adım michael scofield başkalarının mutluluğu için abimi hapishaneden kaçırdım, şirket adındaki bir oluşumu yerle bir ettim, kendi annemi feda ettim, en sonunda kendimi canımı feda ettim sadece başka insanların mutluluğu için yaptım bunları

    0|0
    0|0
  • Ben kendimden vazgeçtim...

    0|0
    0|0
  • her kişinin mutluluğu için hep dönüm noktaları olmuştur bende kendimden 11 yaş büyük biri için ailemi hem onu üzmemek için çıkılmaz bir yola girmedim

    0|0
    0|0
  • ben baskası için istedigim bir seyden vazgecmem

    0|0
    0|0
  • kahramanlık yapmayı hiiiç sevemem ama pratikte mutlu olması için vazgeçtiğim birileri oldu

    0|0
    0|0
  • onun için kendimden vazgeçtim ben:(((

    0|0
    0|0
  • offf be arkadaşım. ne dyebilirim ki. çok benzer bi durum

    0|0
    0|0
  • Başkası istedi diye kendi mutluluğumdan asla vazgeçmem

    0|0
    0|0
  • kalmıştım ama artık kimse için vazgeçmiycem hiç bir şeyden

    0|0
    0|0
  • Yokluğumda mutlu olan insanları varlığımda rahatsız etmem pişmanlıkta yasamam

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • baskalari icin kendi multulugundan vazgecmemeli. sirf baskalari sevinsin mutlu olsun diye insan kendini mutsuz edemez. vazgectin insanlarin mutlulugu icin onlarda ayni seyi senin icin yaparlarmiydi? sadece insan cocugunun mutlulugu icin vazgecer biseylerden yada katlanir baska turlu dusunemiyorum ben. sadece cocuklarim icin vazgecerim bazi seylerden buda onlar canim cigerim olduklari icin onlarin mutlulugu benim mutlulugum onlarin mutsuzlugu benim mutsuzlugum.

    0|0
    0|0
  • Evet arkadasımla mutlu olsunlar diye AŞKIMDAN vazgeçmiş bir insanım ama değdi mi dersen değdi .. Arkadşım beni bi kalemde sildi bi oğlan uğruna sonra noldu oğlanda onu sildi ;)

    0|1
    0|0
  • aynı şey benimde başımdan geçti

    0|0
    0|0
  • Ben de vazgeçtim üniversite adına ve geleceğim adına planlarım ve hayallerim o kadar farklıydı ki aileminn mutlu olması adına kendi hayallerimden vazgeçtim.. Keşke desem de geri dönüşü asla olmayacak :(

    0|0
    0|0
  • evet, mecbur kalıyorsunuz :(

    0|0
    0|0
  • fazlasıylaaa ve hep ben üzüldüm..

    0|0
    0|0
  • genelde kendimi düşünürüm

    0|0
    0|0
  • Kaldım ama vazgeçmedim :D Öyle de bencilim:D

    0|0
    0|0
  • evet kaldım , ben aradan çekildim...

    0|0
    0|0
  • çok sevdiğim bir köpeğim vardı yeni evimize taşınırken onu bırakmak zorunda kaldım çünkü kuzenim astım hastasıydı ve bizimle aynı apartmanda oturuyodu köpek evde olduğu sürece bize gelemezdi ya kuzenimi ya köpeğimi seçicektim bende kuzenimi seçtim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...