Birini severken, çıktığınız biri varken eski sevgililerinizin facebooklarına bakar mısınız?

Activity log'nu çaldım sevgilimin, arama yaptığı kişilere kadar her şey karşımda şu an, eski sevgililerinin profillerine falan bakmış hep facebookta. tamam anlarım bakar meraktan da yine de tasdik alayım istiyorum kızlardan, sevdiğiniz biri varken eskilerin profillerine bakar mısınız?

Güncellemeler:
Özellikle kızlar. erkekler bakar diye biliyorum. herkese bakıyor onlar.
mesela ben de bakıyorum bazen. ama bu kadar sık değil 6-7 ayda bir falan

0|0
19|6

En İyi Kız Görüşü

  • asdf bize de ögret nasıl bakıyorsun :D

    0|0
    0|0
    • ayarlar, privacy settings, privacy, use activity log diye bi link var tıkla, sadece ben olanları da göster de herşey ortada :D

    • Hepsini Göster
    • başka bişey daha var direk mesajları falan görüyosun silmiş olsa bile :D hesap ayarları, aşağıda kopyasını indir diye bi link var, 30 40 dk arası bekliyorsun, mailine atıyor linki download edip ne bok yemiş herşeyi görüyorsun :DDD

    • cidden mi :D asdfgh

Kızlar Ne Diyor 18



  • bakarım.

    0|0
    0|0
  • yani bazen bakarım ama bakmamın bi anlamı yok sadece merak benden sonra ne yapmış diye hepsi bu...

    0|0
    0|0
  • Merak edip bakmış gidip de ilan-ı aşk etmemiş !

    0|0
    0|0
  • eski sevgilime karşı içimde ne iyi ne kötü bir his taşımıyorum. arada bakarım ama sırf merak başka bişey değil . bence sıkıntı etme böyle şeyleri . ama tabi burda sıkıntı edilecek başka bişey var senin kız arkadaşına bu kadar müdaheleci yaklaşımın

    0|0
    0|2
  • bakmam asla yaa

    0|0
    0|0
  • ben bakıyorum mesala. açıp açıp küfrediyorum :D

    0|0
    0|0
  • yok bakmam :(

    0|0
    0|0
  • Çokkk ya :D hala daha bakarım ama bi zamandan sonra unutuyorum bakmayı bile saçma bi duygu ama için o sayfay a itekliyor seni :D :D

    0|0
    0|0
  • bakar tabi ama süreklide takipteyse biraz saçma bence için rahat etcekse direk söyle silsin

    0|0
    0|0
  • meraktan bakılır ne var ki.bakınca hemen geçmişine dönmek istiyor anlamına gelmez.merak etmiştir.

    0|0
    0|0
  • Nasil yapiyosun ya banada anlat lütfen

    0|0
    0|0
  • Günde 25 kere

    0|0
    0|0
  • normaldir bakilir ama arada

    0|0
    0|0
  • off şuna bi anlam yüklemeyin

    0|0
    0|1
    • farkettiysen anlam yüklemedim anlamını kızlara sordum.

    • anlam yüklemeseniz sorunun ne anlamı var?

    • Anlam yüklemek bişeye karar vermektir canım benim ben karar vermedim kızların bunu yapması normal mi diye sordum kapiş?

  • ben bakmam, ama senin onun özeline girmen ne kadar doğru sence

    0|0
    0|1
  • gecmisi eskiyi bosver gelecege bak sen daha mutlu olursun

    0|0
    0|1
    • tamam benim için önemli değil de bakması normal mi diyorum

  • ben çok sadık bir insanım.ben bile bakılır diyorsam bakılır.için rahat olsun yani

    0|0
    0|0
    • ya 5 kişiyle çıkmış benden önce hepsine sırayla bakıp en son benim profilime bakıyor :D çok kötü hissettim en azından benimkine daha çok baksa diycem beraber yaşıyoruz :D

    • :D Sen en iyisi onu uyar.kıskandığını belli et .birdaha yapmaz emin ol..ayrıca o seni aldatmıyor çünkü meraktan bakıyor.bende hiç sevmediğim birine bile düzenli olarak hergün bakıyorum.merak işte ne yaparsın:DD

  • bakıyorum hala allah kahretsin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Herkes ara sıra bakabilir bunlar normal ve aa onumu düşünüyor onumu seviyor neden bakıyor gibi düşünmemelisin bence. Herkes birlikte olduğu insanlarla bir takım anılar yaşar, atıyorum bir müzik vardı seninle onun arasında özeldir, o an o müzik çalar aklına gelir bir bakarsın. Budur zaten aklı onda olsa seninle olmaz. Gizli gizli buluşsa haberin mi olacak yok. Ne yap biliyormusun, gir facebooka eski sevgililerini aç tek tek bak, sonrada bakınca ne olduğuna bak. Bişey olduğu yok ;) Takma bunları.

    0|0
    0|0
  • haha ben de keylogger atmıştım. sonradan kızın ne kadar ezik biri olduğunu anladım. ama biriyle çıkarken bakmadım

    0|0
    0|0
  • Şuanda çıktığım kimse yok ancak 4-5 aydır bakmıyorum, ihtiyaç duymuyorum. Ne gerek var benim olmayan insanı takip etmeye ?

    0|0
    0|0
  • kızlar genelde bakar ya bi kere uyar tekrarı olmaz bence

    1|0
    0|0
  • bakmam işim olmaz. ergenvari işler

    0|0
    0|0
  • kaşar böyleleri

    0|0
    0|0
Yükleniyor...