3 ayda vücut yapılır mı?

arkadaşlar ben ekim ortasında fitnessa başlıcam. şu an spor yapmadan kilo veriyorum 93 ten 86 ya düşmüş durumdayım boy 187. spora başlayıncaya kadar 82 ye kadar felan düşerim diye düşünüyorum. 3 ay fitness yapıp sonra box, kick box ya da tai boxa başlamayı düşünüyorum. sizce nasıl 3 ayda sağlam bir vüudum olabilir mi? önerileriniz neler bana yardımcı olabilir misiniz? bu dediklerimi rusyada yapıcam bu arada. dövüş sporlarıyla ilgili bir öneride buluncaksanız oraya göre bulunun lütfen

Güncellemeler:
l*n biriniz cevap vereydiniz be...
ha bide atıyorum dövüş sporu haftada 3 günse bunu fitnessa nasıl uyarlarım?

0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • 3 ayda çok zor be kanki adamlar yıllarını veriyor o hayal ettiğin vücutları yapmak için anca sıkı ve fit bir görüntüde olursun vücut için bir kaç sene gerek.

    0|0
    0|0
    • anladım yani oda olur bir manada bakalım artık nasıl olcak. benim kafamda asıl soru bide şimdi bir dövüş sporuna başlıyınca fitnessa gerek kalıyo mu yoksa antrenmanda zaten fazlasıyla azına sıçıp bırakırlarmı :D

    • Fitnessa yine devam et ama programlarını ona göre ayarla kondisyonun olsun.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...