Yarın, bu gece için bir planınız var mı?

Yarın malum pazar ve çoğu kişi için tatil okullarda kapandı her hangi bir planınız var mı yada uzun soluklu bir tatile çıkmayı düşünüyor musunuz?


0|0
1|23

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 22

  • akışına bırakırım zamanı

    0|0
    0|0
  • ne tatili bütünleme sınavları var :S

    0|0
    0|0
  • Ankara'ya bir görüntü yapayım diyorum. Birkaç gün kalabilirim.

    0|0
    0|0
  • uzun soluklu:)

    0|0
    0|0
  • ewet var yalnızlıgım ve ben birlikte filim izleyecegiz,yalnızlığınla iyi dost olmaya bak birkere alıştımmı kovsanda gitmiyor

    0|0
    0|0
  • tatile gerek yok arkadaşlarında çakır keyif clup larda kafa dağıtmak güzeldir

    0|0
    0|0
  • manavgata gidiyorum ama yinede heryer soğuk biraz bar a falan giderim o kadar

    0|0
    0|0
  • evt belki yani sen olsaydın,resimdeki sen isen tabi güzel bir sevgilm olsaydın sen gibi,uzn soluk değil ömür boyu geçerli bir tatile çıkardım ,soruna bir yanıt sadece

    0|0
    0|0
  • neden olmasın ama o kadar çok cevap alacaksınki siz bi karar veremiyeceksiniz ben sadece cevap olsun diye yazdım. Umarım dürüst bir soruydu.

    0|0
    0|0
  • Kazakistan'a gidicem Çarşamba günü, abimi ziyarete ama tatil sayılmaz benim için, berbat biryer sonuçta.

    0|0
    0|0
  • Ben bugün çalışıyorum, bu hafta çook yoruldum ve eve gidip yatağıma uzanıp projeksiyonumu açık türk kahvemi yapıp gerilim film izlemek istiyorum bu beni dinlendirecektir :)

    0|0
    0|0
  • yanlız uyurum sanırım tatilin t si yok

    0|0
    0|0
  • düşünüyorum benimle mi geleceksin ?

    0|0
    0|0
  • miami dusunuyoruz ama bakalim zaten gecen haftada kanarya adalarindaydik

    0|0
    0|0
  • Sen neredesin?

    0|0
    0|0
  • Finaller bittide benim mi haberim yok mk. Nediyo bu liseli biri açıklasın .

    0|0
    0|0
  • ben düşünmüyorum. senin var mı peki?

    0|0
    0|0
  • yarın büyük ihale var 5 aydır onu bekliyorum.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • ne tatili yahu kim kaybetmiş de biz bulalım

    0|0
    0|1
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • ben çıkıyorum norveçe gidicem yarın gece uçağım var

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Tatilimi yaptım pazartesiden düne kadar yeter bu kadar. Sınavlara çalışıcam.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...