Ağırbaşlı kız hakkında ne düşünürsünüz?

öyle herşeye gülmeyen çoğu zaman ciddi duran insanlara karşı mesafeli duran bi kız hakkında ne düşünürsünüz?


0|0
24|52

En İyi Erkek Görüşü

  • Abartmamalı birlikte olacağın kişi hayat dolu olmalı, neşeli olmalı, sıcak kanlı olmalı, insanı alıp götürmeli. Eğlenebilmeli, gülebilmeli, şarkı söyleyebilmeli, kendine güveni olmalı. Siz herhalde filmlerde dizilerde izlediğiniz çok gülen kızlara takılan sıfatları ve onlara verilen rolleri yanlış anlıyorsunuz. Tabiki abartmamak kaydıyla ama öyle ağır ceza hakimi gibi oturan, emekli albay gibi oturan kızdan hiç hazetmem.

    Ulan hayat zaten somurtmak için çok kısa neyin kasıntısındasın. Yada hanım hanımcık pek bir hamarat, büyüklerinin yanında ağzını açmaz gibi akraba ziyaretlerindeki modlarınızdan çıkın. Öyle olunca neye karşı kaç sıfır öne geçtiğini düşünüyorsun. Kalıplara takılmayan hayatı doya doya yaşamayı seven, gülen, bağıran, ağlayan, eğlenen, dans eden kızı severimki, hayatımdada o var zaten.

    3|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 51

  • Edep güzeldir, Ancak kadında çok daha güzeldir..

    6|0
    0|0
  • Sürekli soğuk,ruh gibi olursa herkes kaçar,eğer ağır başlı,yerine göre konuşan,yerinde gülen bir kız nasiplerinin dikkatini çok çeker bence

    6|0
    0|0
  • böyle kizlar daima saygiyi hak eder.Saygi hakan eden bir bayanda sevilmeyi hak eder diye düsünüyorum ben.

    2|0
    0|0
  • şebeklik yaptığımda hala gülmüyorsa sıkıntı var!

    6|0
    0|0
  • ağır başlılık iyidir,mesafeli durma konusunda gelince mesafeli olunacak kişi vardır yakın olunacak kişi vardır bunuda o belirler zaten.hoppala , oynak kızlardan iyidir insanı yormaz bir de güzelse tadına doyum olmaz bence

    3|0
    0|0
  • hakkında hayırlısı neyse o olsun.

    1|0
    0|0
  • Ağırbaşlı demek illa sessiz hanım hanım olan hatun anlamına gelmeyebilir. Ağırbaşlı hatun sevdi mi, sevdiğine güvenen, eğlenmesini ve dozunu bilen, olmadık şeylere kafayı takmayan kişidir. Ağırbaşlı kız...

    2|0
    0|0
  • Mal olduğunu düşünürüm, içinden geldiği gibi değil, toplumun +puan vereceği şekilde davranmaya çalışan "TİPİK BİR MAL" mümkün olduğunca uzak dururum

    3|0
    7|0
  • agırbaşlı eşittir evlenilcek kız:d

    1|1
    0|0
  • aferim severim öyle insanları

    1|0
    0|0
  • bulunmasıl zor nesil dir namusludur ki namus kavramı anlamı kaybettiği bir dönemdeyiz.

    1|0
    0|0
  • ulaşılması biraz daha zor gibi görünsede imkansız olmayan kız modeli. ilgi çekicidir. zor ve ulaşılması güç olan şeylerin cazibesi olduğu gerçeğine somut bir örnektir.

    1|0
    1|0
  • Ya yerine göre ciddilik en iyisidir derim benim eski sevgilimde böyle ciddiydi ama bazen o da az da olsa cıvıtırdı cıvıtmadan olmaz derim ben yani illaki ama fazla cıvıtmakda olmaz g*tü başı ayrı oynamıcak. Herşey yerine göre güzel derim :)

    1|0
    0|0
  • Kız Dediğin Çocuksu Olur Ben Ona Odun Yada Kadın Derim

    2|0
    2|1
  • Olması gerektiği gibi işte ne güzel. Herkesle samimi olan kadınları özellikle itici buluyorum.

    3|1
    3|0
  • ciddiyet iyidir tabi herşeyde olduğu gibi azı karar çoğu zarar.

    2|0
    0|0
  • aranılan kadın derim kolay değil bu modeli bulmak

    2|0
    2|0
  • En güzeli ve normali o zaten...

    yalaka kızlardan pek haz etmem

    3|0
    2|1
  • Ölürüm <3 öyle bi kız bulursan banada söylermisiniz ?

    1|0
    0|0
  • öyle yetişmiş saygı göztermek gerekir .bende öyleyim .mesafeli dururum .aslında sıcak kanlıyım insanlarla konuşmayı tanışmayı severim .dikkat ederim aslında .aslında iyi bir ilişki yaşayabilirler .kuralcı olurlar aslında .

    1|0
    0|0
  • acı ama gerçek çirkince kimse umursamıyor

    5|0
    0|1
  • sevıyelı cıddı ve kalıtelı derım

    1|0
    0|0
  • benim dibim duser milleti bilmem.daha cok cabalarım onu kazanayım diye

    1|0
    0|0
  • nefret ederim. mıy mıy mıy sessiz

    0|0
    1|1
  • Benim tercihim olurdu ciddiye dönuk.

    0|0
    0|0
  • daha iyi olur ne yaptığın bilir

    0|0
    0|0
  • hiç birşey saygı duyarım,bu bir kusur değilki aksine bir meziyettir bana göre öyle her insanın bir ırsiyeti vardır ve bu değişmez kimsede değiştirmeye çalışmasın,

    0|0
    0|0
  • kafası büyük olmazmı ?

    0|0
    3|1
  • Sevgilimle evlenmemin temel nedenidir

    0|0
    0|0
  • Nemrutluğa yakın

    2|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    21

Kızlar Ne Diyor 24

  • Ağırbaşlı olacağım diye kasınmak farklıdır, gerektiği yerde gerektiği gibi davranmak farklı. Kız ya da erkek gerektiğinde eğlenceli olabilmeli.

    3|0
    0|0
  • Bu erkekler yalan söylüyor ya :DDD Nerde kırıtan kız var, ona yanaşıyolar :DD

    5|0
    0|0
  • genelde bende ağır birisiyimdir yanlış anlaşılmasın reklam yada övgü değil amacım ama genelde herkesten çok asil olduğumu duyuyorum ama sevgilime karşı artık okdr ağır olmuyorum yada arkadaş ortamımda ağır olmuyorum çnkü çok ağır olmak her ortamda ağırlık mesafe oluşuryor ve bundan dolayı bazen o tabuları aşmak lazım yani yerine göre olmalı

    1|0
    0|0
  • bence yerine göre davranmak önemli tabi her zaman gülünmez her zaman da ağırbaşlı olmak olmaz.

    4|0
    0|0
  • Kimbilir içinden ne şeytanlıklar geçiyor derim.Önyargı işte :/

    4|0
    2|1
  • ben çok sakin ağır başlı ve herkesle araya seviye koyan biriyim...ama malesef erkekler hep neşeli kızları tercih ediyorlar.

    2|0
    0|0
  • nerde nasıl davranacagını bilmeli bir bayan. yerli yersiz kahkahalar atan , ipsiz sapsız konuşmalar yapan ve bu tarz muhabbetler içeren ortamlarda bulunan kızlar basittir. hakettıklerı sekılde davranılır

    1|1
    0|0
  • Yani sonuç olarak Her şey yerine göre..

    Gereksiz yere konuşmayak , Doğal olacak kesinlikle kendini kasmayak , yani ağırbaşlı olması sonradan gelmeyecek , içinde olacak , mutfakta aşçı yatakta , işini bilecek bir kadın..

    Yeri geldiğinde delilik ye yapacak..İnsanlar akarşı içten ve hanfendi olacak..

    0|0
    0|0
  • başıağır bir kız olduğunu düşünürüm

    0|0
    1|0
  • Hic tam olarak anlasılamadık ya la :/

    1|0
    0|0
  • Ağırbaşlıdır bişi düşünmem.

    0|0
    1|1
  • ne kadar sacma yorumlar var surda yere bakan yurek yakan demisler ya hani iste onlardan korkacakin akadas az konusandan laflari icinde olandan korkacaksin. bu gider onunla evlenirim diyen suzukler varya iste onlar 2 gun sonra kari cilveli degil konusmuyor oynasmiyor diye kari bosamaya gidiyorlar . durust olun lan oynamayin burda.

    0|0
    0|0
  • Kasıntı derler, öngörüleri o kadar.

    0|0
    0|0
  • Olunması gereken İnsan tipidir. Ne erkeğin ne de kızın çok cıvığı sevilmez. Ağır başlı olmak karakterini gösterir aslında kişiliği oturaklı insandır.

    1|0
    0|0
  • "sıkılmadın mı bu halinden?" diyesim gelir

    0|0
    0|0
  • Ağırbaşlı kız ne ya.

    0|0
    3|1
  • bana şunu demişlerdi: bukızın kesin psikolojik sorunları , ne kullanıo acaba , donuk donuk bakıo lan.. vs.

    0|0
    0|0
  • Biraz kasıntı buldum

    1|0
    1|0
  • zor insan olmak iyidir de o kadarı fazla be gülüm :D

    0|0
    2|0
  • hoppala olmasından iyidir.

    1|0
    0|0
  • amannnn port zort. ağırbaşlı olunca değişen ne oluyo ki sanki. insan olduğu gibi görünsün yeter.

    0|0
    0|0
  • ağırbaşlı kız ağır başlıdır.

    0|0
    0|0
  • Yeniyor mu ?

    0|0
    1|0
  • ben öyleyim mesela

    1|0
    0|0
Yükleniyor...