Çapkın kadın olur mu?

evet arkadaşlar soru net ve açık çapkın erkek oluyor bunun kadın versiyonu varmıdr varsa hangi özellikleri taşır:)


0|0
1722

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 21

  • sözlük anlamı: Geçici aşklar ve ilişikler peşinde koşan (kimse), hovarda (alnıtı) bu tanımdan hareket edersek olabilir.

    1|0
    0|0
  • ooo olmaz olurmu :D

    0|0
    0|0
  • Olmaz mı... Genelde Hiç Bir Özelliğini Belli Etmez Sessiz Ve Gizli Modda Çalışır Anti Şüphe Özelliği Wardır :D

    0|0
    0|0
  • oluyo valla

    0|0
    0|0
  • evet birkaç tane tanıdım,

    0|0
    0|0
  • çapkın kadın olur.. ama bizim insanımız ona kaşar der or... der vs. vs..

    0|0
    0|0
  • çılgın, enerjik, akıllı, kadınlık silahını açığa çıkarmış ve doğrultuğu her erkeği elde edip köle edebilen bi kişilk çapkındır :D

    0|0
    0|0
  • oluyor oluyor. adama öyle bir bakıyorki taa ebesni skiyor :D

    0|0
    0|0
  • kadınlar çapkınlık yoluna başvurdukları zaman farklı adla adlandılırlar.

    0|0
    0|0
  • Olmaz öyle şey .

    0|0
    0|0
  • var tabi filmlerde var ya onlar işte erkeklerin yaptıklarını kadın olarak yapıyorlar :D

    0|0
    0|0
  • kulağı tırmalayan bir durum bence kadında iyi durmuyor

    0|0
    0|0
  • öyle bir kariyer yapmayı mı düşünüyorsun :D

    0|0
    0|0
  • kadın versiyonuna kaşar diyoruz ya zaten

    0|0
    0|0
  • olur neden olmasın...ama ömür boyu severse daha güzel olur bence...

    0|0
    0|0
  • olmamııııııııııııııııııııııııııııııııı ;)

    0|0
    0|0
  • Olmaz olurmu hiç birde bize derler çapkın diye biz kimiz ki bayanların yanında

    0|0
    0|0
  • var tabi erkeklere salça olan basit kızlar cok bunlara kısaca k..şar diyoruz

    0|0
    0|0
  • mavi boncuları unuttuk mu ?

    0|0
    0|0
  • kimi sessiz durur sakin hiç bir şey yapmıyor gibi gözüken

    birde her erkeğe salça olanlar

    birde gösteripte vermeyenler

    sıp şevdiler

    bu böyle uzar gider

    bayanlar siz siz olun güvenmediğiniz ve iyi tanımadığınız bir erkekle birliktelik yaşamayın...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 17

  • olmazmi tabi var, ozellikleri sanirim bikac erkegi ayni anda idare etmek. sokakta hosuna giden erkegi gordunde onunla tanisma cabasi falan. asayukari ayni ozellikleri tasirdir capkin erkekle

    0|0
    0|0
  • Olur.Kaşıyla gözüyle saniyede bir sürü kişi ayarlayan ama bunuda çaktırmayan kişidir.

    0|0
    0|0
  • kadında erkektede olablır capkın hos degıl bence ınsan capkın veya sıpsevdı olmamalı bırını sevmelı aynı anda bırcok kısı olmamalı kalbınde

    0|0
    0|0
  • playgirl deniliyor onalra , evet vardır...

    0|0
    0|0
  • erkegn çapkını kadının kaşarı demısler

    0|0
    0|0
  • olur tabiikide:)

    0|0
    0|0
  • genelde capkın demezler baska bısey derler ama oluyor tabı :) ben degılım o ayrı mevzu :D

    0|0
    0|0
  • çapkın değilde ona başka bişi deniyooorr

    0|0
    0|0
  • Evet, nasıl yaklaşması gerektiğini bilir. Bakışlardan, hal ve hareketler anlaşılıyor zaten.

    0|0
    0|0
  • Olur yaw insan bu kadını erkeği yokki:D

    0|0
    0|0
  • Çapkın kadın yoktur, kaşar vardır ^.^

    0|1
    2|0
  • Her terazi burcu kadını gibi. öhöhö

    0|0
    0|0
  • birsürü warrrr:)mavi boncuk dağıtanlar warya ha işte onlar :)

    0|0
    0|0
  • evet mesela ben asla tek bir kisiyle beraber olamiyorum cok ilginc

    0|0
    0|0
  • olmazı ,gözleriyle yerler adamı..

    0|0
    0|0
  • Var mesela ben.. Herkese mavi boncuk dağıtırım ama kimseyle çıkmadım doğru kişiyi bulana kadarda çıkmam sadece peşimde koştururum. bu şekilde değerin biliniyo çünkü tavsiye ederim kızlar ;)

    0|0
    0|1
  • olur tabiki capkın erkek capkın kadın vardır olur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...