2 ay oldu ama ne unutuyorum ne de unutacağımı sanıyorum yardım edin lütfen :(

Arkadaslar çok zor durumdayım sevgilimden ayrılalı 2 ay oldu bu süre içerisinde hiç konusmadık ama hem face olsun hem de ortak arkadaslar olsun onun haberlerini alıp durdum.bu iki ayda bir gün bile aklımdan çıkmadı hep onu düşünüyorum,geri dönmemiz imkansız niye demeyin yada geri dön falan demeyin çünkü imkansız.ara sıra onların evinin önünden geçiyorum bile bile kafayı yemek üzereyim lütfen yardımcı olun :(


0|0
5|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Sevgiden başkasına inanma . Onuda iyi kullan kendinden çok seversen mahvolursun hem sen hem de hayatın mahvolur . Aşk a hiç inanma, çünkü kimse aşk nedemek bilmez varsayım kabul eder.aşk önce işk ti sonra eşk oldu sonra aşk oldu . İ ve E (ibadet, ebadet demek), Ş(şefaat demek),K(kanaat demek) . Yasadiklarini tahmin etmiyorum zaten tahminden öte , bende yaşadım. İlk defa biriyle çıktım ve öyle sevdim ki onu bulunduğum ili arkadaşlarımı numaralarimi herşeyimi sildim. Geri dönmeyi ise hiç ama hiç düşünmedim ..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • zamanla gecer

    0|0
    0|0
  • daha 2 ay olduğu için olmasın :)

    0|0
    0|0
    • daha ne kadar geçsin :(

    • Hepsini Göster
    • peki ne kadar süre oldu ondan ayrılalı :/

    • bu bahsettiğim benim ilk çıktığım kişiyidi :)) yıllar gecti yani 2007de çıkmştm en sonki sevdgm kişiden ayrılalıda 4 buçuk ay gecti. 1 sene 2 ay çıkmştk. ayrılamıoduk ve anlaşamıodukta ben en sonunda bağlar kopsun die tel numaramı bile değiştrdim şuanda kafam çok rahat. ilk zamanlardaki kadar düşünmüorum..ara ara aklıma gelio. ve bi zaman sonrada allahın izniyle biter zaten

  • ayni durumu bende yasadim imkansiz geri donmem iki yillik iliskimiz 7 ay oldu biteli okadar zor gunler gecirdim hala da bitmedi ama ne oldu sonuz ne zorda olsa oda hayata devam ediyo bende yapacak birseyin yok kardesim eyer donmen imkansizca ne kadar da zor olsa onsozluga alisacaksin once kafanda bitireceksin hayir olmaz artk askimdan olsem gene olmaz diyeceksin seni anliyorum bndd yasadim zor diyeceksin her dinledigin sarkida aklina dusrcek heryerde hayali canlanacak ama sakin donme gurur yap bunu madem sende imkansiz diyon demekki hayirli degilmis de baska carren yok

    0|0
    0|0
  • 2 ay daha bisey degil. biraz daha gecsin. unutursun. hatta bittigine sevinirsin

    0|0
    0|0
    • ne kadar işte :(

    • Hepsini Göster
    • bu kişi de benim ilk aşkım :/

    • Zaman isine yarayacak merak etme. bir kac aydan cok medet umma sadece. uzun zaman gerekli

  • arkadasim eger imkansiz ise yoluna bakacaksin demekki nasip degilmis uzulme gecer neler gelip geciyor ileride animsadigin zaman guleceksin bu gunlerine

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • benimde başıma geldi unutmam unutamam dedim kimse unutturamaz dedim içtim ölümüne içtim sonra öyle birine denk geledimki iyiki ayrılmışısz dedim kardeşim

    0|0
    0|0
    • gerçekten unutuluyor mu kardesim :(

    • Hepsini Göster
    • çok üzülüorum ama kardesim ya napcam ben ://

    • onu hatırlatan şarkılardan uzak dur. ve onu hergün görüyosan ki ben hergün görürdüm onun olmadığı mekanlara git. arkadaşlarınla takıl ve lafı hiç açılmasın o kızın. ama sana şunu söleyim bak o kız eskisini hala seviyomuşya eğer o bebe bu kızı sevmiosa sana geri dönecektir ve döndüğünde sen kabul edersen onu yine yanarsın kardeşim

  • 2 ay az be kardeş 7ay oldu unutmuşl değüilim hala kaafayı yemekteyim :'(

    0|0
    0|0
    • off 7 ay mı :((

    • yıllarca unutamayanda var önemli olan unutmak için pek de çabalamamak yavaş yavaş bunu öğreniyorum çünkü unutmak için çabaladıkça aniden karşımıza çıkınca apışıp kalıyoruz o yüzden iplememek için uğraşmalısın kafana çok takma unutcam unutcam diye

  • La sen AY dan bahsediyosun ben ne yapıyım yapıcak birşey yok. Başa gelen çekiliyor işte

    0|0
    0|0
  • kardeş gururu bırak ve ona git.kendine eziyet etme.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...