Yarın okula nasıl gitmeliyim?

Evet arkadaşlar malumunuz yarın karne günü bende lise sonda olduğum için karne alıcam ... Yarın okula nasıl gitmeliyim saç konusunda fikirler verirmisiniz elbise olarak okul kıyafeti giyeceğim oyüzden saç konusunda fikirlerinizi alayım :) ?


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • sınıf öğretmeniyim. karne dağıtıcam ben bile sivil gitmiyroum ki öğrencier sivil gelebilir ama abartılmaması gerek.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • ahh bu kızlar hepsi bir tornadan çıkmış gibiler yok ne giycem yok saçım nasıl olcak (: iki belik ör omuzlardan sal saçını

    0|0
    1|0
  • Saçlar at kuyruğu yeter :)

    0|0
    0|0
  • Karne kötüyse saçın önemi yok. Evde her türlü dağılır :D

    0|0
    0|0
  • Kendin ol ! Öyle çok daha güzelsin ! Gel bana sahici sahici! Anasının kuzusu! :::)

    0|0
    0|0
  • Duyanda maskeli baloya gidiyo sanar :p kıvırcık yap bide kızılşınsan off deme güzelliğe...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • dudaklar : parlatici

    saclar : buyuk dalgali

    gozler : goz kalemi ve beyaz far

    biraz allik bide diz ustu corap.. tabi sacina kucuk bi klip toka takmayi da unutma ... guzellik kucuk ayrintilarda saklidir

    0|0
    0|0
  • saçı başı boşver karne ne durumda karne :)

    0|0
    0|0
  • saçlarını düzleştir veya hafif dalga bide makyaj tamamdır :D

    0|0
    0|0
  • dgınık bırakmak istiyosan hafıf dalgalı sclar guzel olur ama toplu olsun dıyosan mısır örgüsü yapabılırsın :):)

    0|0
    0|0
  • Saçlarını sal fön çek yada hafif dalgalı yap.

    0|0
    0|0
  • Düzleştir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...