Yeni sevgili varken niye eskı sevgiliyi unutamadın der !

yeni bir ilişkim var . bana durmadan laf sokuyor eskı sevgılını unutamadım senın kalbını kazanamadım dıye ne yapıp bu aklındakı soru ısaretını sılebılırımm onuda cok sevıyorumm eskı umrumda degil ...

Güncellemeler:
onu da derken şimdiki sevgilimmm ..

0|0
2|10

En İyi Kız Görüşü

  • ispat et sende. yeni sevgilinin yanildigini. ona takinti olmasin, kalmasin. yeni sevgilinle acik konus bunu. seni nasil bu laflari etkiledigini, uzdugunu vesayre. heryonden goster, belli et sevdigini. caba, emek goster. inandirmaya calis. eger hala bu konuda devam ediyorsa o yeni sevgilin. bence ozaman onda bir sorun var. kendinden emin degilmi? vardir bir sebebi. sana acilsin. icini doksun. neden kendinden oyle dusunuyor? basarisiz gibi falan. kendini ve seni de kiriyor. hos degil. eksiltiyor hersey bu davranisiyla. arti katsin iliskinize. olumlu, genis baksin beraberliginize. iliskinize inanin ve guvenin. hep destek olun. anlayis gosterin, sayin. sana basarilar diliyorum.

    1|0
    0|0
    • tskkur ediyorummm yorum ıcın uygulayacagımm =)

Erkekler Ne Diyor 10

  • benim gibi şüpheciyse ölene kadar der :D

    0|0
    0|0
    • Evt aşırı :)

    • Hepsini Göster
    • inş . teskkur ederm yorum ıcın =)

    • önemli değil.

  • Reha Muhtar: Şimdi sana "bişey" derdim ama dua et, RTÜK var.O yüzden "bişey" demiyorum :D

    0|0
    0|0
  • bak ugrasma unutamayan sen degıl o eski sevgilinin varlıgı gırınce kaldıramamıs ayarları bozulmus bence onu duzeltmeye calısma duzgun bırını bul ondan hayır gelmez

    0|0
    0|0
  • süphe kendıne olan guvensizliii vs... onuda çok seviyorum demişsin buradak da önemli sanki adama hissettiriyo olabılırsı n bilinçaltı..

    0|0
    0|0
  • Habire eskisi şöyleydi eskiden böyle idi.. Eski olandan ağzımı yaktım seni üfleyerek yerim gibi toplara girme.. Hatta o sahanın hep dışından seyret.. Seyredemiyorsan mazide kal ve günümüze dönme..

    0|0
    0|0
    • pek öyle bir konusmada yapmıyorumm ama .s ınandıramadım gtti ..

  • erkekler sözlerden çok hareketlere bakar. sevgini göster söyleme. sana değer veriyorki bunu söylüyor.

    0|0
    0|0
  • onuda dediğine göre ikisinide seviyorsun garip bi muabbet oldu

    0|0
    0|0
    • onu da derken şimdiki sevgılımm .

  • Çünkü bir çok kişi eski sevgiliyi unutmak adına yeni sevgili yapar ve buda hatalara sebep olur

    0|0
    0|0
  • ilgi istiyordur

    0|0
    0|0
    • haddınden fazla ılgı gosterıorum

  • Eski sevgilimi unutamadım diyenlerden kaçınız. Çok üzülürsünüz. Test edip, onayladım.

    0|0
    0|0
    • Soruyu götümle okumuşum. Adamın öyle hissetmesinin bir sebebi olmalı.

    • ehhehe :D

Kızlar Ne Diyor 1

  • kendine güveni yoktur ve yetersiz görüyordur kendini. senden kendini yeterli hissettiren şeyler söylemeni bekliyordur ya da eski sevgilini kıskanıyordur. kendisini onla karşılaştırıp, övülmeyi daha üstün olduğunu duymayı bekliyordur.

    0|0
    0|0
    • bilmiyorumm .s ama durmadan onu sevıyon bn elımden gelenı yapıom o uzdu ben uzmuyom dıye sevıyon falan dıo :(

    • o zaman bana inanmıyorsun, güvenmiyorsun diyebilirsin bence. belki üstelemez o zaman :)

Yükleniyor...