İddaa için taktik verebilir misiniz?

beyler çok uzun zamandır iddaa oynuyorum ve çoğunlukla kaybediyorum ne paralar kaybettim anlatamam. kazandıklarımda oluyo tabi ama zarararımı bile çıkarmıyo. idaayı çözebilen çoğunlukla kazanan varsa lütfen yorum atsınn taktiklerinizi bekliyorum


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • oranlar üzerinden yola çıkarak az para kazandığım söylenemez. sıkı bir takip ve dikkat lazım. öyle herkes vermez taktiğini :D

    0|0
    0|0
    • ya az anlaatsan taktiğini kardeşim lütfen gerçekten çok zarardayım

    • Hepsini Göster
    • geçen hafta ve ondan öncekilere bak yeter kardeşim doğru olup olmadığnı anlarsn :D yalnız bu pazar estoril maçında i*nelik oldu adam 16da golü attı sonra kırmızı gördü penaltıdan golü yedi bi o ya yattı diğerleri seve seve geldi. güvenrsen oyna ben sana söylemiş oldum :)

    • sağol kardeşim valla bende bi deniyim bakalım hayırlısı :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • çok iyi anlarım:) dermişim ama ne zaman cebimde hiç para kalmasa tutardı eskiden artık oynamıyorum ama:)

    0|0
    0|0
    • oda iyiymiş :) yanlız seninki şans oluyo bi taktiğin yok. büyük ihtimallede ismini beğendiğine oynuyosun :)

    • Hepsini Göster
    • vayy :) merak ettim seni :) hala oynuyomusun

    • yok ya yayını kapattrdık takip edemiyorum maçları bir fenerbahçemin maçlarını arkadaşlarla çıkıp izlerim o kadar

Erkekler Ne Diyor 2

  • Birinci şart iddiadan oynamamak. :) 3 maç yapmak istemiyorsun iddia seni zorluyor ve diğer 2 maç veya sonuncu maç patlıyor. Hem de oranlar 1.07 1.10 gibi komik :)

    Ufak paralarla büyük miktarlar kazanman için ya maç satın alacaksın ya da afedersin ama eşek şansın olacak. Veya 1 hafta içinde 4 5 takım vardır ki bunların maçları çok ters biter.

    örnek: son barcelona maçının 2/1 olması ve yenilmesi gibi.

    böyle maçları bulacaksın. ben mesela g.birliği maçına 4.80 di sanırım oran . takip eden arkadaşım da favorinin aksine maçı gençler alır demişti. 50 tl girmiştim ve g.birliği aldı maçı. onun dışında 2 3 maçı geçmeden kg 1 üst handikap bahisleri (tutma oranına göre) oynamak lazım.

    asla gaza gelip maç sayısını artırmamalısın. imkanın varsa basketbol oyna çünkü kazanma oranın daha yüksek. bir kazanma yolu da tek maça yüklü girmek

    yüksek oranlı tek banko maç bulup gelire göre 10 20 ile başlarsın. sonra aynı miktarla sabitler devam edersin, kaybettiğinde miktarı yükseltip kazandığında kaybettiklerini geri almış ve de kara geçmiş olman gerekir.

    kimse sana 25 oranı 14 oranı bağışlamaz yedirmez yani :)

    0|0
    0|0
  • Değerli iddiacı arkadaşlar :) Dünya üzerindeki bahis firmalarının kar oranı %8'dir. Bu oran soyguncu iddaa'da %20 dolaylarındadır. Bu yetmiyormuş gibi 3 tane maçı da şart koşar. Bu yüzden standart bir bahisçiye göre kazanma şansınız yarıya falan iner. Dünya üzerinde kesin kazanma yöntemi gibi birşeyh olmadığını da kenara not edelim.

    Yok ille de iddaa diyorsanız. Aşağıdakileri yapın.

    1) Kupon oranınız 2.00-2.50 arası olsun. Eklediğiniz her maç başınıza bela.

    2) Kaybettiğiniz zaman nasıl devam edeceğinizi bilin. Yapılan en büyük hata güvenilen kupın yatınca hemen yenisini yapmaktır. Kendinize takım havuzu kurun, o takımları inceleyin ve sadece onlara oynayın. Misal üst oranı %70 olan takımlar gibi..

    Kaybettiğiniz zaman nasıl devam edeceğinizle ilgili en ılımlı sistem sayı dizisidir. Bu şekilde aratırsanız görebilirsiniz. Basit mantıkla kaybedince biraz daha fazla tutarla oynamak, kazanınca hemen eski tutara geri dönmek. (Martingale değil) Bahis kasa yönetimi diye de aratabilirsiniz.

    1 e 30'luk kupon bilmeniz birşey ifade etmez. Bir kere 300 TL kazanırsınız, ama o 300 TL o tarz kuponlarla erir gider. 1e30'luk kupon kazanma şansı %3 kupon demektir ki bu iddaa'da %2'ye falan düşer..Çünkü oranlar düşüktür..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...