Düşüncelerinizi alalım?

kara çarşaf hakkında dusuncelerınız nedir? giyenler hakkında neler dusunuyosunuz ?


0|0
12|28

En İyi Erkek Görüşü

  • Allah'u Zülcelal Kur'an-ı Kerimde;

    “Mümin kadınlara da söyle: Gözlerini korusunlar; namus ve iffetlerini esirge sinler. Görünen kısımları müstesna olmak üzere, ziynetlerini teşhir etmesinler. Baş örtülerini, yakalarının üzerine (kadar) örtsünler. " Buyurmuştur..

    Ayrıca kıyafetlerde asl olan erkek yada kadın olsun vucut hatlarının belli olmaması gerekir. Çarşaf giyen hanımefendileri her zaman takdir etmişimdir. İnsanların bu kadar olumsuz bakış açılarına ve nefislerine rağmen giyebiliyorlar. Kendilerini tebrik etmek isterim..

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • İnsanların giyimine karışmak

    Faşistliktir

    Yetişkin her birey

    Ne giyeceğine kendi karar verir

    Kimseyi de ilgilendirmez

    1|0
    0|0
    • wızı cnı gnlden kutluyorum kımseyı ustundeki ıkı caput oparcasıyla yargılamyıda dogru bulmuyorum

  • hiçbirşey düşünemiyorum, hatta düşünmek istemiyorum..

    1|0
    0|0
  • millet uzaya çıkar türkler hala kara çarşaf derdine düşer heyy allahım bu soruya güzel bir cevap var.

    kurtuluş savaşında kara çarşaflı annelerimiz savaştı. dekolte giyinen kadınlarla değil. he şöle bir durum var onlarla bunlar birmi? bilemem herkesin içini Allah bilir. ama karışmamak lazım nasılki bir bayan götüne kadar açık giyiyorsa. kapalı kadınlarında haklarını ellerinden almamak lazım başa türkiye cumhuriyeti dememişler ama kimse özgür değil

    0|1
    0|0
    • sizi tebrık edıyorum varmıydı ble dusunenler bu devırde yah herkes bır bırınn hakkına ortak olmus fıkır yurutuyolar baksananıza

  • Öyle bir uygulama olduğunu ilk sende duydum küçüğüm (!) Düşünmüyorum bişey ..

    1|0
    0|0
  • İsteyen istediği gibi giyinebilir giyinmeli

    1|0
    1|0
  • bu inanç meselesidir biz karışamayız saygı duymak gerekir.nasıl bir bayan mini etekli askılı giyinebiliyorsa bu ülkede kara çarşafta giyinebilir

    2|0
    0|0
    • kesınlıkle tebrıkler dusuncesız ıcın

  • Onlar dinimizi temsil ediyor.onların inancı bizden fazla.sorgulamayın.kara çarşar kamufulesi altında don atlet gezmiyorsa kimisi adam değilim

    0|1
    0|0
    • sananekı bundan sena kımse altında ustunde su vardır sıyomu sen dısına bak ıcınden n mıllete ne cnım

  • herkesin kendi yaşam tarzıııı

    1|1
    0|0
  • herkez özgür kiye bilir ne kiymek istiyorsa / ben yazin sortla atletle dolastigim günler oluyorsa hata bazan üstümde hic birsey olmuyorsa ayni onunda carsaf hakki var !

    ama bi takintim var benim oda su pesmerga giyimi

    1|0
    1|0
  • isteyen istediğini giysin.

    2|0
    0|0
  • ben tesettüre karşı olan biri değilim bu kara çarşaf olayına karşıyım yürüyen hamamböcekleri gibi geliyor bana:)

    1|1
    3|2
    • insanlar hakkında bole konusma yetsıkısı hakkındı nerden aldıgını cok merak edıyorum dogrusu

    • Hepsini Göster
    • soran haktan hukuktan bahsediyo, kara carsafı giyip bomba patlatıp masum insanların canını alan kansız nasıl verecek hesabı. gerçekten dinine baglıları ayrı tutarım,saygı duyuyorum.ama şu var kimse kimseyi yemesin burda. biz ne müslümanım diyenleri görüyoz, utanıyoruz.

    • terorede lanet yagdırıyoruz it orusbu cocugu adamın biri giyiyo asker elbısesını askerlerımızı kotuluyoı napak askere dusman mı olalım gozunuz az acık olsun kımse gıyımıyle yargılanmaz demek ıstedıgım carsamda degıl mıne etekte demek ıstedıgım herkes ozgur kızdıgım bu benım elın karısı gıydse carsafaı ombaladıysa napalım yanı carsaflımı yaptı dıyelım öyle bir tutum varkı ustumuzde bu ulke boyle yurumz daha bız bu 2 metrelık carsafı halledemedıkkı demokratık bır uke olalım zor cok zor

  • şimdi çarşaf meselesi taammı,çok güzel oldu,çokta güzel iyi oldu,şimdi çarşaf gurban olduğumun allahımın bir lütfudur ama aslında öyle değildir taam mı :)

    0|0
    0|0
  • ne amaca hizmet ettiklerini hep düsünmüsümdür . ama bulamadım.. carsaf giyorsun gözlerde bi ton makyaz etrafı kesiyorsun.. veya vücuduna yapısıyor hersey ortada.. ne anlamı var onu giymenin.. demek ki cıkarsa o carsafı kim bilir neler olacak..

    0|0
    0|0
  • onlarin tercihi sonucta saygi duymak lazim ama bana ninja gibi geiyorlar

    1|0
    0|0
  • Bazılarına öyle bi yakışıyo ki sadece gözleri gözüküyo ve gözlerine hasta oluyorum :D

    0|0
    0|0
    • o kadın bana bakmasınlar arımı namusumu koruyum dıye ortundukce ortunur kı keyıften degıl sızın gıbılerden korunmak ıcın sende gecmıl bu mıgde bulandırıcıgınla cekıcı oldugunu söyluyosun yazık kı cok yazık sizin yuzunuzden ble

    • Ulan gerizekalı ben onu mu dedim sana . Bazılarına çok yakışıyo dedim alt tarafı . Mk senin gibiler bütün erkekleri abaza ilan etti .

  • mini etek, tayt, başörtüsü, çarşaf hepsini saygı duyarım

    1|0
    0|0
  • gıyenler hakkında bırseyler dusunmeye benım hakkım olmadıgını dusunuyorum .

    1|0
    0|0
    • aynen ole dogru bı tesıt tebrıkler

  • ninjalara benzetiyorum :/

    1|0
    2|0
    • hı hı ısınıze gelmıyo göremıyosunuz ya bı yanını ısınıze gelmıyo acıp dolaşsalar ıyı demı

    • Hepsini Göster
    • gıysem ne gıymesem ne be sanane sızene kımene kımsın sen nerden geldın kımın neyısınde guvnıyosun dert ettın 1 metre kumassa merak etme kabırde herkes gıtcek esıt olcaksını uzulme !

    • cehennemde görüşürüz canım merak etme sen ;)

  • çok şükür Müslümanız ama abartmamak gerekir baş örtüsü olması giyimine dikkat etmem kafi

    0|0
    0|0
  • Küçükken görünce korkardım.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    3|2
  • tırsıyorum, ya kalaşnikofu varsa? yada canlı bomba..korku verici geliyor, gizemliiiii

    0|0
    2|0
    • sen kendıne aynada hıc bakmadın sanırım

    • senden çarşaflısın belli.toz kondurmuyosun. yoo?iyi baktım gayet İNSAN formundayım.yorumu kaldıramıyosan sorma.kara çarşafın amacını taşımadıgını tamamen işine gelenlerin kullandıgını düşünüyorum.hatta bunlar diger kişilere kası da epeyce önyargılılar...dinsiz bunlar diyebilecek kadar.kendimizi sorgulayalım? diyosun millete içindeki elbiseden sanane? oldu .sen anca burdan car car çene yap millete,o yobaz din tüccarlarına katkıda bulun.bence sen bi aynaya bak fikir olarak

  • hiç gerek yok...

    0|0
    1|0
  • Zavallılar , yardım etmek isterdim onlara

    0|0
    4|3
    • inan onlarda sana yardım etmek ısterdı emın olabılırsın bu tur dusuncelerle yardıma ıhtıcacı olan tek ınsa olarak senı gruyorum ne yazkkı

    • Hepsini Göster
    • kole ha allha havale edıyorum o bılı elbet o hrseyı gören ve bılendır!

    • yardımcı olmamı ister misin kötü düşüncülerinden ayrılman için

  • ninja olduklarını :D şaka tabiki kesinlikle gözüme batmıyor rahatsızda olmuyorum hatta karı koca gezenlerle karşılaşıyorum bazen hoşumada gidiyorlar sürekli ilgileri birbirlerinin üzerinde

    2|0
    0|0
  • çok fena kesiştiklerim var

    0|0
    1|0
    • işte sen ve o kesıtıklerın yuzunde dın bole kendını bılmez ıkı uc ınsan musvettesınden dolayı yerler altında söyledıgınn arkasında duramayack adr acızlar bagzıları

    • bence din o kadının üzerine giydiği kara çarşaf değil yaptıkları onu bağlar dinini değil

  • çok hoşuma gidiyor

    1|0
    1|0
    • deken neyını gruyosunda?

    • hoş görünüyor işte gayet çekici geliyor bana.sen kara çarşaf mı kullanıosun

    • sanane be gerızekalı ist sallah sızı ıslah etsın

Kızlar Ne Diyor 12

  • herkes istediğini giyebilir tabi ama onları görünce kendimi küçümsemekten laf atmaktan alıkoyamıyorum dinde yok böyle bi şey ne o öyle yüzlerini kapıyolar filan dini bozuyolar bence

    0|0
    0|0
    • dın hakkında bılgın nekı soz sahıbı ne kadr olabılsın neresı bozuyomus cok merak edıyorum

    • Hepsini Göster
    • bu yorumunla cahhılıgın sen hakken hangı evresınden otur onu dusun sonra gec ınsanlara yorum yap ttlım artık cevp vermenıde ıstemıyorum !

    • s.ktr git o zaman

  • Gereksız ama mılletın tercıh meselesı işte

    1|0
    1|1
  • Tercih meselesidir , kimseye düşmez yargılamak, saygı duyarım ...

    0|0
    0|0
  • Neden Rengine Taktın merak ettim ?

    0|1
    1|0
    • mısal o bı sembol dıye söledım

  • Tercih meselesi , saygı duyuyorum ; fakat modern kapanılması taraftarıyım.

    1|1
    0|0
  • tercih meselesi

    1|1
    0|0
  • Saygım sonsuz, giyinsinler isteyen mini isteyen öyle giyiner bize laf demek düşmez ama benim tercihim değil

    0|0
    0|0
  • ben küçükken, kendilerine kara ninja dediğim insanlardır.

    1|1
    2|0
    • abazan erkek bakışlarından, yine erkeklerin belirlediği kurallar bütünü dahilinde giyinerek kurtulabileceğini, hatta bu şekilde giyinerek günaha girmeyeceğini ve karşısındaki erkeği tahrik etmeyeceğini düşünen hafif koyunumsu, besbelli cahilimsi, bayağı yobazımsı insan dişisi.

    • Hepsini Göster
    • sen yine iyi diyormuşsun ben kara fatma diyorum :D:D

    • benimki biraz daha fantezi gibi oldu :))))

  • Çekimser, bir sey düşünmüyorum tercih meselesi.

    Benim tercih edeceğim bir durum değil.

    0|0
    0|0
  • İçindekini merak edip değişik hayaller zincirine aktarılıyorum.

    0|0
    0|0
  • çok itici bence çarşafları gibi beyinleride kapkara!

    0|0
    6|3
    • bu gerı dusuncenlerınle senın de cok beyaz gorunmuyo bu tarafytan tatlım ne hıkmet hangı devırde yasıyosun demokrası özgurluk var ddeglmı sanane mılleın kafasından

  • oda onların tercıhı kımsenın yarglamaya hakkı yoktur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...