Futbol hakkında neleri bilmeliyiz?

Yani öyle bilgi dolup taşmak tarzı değil de genel olarak futbol hakkında neleri bilmemiz gerekir? (kaç kişiyle oynanır vs. hariç)


0|0
9|40

En İyi Erkek Görüşü

  • Cok bişey bilmene gerek yok zaten basit cok zeka gerektirmeyen bir oyun oldugu icin cok tutuyor

    3|2
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • İzlerken hangilerinin senin tuttuğun takımın oyuncuları olduğunu bilsen yeter :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 39

  • Futbol, hayata hayat futbola fena halde benzer... Şampiyonluklar, dönüm noktaları, kırılma anları... Futbol kültürdür, futbol dayanışmadır, futbol zorlukların ardından gelen başarıların verdiği zevktir, futbol insanları birleştirebilen, dünyanın en tuhaf sporudur. İnsan, bir şeylere şekil ve hareketi genelde elleriyle verir. Ancak, futbol, gözlerinize ve beyninize vücudunuzdaki "en uzak" bölge ile yani ayaklarla oynanır ki, bundan dolayı hem zordur hem zevklidir. Futbol, her kesimin her gelir düzeyinden insanın zevk alabildiği tek spordur.

    Futbolda, temel kural takım uyumu, disiplin ve topla oynanan oyunlardan ibarettir. Öncelikle, top kontrolü ve "tek top" bilinmelidir (Ülkemizin en büyük sorunu). Dizilişler, taktikler, hamleler bir yana, futboldaki en zor oyun basit oyundur.

    İtalyanların deyimiyle, futbol kaleciler ve savunmalar ile kazanılır. Almanların deneyimiyle, futbol herkesin oynadığı, ancak sonunda hep kendilerinin kazandığı oyundur. İngilizlerin deyimiyle, futbol tempo ve fizik oyunudur. Brezilyalıların deyimiyle ise, futbol bir şovdur.(Bonus:Türklerin deyimiyle,10 kişi savunma, uzun top, anadolu takımı taktiğidir :) :) )

    Futbol bir kültürdür, her ülke kendi karakteriyle oynar, kendi inançlarını sahaya yansıtır. Futbol, öncelikle bir spordur belki ama, her anında zorlaştırdığımız hayatın her duygusunu yansıtır, futbol. Öyle bir spordur ki bu, stadyumda tanımadığın birine sarılabilmektir, omuz omuza sesin kısılana kadar bağırabilmektir, bir çocuğun umut dolu gözlerle kurduğu şampiyonluk hayalleridir futbol...

    1|0
    0|0
  • Tek ön liberoyla oynanırsa defansif zaafiyetin ortaya çıkacağını öğrenmen gerek..

    Stoperin önünde bir kemik kıran (Veli Kavlak) bir de ayaklarına hakim güçlü bir oyuncu (Tolgay Arslan) şart.

    0|0
    0|0
  • Korner penaltı taç ofsayt frikik vs.

    1|0
    0|0
  • Futbol 11 kişinin oynadığı ve sonunda Almanların kazandığı bir oyundur

    1|0
    0|0
  • @-Peace_ çok güzel söylemiş hiç öğrenmesen de olur bilgi kirliliği

    1|0
    0|0
  • Turkiyede futbol diye bişey olmadığı için oğrenmene gerek yok

    1|0
    0|0
  • - Top Yuvarlaktır
    - 11+11 kişiyle oynanır
    - Topa ayakla vurulur
    - Amaç kale denen 7 metre aralıklı duran o iki direğin arasına topu atmak..

    0|0
    1|0
  • Bence bilmeyin bir şey bilmiyorsunuz öğrenmeyin maç hakkında yanlış yorum yapınca bilmeden konuşunca bu konuda cahil olunca o kadar tatlı oluyorsunuzki türkçeyi yarım yamalak bilen yabancı turist kızlar gibi oluyorsunuz :D

    0|0
    0|0
  • futbol filozofu kaynıyo ortada

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle seri, çabuk, hızlı olucaksın. Mesela bir defans oyuncusu forveti engellemek için daha seri hareket etmelidir. Forvet oyuncusu eğer çok seri düşünüp seri hareket ederse defans oyuncusu dekarte olur ve forvet gol pozisyonuna girer. Ve futbolda kesinlikle (Bence) adam değişikliği fazla yapmıycağın tek böle defans bölgesidir. Çünkü defans bölgesi çok daha karmaşık işlerle olur. Sağ bek'i çıkarır başka bir oyuncu alırsın bir bakmızsın ofsayt tuzağını bozmuş. Gidersin Ordaki stoper'i ön libero oynatırsın o oyuncudan performansının yarısını bile zor alırsın. O bölgeyle ne kadar çok oynarsan okadar tehlikeli pozisyon görürsün kalende. ( Bkz: GALATARASAY)

    0|0
    0|0
  • Takımların en çok istediği ve en çok istemediği şeyleri öğrenirsen genel kavramı algılamış olursun

    0|0
    0|0
  • Hangi takımlar birbirine düşman, hangileri dost. Destekleyeceğin bir takımın olması gerekiyor aynı zamanda. Tuttuğun takımın şikeye vs. bulaşmamış olması da gerekli. Takımının oynadığı her maçın en azından özetini takip etmelisin ki ortamlarda konuşabilesin.

    0|0
    0|0
  • Mesela. . .
    #Beşiktaşlı olunmayacağını... ;-) ♥♥♥

    0|0
    0|0
  • Bilmek zorunda değilsin.

    0|0
    0|0
  • pembelerin genelde anlayamadıkları için futbolu öğrenmeye çalışmaların gereksiz olduğunu bilsen yeter :P

    0|0
    0|0
  • yanındakinin desteklediği takım gol yediğinde sveinmeyin yeter..

    0|0
    0|0
  • Soru sorma yeter. yoksa rezil olursun

    0|0
    0|0
  • Ofsayti bilirsen prfosun bilgilisin dir bir erkeğin gözünde (;

    0|0
    0|0
  • bir boku bilmeyin kızlar futbol bilcek bir şey yok sevgilimle ofsayt veya penaltı muhabbeti yapcak Değilim daha tatlı konular varken

    0|0
    0|0
  • işsiz sporudur

    0|0
    0|0
  • ofsaytı bil yeter

    0|0
    0|0
  • Neden illa ki bilmen gerekiyor?

    0|0
    0|0
  • ofsayt nedir öğren yeter bunu soruyorlar genelde bunu bildin mi başka soru sormazlar korkma :D :D

    0|0
    0|0
  • bilmenize gerek yok ablacım bak biz kahva falını biliyozmu?

    0|0
    0|0
  • ben ilgilenmiyorum :d

    0|0
    0|0
  • Kurallar ı öğren yeter

    0|0
    0|0
  • :D takımların rengini bilseniz kafi sevgilinizi eşinizi dostunuzu dayakdan kurtarırsınız

    0|0
    0|0
  • ben karşıyım :D

    0|0
    0|0
  • sevgilinle eşinle maçı yorumlayabilecek kadar bil yeter

    0|0
    0|0
  • kardesim futbol basittir zor olan basit oynamaktır =) bosver ögrenme

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bilmem bildigim tek sey ofsayt falan baska bisey bilmiyorum

    1|0
    0|0
  • bak bacım, futbol şiddettir futbol holiganlıktıııırr bunu bilmen yeter falan ahahah :D

    ben lisedeyken bayağı koyuydum, teknik şeyleri bilince bir fikrin oluyor zaten ister istemez. ofsayt frikik bil, oyun da bazı taktikler vardır. 3-3-4, 4-4-2 gibi gibi bunların ne demek olduğunu bil, santrafor ne demek libero ne demek sağbek solbek bil. hatrick handicap falan bunlar da iddaa dan konu açıldığında sağlam şeklin olur. bunları bil, ama hangi takımın sağ beki kim sol beki kim o kadar bilme, emmioğluna bağlıyorsun cünkü. yani anlatılanı anla, ama kapsamlı yorum seni aşar.

    0|0
    0|0
  • Ofsaytı öğren, gerisi kolay :D

    1|0
    0|0
  • Hiç bişeyi🌻

    0|0
    0|0
  • Ben hiç bir şey bilmek istemiyorum

    0|0
    0|0
  • Ofsaytt :D

    0|0
    0|0
  • ofsaytı bilmeliyiz

    0|0
    0|0
  • 11 kişi ile oynanır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...