Siz ne düşünüyorsunuz yorumlarınız benim için önemli

sevgilinizle yeni barıştınız ve çalkantılı bi ilişkiniz var adam canı isteediği zaman arar canım cicim der canı istemeyince aramaz sizin ona söylediğiniz kelimeleri kaileye almaz ve hiç bişe olmamış gibi devam eder ve en önemli tlfnda ve görüşmenizde başka kızlardan bahseder ve sizin öfkelenmenizi saglayacak şeyler söyler bi adam bunları neden yapar siz bu adam hakkında ne düşünüyorsunuz


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • kişinin değeri karşıya verdiği değerle ölçülür. gerisini boşver

    0|0
    0|0
    • yani sen ona bukadar değer veriyorsun o da sana bunu mu yapıyor diyorsun.saçma !

    • kaliteli biri olsa sana bunları anlatmaz.sana değer vermediğini anlatmaya çalıştım

Erkekler Ne Diyor 3

Kızlar Ne Diyor 2

  • sen bunu kendine yedirebiliyorsan bişey diyemem arkadaşım ama kendini bi bok zannettirmeyin şunlara

    0|0
    0|0
  • bu adam resmen dalga geciyor, g*tü kalkmis herhalde

    0|0
    0|0
Yükleniyor...