Cinlerle irtibat halinde olanlar var mı?

herkesin merak ettiği gizemini koruyan cinler her yerde bizimle yaşıyorlar aslında onlarla ilişkiye giren çocuğu olan vs vs insanlarla karşılaştım bunlardan biride halamın oğluydu sizinde varsa ilginç bir olayınız anlatın güzel bi sohbet olacak insanların merakı giderilecek merak ettiğiniz cevap ları bulcaksınız


0|0
149

En İyi Kız Görüşü

  • dediğinz şeyler mümkün , bunun bir ilmi bile var , ihtisat dalı gibi , buluşulup konuşulabilir..

    0|0
    0|0
    • eğer mesaj atarak bilgilendirisen çok sevinicem

    • Hepsini Göster
    • bu varliklari görmek olağan bir şey değildir. insanlara önce kendilerinin var olduğunu gösteriyorlar sonra senin on gitmeni istiyorlar bu da tabi büyük sikintilara yol aciyor..

    • Banada bildirirsen sevinirim biri benle hep ilişkiye giriyor

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 13

  • ben bir ara sürekli rüya görürdüm ciddiyim,rüyamda ben dua okumaya çalıştıkça ağzımı kapatıp sen bizimsin,seni aramıza alıcaz dua okuyamazsın gibi şeyler söyleyip beni uçururlardı,herşeyleri haraket ettirirleredi rüyamda ama gerçekte bir tek şey bile görmedim zman lar geçti çünkü korkularımı yok etmekten başka çarem yoktu

    0|0
    0|0
  • Eti cin'den 9 aylık hamileyim!

    Kısmetse çocukları beşleyeceğim. Okey turnuvası yapıcaz sonra.

    3|2
    1|0
    • dalga geçiyosun yani :D yazık yarın sabah bana tekrar yaz bakalım

    • Veletlerini başıma mı toplayacaksın kardeş?


      Bacadan sesler duymuştum bir ara. Meğer acıkmışım karnım gurulduyormuş. N'alaka?!


      Zihnini boşaltsana, fazla tıkanmış.

    • tamam bişey demiyorum inanıp inanmamak senin elinde onlardan kork demiyorum zaten yaratılmış en üstün varlık bir insan h.z muhammed ve biz ümmeti ama inan

  • Her gün mutlaka konuşuruz. ama sadece arkadaşız, aramızda bi' şey yok.

    0|0
    0|0
    • dalgamı geçiyon yoksa ciddmiisn :D

  • Beni pek sevmezler ...

    0|0
    0|0
  • Benim babamin amcasi ilgileniyor. Bazi seler var duysaniz hayaliniz sasar. Cinler sakaya gelecek varliklar değil . Hele ki o cin musluman deilse hic değil . Oldurmezler ama aklinizi kacirmaniza sebep olur. Intihara zorlarla. Kabusul leyl var. Gece cini uykunuzda ustunuze ciner. Leplekonlar var onlar cok tehlikeli. Hani dua herseye yeter ama pastaya tuz dokemezsin misali her dua da korumaz anahtar dualar var. Cin suresi falan da filan. Seytansa eger bir tek ezan durdurur

    0|0
    0|0
  • allah iletişimizde olmamızı istese görünür yapardı onları...bu büyük günahdır..hem biz hem onlar için...allaha karşı gelmekdir...yapılmamalıdır...

    0|1
    0|0
    • ama var böyle insanlar

    • Hepsini Göster
    • içine şeytan kaçmışdır:) pedere götürün çıkarsın

    • şeytan hep içimizde zaten bize vesvese veriyoya :D

  • arada buluşup kahve içiyoruz geçenlerde ektiler beni

    0|0
    0|0
  • Cinlere inanmıyorum ben

    0|0
    1|1
  • Vardır olmamı

    0|0
    0|0
    • var zaten kimse aksini inkar edemez

  • kimin yok ki ?

    0|0
    0|0
  • He he çay kahve içeriz hatta :D nihahahah

    0|0
    0|0
    • inanmıyormusunuz kurana allaha

    • Hepsini Göster
    • hm saygılar .. Tırstım açıkçası :D bn kaçtım

    • tırsmana gerek yok cin ordusunu kontrol edende h.z süleymandı

  • İrtibat tel: 666

    0|0
    1|0
  • Evet, var.Ama açmayacağım.Bu konuda uzun sohbet etmeyi sevmiyorum.

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 9

  • yav de benle arkadasım gecen sene sirtte gittik adamın biri manyağın şizofrenin biri mal mal konustu arkadasımın piskolojini bozdu ben inanmadım adam bana çıkarken söylediği tek kelime kendine iyi bak insan her zaman böle sevinçli olmaz 1 sene geçti dahada gülüyorum ha eğer dersen var mı diye elbet vardırda onlar hayatta demez ben cinlerle konusuyorum korkarlar çünkü

    0|0
    0|0
    • çoğu korkuyo doğru ama cinlerinde koktuğu insanlar var

    • cinler insanlar kadar akllı varlıklar değildir bunuda bir yerden duymustum onn için böyle seyleri takmayın gördüğünüz seylerini önce bir düzeltmemiz lazım dinimize imanımıza sahip çıkmamamız lazım bence ilk önce bunlarıu düşünmek gerekir fani bir dünyada yaşıyoruz kime ne zaman ne olcaı belli değil değil mi?

    • evet çok haklıısn

  • cin ile evli kadınları duymuştumda

    cinden bir çocuk peydahlanıyormu onu ilk senden duydum ne kadar doğrudur bilemem tabiki

    0|0
    0|0
    • yani ortada bir çocuk yokki görünen ama öyle zannediyolar o insan görüyo göz perdesi kalkıyo heralde

    • yeter be arkadaş güncelleyip durma

    • tamam özür dilerim :D

  • birader biraz daha güncellersen cinlerim tepeme tam cıkıcak ozaman irtibat halinde olucam yeter güncelleme a..

    0|0
    0|0
  • Yo ben merak etmiyorum. Karşıma çıksalar ben onlardan çocuk yapacağım ama gelemiyorlar işte. Çünkü yok öyle bir varlık.

    0|0
    0|0
    • nasıl yok birader inanmıyormuusn kurana

    • Hepsini Göster
    • kusura bakma konuşmalarımda bi terbiyesizlik ettiysem

  • Cinlerle irtibat halinde olanlar barlarda takılır, toniklisinden

    0|0
    0|0
  • halanın oğlu yemiş seni.

    0|0
    0|0
    • ben gözlerimle gördüm urfaya mardine adıyamana kadar gezmedikleri ziyaret hoca kalmadı

  • yok daha karsılasmadım cinlerle falan genelde iki ayaklı cinler buluyo bizi

    0|0
    0|0
  • bunlar safsata, bir cin ve bir insan ister bütün bilim kurallarına göre asla çocuk yapamaz..

    0|0
    0|0
  • Halanın oğlu abazanlıktan halüsinasyon görmeye başlamış.

    Cinlerle ilişkiye girmek nedir mk ya

    3|0
    0|0
    • yok öylebiri değil yemin ederim allah kimsenin başına vermesin onun gece uyurken çektiği azabı görsen böyle demezsin

    • Hepsini Göster
    • Ee nerden anlıcam o zaman. Öyle cin mi olur ya. Adam olup öyle gelsinler bana.

    • anlarsın kimin kılığına girmişse o insanla illa karşılaşırsın sonradan adam demezmi yok geçen gün ben senin yanında değildim sen de dersin biz konuştuk sohbet ettik nasıl yanımda değildin diye :D

Yükleniyor...