Bir kız size arada uzun uzun baksa ne düşünürdünüz?

Hoşlanio mu derdiniz yoksa başka bişeyden dolayı mı diye düşünürdünüz? Ve kız arkadaşınuzin da olduğunu düşünün.. ne düşünür napardınız

Güncellemeler:
Ama arada bi bakio zaten bi tek o gun degil.. bazi gunler bakio bazi gunler hic orali olmuuo

0|0
3|20

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

  • gider bi aynaya bakarım. bi tuhaflık mı var, tuhaflık yoksa ne buldu acaba diye aynanın karşısında bakarak düşünürüm...

    0|0
    0|0
  • Nerde o günlerrrr...

    0|0
    0|0
  • iş atıyo elleham

    0|0
    0|0
  • önce ilgisi olabilir diye düşünür hoşuma giderdi, bakmaya devam ederse tedirgin hissederdim, zaman uzadıkça arkama falan bakardım acaba başka bir şeye mi kitlendi diye .. en sonunda lan ne bakıyosun diye çıkışır , iki tokat atardım ..

    0|0
    0|0
  • Hoşlantıdan Başka Bişey Düşünmezdim

    0|1
    0|0
  • koşullara göre değişir ama hoşlanıyor olması da önemli bir secenek olarak düşünürdüm..

    2. soruna gelince eger sevgilim varsa görmezlikten gelirdim, bakışları çok rahatsızlık verici düzeye ulaşmadıktan sonra çok umursamazdım açıkcası

    0|0
    0|0
  • bakıyorsa demek ki elektrik almış bir hali var demekki,bende bir yerde devamlı gördüğüm kıza hayran hyran bakardım ,gün geldi o güzel kız benim elemanım olmuştu, sonrası eh işte,arkadaşlık felan

    0|0
    0|0
  • bana yazıyo derim:))

    1|0
    0|0
  • oluruna bırakırdım ama merak da ederdim neden bakıyo diye

    0|0
    0|0
  • Arkama bakarım birisi mi var diye.

    1|0
    0|0
  • Yüzümde bişey mi var diye sorarım.

    0|0
    0|0
  • valla eskiden olsa kız benden hoslandı sanardım ama artık tekme tokat dalacak diye tırsıyom :)

    0|0
    0|0
  • Aranıyor diye düşünürdüm :))

    0|0
    0|0
  • cinsel istekleri olabilir diye düşünürüm

    0|0
    0|0
  • hoşlanıyo bi beklentisi var derim ve konuşurum

    0|0
    0|0
  • ne bakıyo la bu derim

    0|0
    0|0
  • Demekki bana bakıyor sdaşhandsdwaşoawşo

    0|0
    0|0
  • seviyor yada şey...

    0|0
    0|0
  • gözü dalmış olmalı:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...