Siz olsanız nasıl tepki verirdiniz?

eşiniz size sormadan dışarı çıksa...mesela ailesine ,alışverişe, arkşlarla buluşmasına?_ bunu sonradan söylese nasıl tepki verirdiniz_


0|0
10|14

En İyi Erkek Görüşü

  • suçlulara takılan ev hapsi kelepçelerinden takarımm..benden habaersiz çişe gidemez...

    0|0
    0|0
    • mübalağa yapmışsın..ama dediğin doğru ..izin almadan söylenmeden çıklımaz.

    • Hepsini Göster
    • candan gelen her kelimesini beğnirim.. no problem :D

    • bence ne problem .. zaten promlem çıkarmak çok kolay

Erkekler Ne Diyor 13

  • kıskançsam huysuzlanırım ama öyle vurdumduymaz biriysem aldırış etmem.

    1|0
    0|0
  • öyle bişey asla yapmazki bitanem

    1|0
    0|0
  • erkek veya kadın olması durumu degiştiri erkegin genelde erkelerle takılır kadınlar ise sormadan çıkması sakın calı dır bu iteat sizligini belir tir

    1|0
    0|0
  • o kadarda degıl ya bu kadar baskı gerektırmıyor evlılık genelde herseyden haberdar olmak gerekır ama pek sorun etmem

    0|0
    1|0
  • eski kafalılığı savunan birisi olmama rağmen ben dışarı çıkabilir miyim dese ben çıkamazsın diyecek kadar eski kafalı değilim.. izinden ziyade haber vermek zaten olay.. bırak da sana birazcık saygısı varsa çıkmadan önce söylesin..

    0|0
    1|0
  • Boşanma sebebi o Evli değilmiş gibi hareket ediyodur o

    1|0
    0|0
  • eşimse güvenim tamdır... çıkabilir sorun değil... eşim veya sevgilim oldu diye esirim olmuyor sonuçta. Haber vermesine gerek de yok sadece eve gelince yemekte yanımda olsun...

    1|0
    0|0
  • kürekle kovalarım.

    1|0
    0|0
  • kıskanılmak istiyorsun ve o çok vurdumduymaz değilmi

    0|0
    0|0
  • gayet normal bunlar ha bi eski erkek arkadaşım gibi şey olursa dahada geri gelemez

    0|0
    0|0
  • ben daha sonra başkasından öğrenirsem kızarım kendisi söylerse tepki vermem

    0|0
    0|0
  • ağzını burnunu kırarım desek en iyi cevap seçecekmişsiniz gibi bir his var içimde

    0|0
    0|0
  • niye haber vermezki ama yaaa söylesede gitse gitmemi dencek sanki

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • onemsemem onu taniyorsam guveniyorsam sorun yapmam. guvenmesem esim olmazdi basta onu iyi tanimissimki huyunu falan guvenmisim evlenmissiz. erkekleri fazla sikmayin bu konularla en sevmedikleri durum. onemli olsaydi kendisi zaten haber ederdi sana bi sekil.

    0|0
    0|0
  • Vay terbiyesiz!1!

    1|0
    0|0
  • Haber vermezse merak ederim.Başına bir şey mi geldi falan diye tedirgin olurum.

    Sonra da kızarım.

    1|0
    0|0
  • eşim bu kölem değil.

    0|0
    1|0
  • gayet normal. her dakika her seyini rapor mu edecek sana? söylemiş işte. böyle şeyler laf arasında söylenip geçilmeli. insan kendini kafeste gibi hisseder.

    0|0
    1|0
  • Yok o kadar saygısız biri hayatıma girmiş olamaz zaten!

    1|0
    0|0
  • nolcak söylemesin zamanı olmamıştır ama yanımdan gidemez tabi hiç bi şey söylemeden

    0|0
    0|0
  • Saçma bence nefes almak içinde soralım bari

    0|0
    1|0
  • ne sıklıkta olduğuna bağlı. devamlı arkadaşlarıyla çıkıyor ve sana da haber vermiyorsa hatta gizlemeki çin çaba sarf ediyorsa bir iş vardır altında ama kırk yılda bir olmuş bir şeyse sorun etmemelisin.

    0|0
    0|0
  • Haber vermek mantıklı.Sonuçta aynı evde yaşıyorsun.İnsan eşini merak etmez mi nerde diye.Bu durum iki taraf için de geçerli.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...