Neden ama Neden bu soruları sorma gereği duydu ki?

Herkeze hayırlı geceler, şimdi ilk defa bir erkekle tanışıyorsunuz diyelim, ama yanımızda arkadaşlarımızda var kız erkek karışıklar,neyse şimdi çocuk bana sorular sordu ama özel sorular hemde arkadaşlarımızın yanında benim tanıdıklarım var onun tanıdıklarıda var herkezin içinde özel hayatımla ilgili sorular sordu, ne sordu şey sordu mesela

*kaç yaşındasın, erkek arkadaşın varmı,medeni halin ne, falan özel hayatımla ilgili sorular sordu oda arkadaşlarım ve kendi arkadaşlarının yanında.Neden bu soruları sorma gereği duydu ki herkezin içinde sizce ?


0|0
6|6

En İyi Kız Görüşü

  • sorsaydin.

    0|0
    0|0
    • ya ztn beni begendigini ilgisini çektigimi soyledi, ama herkezin içinde'de sorulmazki boyle bee ya

    • niye donunun rengini sormamis sonucta yasini falan sormus ne var bunda.

    • bak bu aklima gelmedi ama sorardim ha:D

Erkekler Ne Diyor 6

  • çocuk seni beğenmiş de, biraz dan-dun bir tip herhalde, ulu orta mı sorulur bunlar... :))

    0|0
    0|0
    • valla yaa , biriside benimle ayni duşunuyo hele şukur

    • :)) valla dikkatli ol... tanışmada bunları söylüyorsa, ileride arkadaşlarının yanında abuk subuk konuşmasın vs aman diyim...

    • pat diye atiyor aklindan geçenleri ustelik ilk kez tanişiyoruz biraz terbiye olmasi gerek, ama adam usta olmuş bu konularda

  • Bana göre erkek seni tartmak istemiş seninle ilgili nasıl bir kanıya varmasını gerektiğini belirlemek için. yani evlenilecek, eğlenilecek kız, iyi kötü vs vs amaçlı. Sen onunla birşeyler düşünmüyorsan cevaplamak zorunda değilsin zaten oda anlayacaktır ne demek istediğini.

    0|0
    0|0
    • cevapladim ben ama, ama negatif bir şekilde balik gibi atlamadim agirdan aldim kendimi oda farkinda bunun

    • Hepsini Göster
    • aslinda olurdu bende elektrik aldim onu ilk gordugumde,oda bana dedi seni ilk gordugum gibi etkilendim senden dedi,boyle ust uste laflari atinca ben ciddiye almadim tabi, bende zittina cevap verdim mallesefd, boyle olmasini istemezdim açikcasi

    • Bence iyi yapmışsın. Çünkü fazla cüretkar olan lafları peşpeşe sıralayan kişi büyük ihtimalle yalan söylemiştir. Maksatı seni ayarlamak olmuş olabilir. Lafları cımbızla çektiğin her laf doğrudur. peş peşe gelen değil. Mesela gerçekten aşık insan sevdiğini bile söyleyemez o laf ağzından çıkana kadar hamile kadın doğurur o derece :)

  • medeni halin ne diye soru mu sordu ?

    0|0
    0|0
    • evet hatta sevgilin var mi dedi, yaşin kaç, falan dedi ha birde beni begendini falan soyledi resmen ilgisini çektigimi

    • Hepsini Göster
    • ya gizemli durrmak daha iyi bence, ben boyle iyim daha çok dikkat çekiyorum gizemli ve asi duruşumla, kendimi ovmek gibi olmasin ama çok guzel bir kizim, kendime guven sonsuzdur, halimden'de çok memnunum ben erkegin peşinde degil ama erkegin benim peşimde koşmasini isterim,eger çok istiyorsa ugraşir yapar,duşunsene karşinda bir kiz var, gizemli duruyor herkezden farkli, hatta farkini ortaya kokuyor, kim bilir ne sirlarla sakli, erkekelrde bunu keşfetmeyi seviyor, ozellikle zoru çozmeyi severler

    • öyle bi anlattın ki tanışmak istedim :)

  • asılıyor daha ne olsun :D

    0|0
    0|0
  • sana bişeyler hissediyo aşık olmuş hoşlanıyo senden dikkat et aşk geliyo

    0|0
    0|0
  • senden bi elektrik almış olsa gerek böle bişeyler sorduğuna göre seni beğenmis sana tav olmuş :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Oglan seni begenmis ve seni yakindan daha da iyi tanimak istemis :).

    0|0
    0|0
    • yakindan baya bir yakindan oldu herkezin içinde sormasi rahatsiz edici

    • Hepsini Göster
    • Iyi yaptin. Kendini agirdan sat. Bence boyle birsey le karsilasmistim bir kac ay once. Oda ayni tarzdaki sorular sormustu bana ve normal cevaplamistim cok guzel gecmisti. Sonra da numarami sormustu ama ben vermedim :). Face te arkadasiz ve bazen goruyorum selamlasiyoruz. Ama o artik pesimden takilmayi birakti cunku ben ondan hoslanmadigimi zannediyor. Neyse hersey in hakkinda hayirlisi. Gercekten begeniyorsan onu birkere daha gorursen ondan biraz hoslandigini belli et ki pesinden gelsin :).

    • ya soru sordugunda hep gulumsedim ben ama zit cevaplar vereek, hoşuna gitti galiba ve halada sormaya devam etti, beni begendigini vede çok guzel buldugunu soyledi, hatta beni begenmiyor musun dedi yani yakişikli bulmuyor musun dedi açik,açik, bende hayir dedim:( ama çooooooooook yakişikliydi, beni cepte gormesin diye boyle demek zorunda kaldim

  • demekki senden hoşlanmış ve seninle ilgili detayları merak etmiş..

    0|0
    0|0
    • tamam hoşlanmiş olabilir ama neden bunu herkezin içinde sorma geregi duydu ki?

    • rahat bir karakteri olabilir. bi art niyeti olduğunu mu düşünüyorsun?

    • yoo hayir ama rahatsiz oldum ya ozel hayatimla ilgili sorular sormasi herkezin içinde, bu tur konular oyle herkezin içinde konuşulucak konular degil

  • herkesin içinde böyle sorular sorulur mu ya bide yeni tanışmışsınız. biraz dengesizlik varmış galiba

    0|0
    0|0
  • senden etkilenmiş olabilir.

    0|0
    0|0
  • çıkarıp nüfus cüzdanını vereydin :)

    0|0
    0|0
    • hahahhahaha, ya medeni halimi sordu derken hani facebook ta soruyo ya, ilişki durumunu ordaki gibi

    • Hepsini Göster
    • he bak ilk tanışmada oda sorulmalı:)) allahım ne adamlar var

    • ondan sonra sorular alir başini gider kotu yerlere:D

Yükleniyor...