Her insan bir şeye inanır... İnsanların inançlarını kimler ya da neler belirler?

Her insan bir şeye inanır...

İnanmadığını söyleyenler bile, ''inanılana'' inanmadığına inanır.

İnanç Eğitimlemi verilir, Eğitim denilen şey birilerinin bizlere ezberletmeye çalıştığı bilgilermidir, ayrıca bir konuyu ezberlemek o konuyu öğrenmekten kolay olduğu içinmi ezberlenir, ozaman ezberlenen bilgiler ışığında yapılan ilerleme yada inanış ne kadar doğrudur.

Not : Bu son cümlede tek kelam ile biten tek bir soru değildir.

Büyük Resme, bütünüyle bakın, Resimdeki güzel kadına değil, Büyük Resmin tamamına bakın.

Kendine güvenmeyen Gizliler cevaplayamaz.


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • Eğitimle olur çevren etkendir vs. ancak doğruluğu tartışılır. Bence kişiye göre doğru yanlış. çevreye göre doğru yanlış. ezbere sistem sürü psikolojisi :)

    0|1
    0|0
    • EVET tam 12 hedefi tam anlamıyla gördünüz teşekkür ediyorum, elinize ve yüreğinize sağlık.

Kızlar Ne Diyor 2

  • inançlarımızı maalsef ki içinde yaşadığın kültürün birbirini izleyen aktarımları oluşturuyor eğitimle falan olacak iş değil bunlar atıyorum dini inanç kültürün bize yansıması müslüman toplumda dğouyorsan eğitilmene gerek yok inanıyorsun sadece bu açıdan bakmıyorum inanç zaten bence körü körüne bağlılık insanın en büyük inancı kendi yolunu çizebileceğine inanması olmalı

    0|1
    0|0
    • Bu dediğin Dünyada yaşayan ve Kendini Bir toplum içinde hissetme ihtiyacından doğan bir ruh halidir.

    • Hepsini Göster
    • ben savunduğum için değil yadırgadığım için yazıyorum dostum inanç budur ama inanç diosun çnkü sen! eğitimli insan körü körüne bağlanmaz hiç bişeye

    • Yadırgaman normal kardeşim, sana tüm kalbimle katılıyorum, beni yanlış anladın, seni eleştirmek gibi bir niyetim yok. Düşüncelerine saldırıdada bulunmuyorum sadece inanç ta demedim sorunun not kısmındada dediğim gibi resmin bütününe kimse bakmıyor diğer cevaplarada baksana her insan nereden yakalarsa ordan cevap veriyor.. ''İnanç, Eğitim, Ezber, bilgi, öğrenmek ve doğruluk'' sorunun içeriğinde tüm bu kelimeleri kullandım sen sadece inanç kısmını gördün, yada sen sadece soru başlığına baktın...

  • ezberlemekte bir nevi öğrenmektir sonuçta sınavlarda öğrenilmiş mi ezberlenilmiş mi diye ayrım yapmıyorlar yazdığın şeylere bakıyorlar. bu yoldan gidersek bizi ezbere yönelten şeylerin sına sözlü vs.değiştirilmesi öğrenmeye odaklı yapılması gerek

    0|0
    1|1
    • Yorumunuz ve Realiter bakış açınız için size teşekkür ediyorum, elinize ve yüreğinize sağlık.

    • Hepsini Göster
    • nasıl eksilenir bilmiyorum ki

    • eksileme nasıl yapılır hatayla yaptıysamda nasıl geri alabilrim bana anlatırsanız sevinirim daha burada yeniyim kullanmayı yeni yeni öğreniyorum... hatta yanlışlıkla yaptığım için en bu yorumu en iyi cevap olarak seçtim. kendimi af ettirmek adına ama böyle yapmaylada bir başkasının hakkını vermiş oluyorum.

Erkekler Ne Diyor 4

  • İlk öğrendiğin şeyler sana bakan kimse onun söyledikleridir. Oyun oynarken yanlışlıkla sobaya çarpmadıkça hiç sobaya dokunmadım. Niye ? Ne zaman yaklaşsam annem oğlum geri çekil elin yanıcak derdi. Eh, git dokun yanıyor mu diye. O yaşta bu kadar karmaşık düşünmüyor insan. Söyleneni doğru kabul ediyorsun. Biraz yaramazsındır gider dokunursun, öğrenirsin. Lakin Tanrı'ya dokunamazsın. Ailen sana ne dediyse odur. Vardır yoktur. O dindedir bu dindedir.

    Doğal olarak ortaya ilk atılan fikir yıkılması da en zor olan oluyor. Bu yüzden büyük bir çoğunluk için inanması ya da inanaması ezberdir. Etraftan okuyacaktır soracaktır ama kökü atılmış olan fikir çerçevesinde düşünecektir yine.

    İmlada hatalar olmuş olabilir. Dağınık da yazmış olabilirim. Bu saatte bu kadar oluyor.

    0|1
    0|0
    • Gerçekler, Şu yaşadığımız dünyada, dünya toplumundan gizlenendir,

      gerçekçil bir bakış açısı anlaşılmayan şudur görülebilenlerin tamamı görünmeyenden kaynaklanır. elinize ve yüreğinize sağlık

  • Hayat pratiktir sevgili kardeşim ezberlenen okunulan hiç bişey inanışın temelini oluşturmaz...İnsanların yaradılışında birilerine inanma bi şeye inanma ruhu vardır..Farklı şeylere inananlarda vardır..Bu normaldir..Önemli olan insanın kendine inanmasıdır kendi ruhuna ve kendindeki bütün biyolojik olaylara..

    0|1
    0|0
    • Pratik... Teccübe gibi gibi yani, hayat boyu yenen kazıkların bileşkesi = teccübe..

      Buda bir yaklaşımdır. Yorumun katıp katkıda bulunduğunuz için size teşekkür ediyorum, elinize ve yüreğinize sağlık.

    • Eyvallah saygılarımı sunuyorum..Yalnız tecrübe farklı bişey pratik eyleme dökmek icraatte bulunmaktır bizzat gözünle görmektir sonuca bakmaktır..

  • Hz. İbrahim (a.s.)'ın ezberleyeceği bir bilgi yoktu. O doğruyu, gerçeği, hakikati sadece aklını ve kalbini kullanarak buldu... Atalarının inandıkları şeyin hakikatle alakası yoktu. Buna karşı çıktı...

    0|0
    0|1
    • Yani Hz. ALİ (r.a)' nın da dediği gibi ilim çinde bile olsa gidin alın.

      Lakin Hz. İBRAHİM (a.s) Bir nebii idi yani peygamber Onun aklıda kalbide Allah' ın Kelamının Allah' ın ilminin Tezahurü ve Ainesidir, kıyaslama yaparken Lütfen Dikkat.

    • Hepsini Göster
    • Kardeşim sen yanlış algılamışsın

      ''İnanç, Eğitim, Ezber, bilgi, öğrenmek ve doğruluk''

      sorunun içeriğinde bu kelimelerin hepsini kullandım sen

      "ozaman (ezberlenen) bilgiler ışığında yapılan ilerleme yada (inanış)"

      burada takıldın diğerlerinin cevaplarına bi bakmanı tavsiye ediyorum her birey yakaladığı algıladığı yerden cevaplıyor...

    • Doğrudur. Anlayabildiğimi cevapladım.

  • KISA VE ÖZ KANKA: MUŞ

    0|0
    1|0
Yükleniyor...