Bir gününüz nasıl geçiyor?

arkadaşlar bir gününüz nasıl geçer mesela günlük olarak neler yaparsınız neleri takip edersiniz

Güncellemeler:
böyle yaratıcı şeyler bekliyorum arkaşlar
rutin monoton mesela neler takip ediyorsunuz netten mesela arkadaşlarınızla neler yapıyorsunuz


0|0
11|24

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • Şimdilik güzel geçiyor :).Bu gün evdeyim sonra bir takım işlerim var.Maillerimi okuyorum, yorum yazıyorum ve paylaşım yapmaya özen gösteriyorum :) sonra ailemle zaman geçiriyorum

    0|0
    0|0
  • ıyı dıyelım ıyı olsunn

    1|0
    0|0
  • Bilgisayar başında counter atarak yada arkadaşlarla görüşerek avara bir şekilde geçiyor valla ne yalan söyliyeyim :D

    1|0
    0|0
  • harika

    0|0
    0|0
  • bu aralar soguklardan gar gış gıyametten dolayı evdeyim :( evi tercih ediyorum

    0|0
    0|0
  • 6 da kalkıyorum 6 30 da evden çıkıyorum 7 de okula varıyorum 11 50 de okuldan çıkıyorum 12 20 geçe eve varıyorum evdeyken canım isterse ders çalışıyorum istemesse çalışmıyorum 11 de uyuyorum haftasonu geç uyuyorum

    0|0
    0|0
  • klasik ev hanimi öyk ayk :-p

    0|0
    0|0

  • arkadaşlar
    uyku
    iş..

    0|0
    0|0
  • İşe git eve gel

    0|0
    0|0
  • sabah akşam pc :S

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • Sabah 7:00 da uyanıyorum el yüz yıkaması traş sonrasında gıyınıyorum 07:18 de evden cıkıyorum.
    07:25 Motora biniyorum. 8:00 da iş başı yapıyorum.. öğlene kada hastalara ğrasıyorum.. öğlen saatinde 12:30 da yemeğe çıkıyorum 13:00 da iş başı..saat 15:00 gibi bi çay molası vs.. saat 17:30da akşem yemeği gibi atıstırmalık alıyorum.
    Akşam 19:15 te işten cıkıp 19:30 motoruna bınıyorum 20:00 da evde oluyorum.. 20:30 da pc basına oturuyorum dizi yada film izliyorum.. saat
    22:00 gibi L.O.L. oynuyorum arkadaşlarla yaklasık 00:30 yada 01:20 gibi cuppa yatak ;)

    1|0
    0|0
  • koala misali yaşıyoruz hacı.

    0|1
    0|0
  • Çok değişken bir durum

    0|0
    0|0
  • evdekiler nette
    iştekiler de nette!
    bu ülke dötü yaymayı çok seviyoruz

    0|0
    0|0
  • su gibi

    0|0
    1|0
  • O günün anlam ve önemine bağlı :) mesela vize-final haftası not kağıtlarının içinde, yarıyıl tatilinde de nette geçiyor :)

    0|0
    0|0
  • yata yata

    0|0
    0|0
  • sabah kahvaltı

    öğle yemeği

    akşam yemeği

    1|0
    0|0
  • 3 saat calışıyorum günde cogu zaman burada insanlara cözüm üretiyorum ama gitmem an meselesi bu 4 cü profil

    0|0
    0|0
  • öğrenciyiz işte.okul dışında ders çalışıyorum.dersten sıkıldığımda kendimi pc ye veriyorum.arkadaşlar sağolsun yalnız bırakmıyorlar geziyoz tozuyoz haftada 1 gün filan işte

    0|0
    0|0
  • İşim olduğu günler haricinde boş , sakin , ve sıkıcı geçiyor.

    0|0
    0|0
  • hep aynı ful gaz çalışmakla

    0|0
    0|0
  • ikinci öğretim öğrencisi olduğumdan güneşi bile göremiyorum günüm hemen bitiyo

    0|0
    0|0
  • kalktım gittim geldim yattım :D

    0|0
    0|0
  • uzun zamandır sabah ıse gel aksam eve gıt sabah ıse gel aksam eve gıt

    0|0
    0|0
  • ow soruya bak gel çık işin içinden

    0|0
    0|0
  • Değişiyor durumlara göre.

    0|0
    0|0
  • Sevgilim olunca süper olmazsa berbat :(

    0|0
    0|0
  • gün yetmiyor

    0|0
    0|0
  • şuan monoton geçiyor ama yatmayı özlemişim 4 aydır yatağa uzanacak vaktim pek olmuyordu.

    0|0
    0|0
  • uykudan yeni kalktım gececiyim işe gideceğim. kuş burnu içiyorum.

    0|0
    0|0
  • çalışarak geçiyor sıkıcı bir durum :D

    0|0
    0|0
  • takılıyoruz işte rutin rutin :D

    0|0
    0|0
  • hızlı ve boş ...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...