Bir şeye üzüldüğüm zaman yüzümdeki alerjiler artıyor

bişeye üzüldüğüm zaman yüzümde ki alerjiler arttı kaşınıyo durmadan şuanda bu drmdayım gözümün içine kadar kaşınıyo düşünün artık ilaç uyku yapıyo içince mal gibi oluyorum bunun başka yolu war mı ya...

Biri bişey sölesinn ....:(


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • rahatsızlığın stres egzaması mı?

    0|0
    0|0
    • değil alerjik bi durum yaralar falan çıkmaya başlıyor sıkıntı durumunda kolarımda yüzümde falan piskolojik biraz da

    • Hepsini Göster
    • geçmiş olsunn...:(

    • teşekkürler :(

Erkekler Ne Diyor 4

Kızlar Ne Diyor 1

  • doktoruna danış canım...

    0|0
    0|0
    • ilaç weriyorr bütün alerji ilaçları uyku yapıyo bende:(

    • Hepsini Göster
    • genellikle sudan oluyo klordan :( bide biraz sıkıntı başlıyor kaşınmaya :)

    • yaaa :( canım ben de bilmiyorum. bu şikayetlerini doktoruna söyle ya da başka bir doktora git.

Yükleniyor...