Aşkta ''Kaçan kovalanır'' derler... ?

yani kıza yüz vermiceksin o senin peşinden koşar daha cok bağlanır sana görüşü hakim bu ne kadar doğru yani gerçekten kızlar yüz vermeyince daha cokmu peşimizden gelir ..


0|0
11|0

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • aynen öyle olur; çok üstüne düşersen bir kızın, seni cebinde bilir ve güzelliğini göremez. biraz gizem, herşeyin ilacı.

    0|2
    0|0
  • Kız olmadığını varsayarsak tam tersi durum. Kendini beğenmiş, tribe giren adama 2 kelime söylenir. "G.tü kalkmış."

    0|1
    0|0
  • kımı kızlar ole gururlarını ıkıncı plana ıtıp erkegın arkasından kosarlar..

    1. sevdıklerı ıcın olur

    2. elde edebıleceklerını deneyedılmek ıcın

    2 maddeden bırınden dolayıdır işte :D

    0|2
    0|0
  • aşk kurnazlık işi arkdasım ne kdr kurnazsan o kdr kendine bağlarsın..karşındaki insan sana ne kdr aşık olursa olsn senn aşık oldunu dşlündüğü andan itibren bilinç altı bu durumu nasl değerlendireceğini düşünür..emin ol buna

    0|1
    0|0
    • aşk labirantli bi iş ya cok zor valla dimi

  • bu işin kızı erkeği yok bence her 2 taraf içinde geçerli kaçar kovalanır durumu

    0|2
    0|0
    • ozaman ben kacım kovalasınlar beni :)))))))

    • o zaman ben kacım kovalasınlar beni :)))))))

  • kaçan kovalanmak için kaçmadığı zaman burnundan gelir herşey.dolaylı tümleç niyetiyle "nereye" sorusu sorulduğunda "sıçtığı yere kadar" gibi net bi cevapla dikkat çeken bi yükleme sahiptir.

    0|2
    0|0
  • Hayır.Bana evlenme teklifi etmezse nasıl gelicem peşinden:)

    0|2
    0|0
  • bence kesinlikle doğru. abartıldığı zaman bu sefer kız sıkılır yani

    0|2
    0|0
  • bana yüz vermeyen bi erkeğin poposunda dolaşacak kadar gerizekalı değilim.

    0|1
    0|0
  • kıza çok yüz vermeyince de kaçan erkekler kovalayan kızlar ortaya çıkıyor mesela günümüzde çıkma teklifi eden kızlar gibi

    0|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...