Orta okul mezunu ev kadını mı yoksa mesleğini eline almış 30 yaşında bir bayan mı?

ya bir kız arkadaşım var moralimi acayip bozdu 27 yaşındayım evleneceğim biri henüz karşıma çıkmadı bende diyorumki yurt dışına gideyim eğitimime devam edeyim üniversite mezunuyum.. bir kız arkadaşım var evlenmiş şu an hamile ortaokul mezunu ev kadını kalkmış bana herşey zamanında güzel diyor okul boş diyo zoruma gitti evlilik olsun diyemi evleneyim? yani siz böyle bir ev kadınınımı? yoksa mesleğini eline almış 30 yaşlanrında biriylemi evlenmeyi tercih edersiniz? bıktım artık bu baskıdan defolup gidicem yurt dışına bir daha da gelmicem ne zaman değişecek bu zihniyet


0|0
14|10

En İyi Erkek Görüşü

  • bence arkadaşın gayet doğru birşey söylemiş 30 lu yaşlara gelindiğinde ne sen birşey beğenirsin ne karşında bulacağın insan bir çok şeyi farklı yerlerde öğrenmiş görmüş oluyorsun ki birbirinde öğrenecek çok şeyin kalmıyor bence bu evlilikler için felaket şahsi düşüncem eğer maddi durumum iyi olursa eşimin çalışmasını istemem okumasınında benim için çok fazla değeri yok hatta evcimen bir kadının bana çok fazla şey katabileceğine inanıyorum ve çok çocuk taraftarıyım yaşı geçen bir kadın bana çok mantıklı gelmiyor ama bizde işte vakti geçenlerden olduk okumak insanlaştırmıyor aksine karatersizleştiriyor sanma ki kör cahil denilen tiplerdenim 3 üniversiteliyim bekar olarakta yaşadım 3 farklı şehirde batıda orta anadoluda ve doğu anadoluda buna inan

    0|0
    0|0
    • kac yasındasın? evlımısın?

    • Hepsini Göster
    • çok seçicilik işte ilerledikçe artıyor çok uzun süre okudum evlilik felan düşünmedim ama şimdilerde pişman oldum sorumluluklarım arttı kendime vaktim kalmadı dediğim gibi gözümüz fazla açıldı herşeyi çok kolay ve çabuk fark eder hale geldik bazı şeyleri kabullenemiyorsun şuan bir kaç çocuklu olup onların ellerinden tutup karşımdaki kadınıda bağrıma sımsıkı basmayı çok isterdim ama şimdi bundan sonra evleneceğim kadınla sanki mesafelerim olacakmış gibi hissediyorum

    • ve bu sanayi toplumu yaklaşımının da çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum iş güç koşturmaca insaları birbirlerinden uzaklaştırıyor makina gibi oluyor insan yemek ye çalış gel eve iki yabancı çocuk yapmaktan kork herşeyi sorun haline getir yemeği dışarıdan söyle yahu birbirine teşekkür bile edemezsin nasıl sağlıklı birşey beklenir ki bu medeniyet öğretilerine saplandıkça

Erkekler Ne Diyor 9

  • valla bunun yasla alakasi yok sansla alakasi var.Okumus yada okumus olmasin anlasabilecegin birisini bulursan evliligi düsünebilirisn aslinda.

    meslegini eline alsa bile bir kadin sonucta evlendikten sonra cocuk oldugune isi birakacak.öte yandan bir kadin icin hayat ayaklari üstünde durmuyorsa cok zor.

    Her iki durumdada insanlar hakli

    ama sen ne istiyorsun önemli olan bu

    0|0
    0|0
  • Valla tercihim okulunu bitirmiş cahil kalmamış kültürlü kendi ekonomik özgürlüğü olan çalışan bir bayan olurdu. Evlilik olsun diye evlenilir mi sakın S. Yaşında da öyle çok bir problem yok aslında daha var zamanın yani bence..27 yaşındasın üni. mezunusun yani yurt dışında eğitimime devam edeyim derken neyi kast ediyorsun?Evlen ondan sonra devam et eğitimine diyeceğim oda zor olur biraz. Bah yaşım güçcük yoksa üni mezunusun çalışıyorsundur herhalde ekonomik gücünde var e üni bitirmişsin artık kafa yapısı olarakta yani kendini aşmışındır cahil değilsin vs vs vs . Himen alı verirdim seni valla ;;;)xD İnş. karşına çıkar uygun birisi ne diyeyim nasip kısmet. Hep sen bekleyen olma ara sıra atakta yap yani ;)

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle egitimli, meslegini ve cinsel kimligini eline almis bir kadini tercih ederim. Cunku o kadinla birbirimize maddi, manevi bircok sey katabiliriz. Cocugumu ise Egitimli bir kadinin yetistirmesini isterim. Ortaokul mezunu bir kadinla anlasamam.

    1|0
    0|0
    • kendısı esıne bagımlı esınden ayrılsa konofeksıyonlarda surunecek hayır kımseyı yadırgamnıyorum ama herkezın kendı hayatı onun en buyuk amacı evlenmektı ev kadını olmaktı ve oldu .. benım yasantım onu ılgılendırmezkı

    • Bu bile ne kadar vizyonsuz oldugunu gosterir. Bu kadin 2. siniftir. Erkeginin altinda ezilmeye mahkumdur. Sonucta evlilik bir arkadasliktir. Hem de herseyin paylasildigi cok yakin saf bir arkadaslik. Bu arkadaslikta bir menfaat, bagimlilik durumu olmamasi lazim. Cunku insanlar yaratilis olarak ozgur ve dusunen varliklardir. Esinle Anlasamayip ayriladabilirsin, yada eslerden birisi hayatini kaybedebilir. Koru korune bir bagimlilik, istenmeyen ayriliklardan sonra bagimli olan kisiyi yikar.

  • İstediği gibi koca bulamadı diye yurt dışına okumaya gitmekten bahsediyorsun cidden psikolojin bozulmuş. Bu ruh hali ile doğru bir şey yapamazsın.

    0|0
    0|0
    • ya hayır soyle evlenmedım henuz yanı evlenmek zorunda degılımkı? yurt dısına cıkıp egıtımıme devam etmek ıstıyorum onun soyledıgı su kızım yasın gectı ne yurt dısısı bırını bul hemen evlen

    • 30 yaşında mesleğini eline almış bir kadının evlilik şansını sorduğuna göre seni arkadaşının söyledikleri çok etkilemiş.

    • etkıledı zoruma gıttı onu ılgılendırmıyor kendıne baksın ıstedıgı oldu evınde yatıyor aksama kadar kalbını kırmadım yoksa agır konusurdum

  • 30 yasındakı kadınla hiç bi türlü olmaz :D

    0|0
    0|0
    • ben kendıme cok guvenıyorum guzellıgımede kafama gore bırını bulamıyorsam evlenmem

  • İnsan olsun yeter.

    0|0
    0|0
  • ben ikisine de karşıyım :)))))

    0|0
    0|0
  • İlkokul mezunu ne ya. Bu devirde lise mezunu bile kesmiyor beni. Senin yaptığın en güzeli abla. Okuluna devam et.

    0|0
    0|0
    • tsk. kocasından ayrılsa konfeksıyonlarda surunecek ıns esı bırakmazda

  • bence guzel demis 30 olunca evlenecegin ne malum 40 yasina gelip evlensen kac yazar cocugun sana nene der tabii cocugun olursa

    1|0
    1|0
    • sen gonlune gore bırını bulamadıysan evlenırmısın?

    • Hepsini Göster
    • cumlemizden.. ama demek istedigim elinde olupta evlenememek yanlistir kismet yoksa bisey yapamazsin zaten

Kızlar Ne Diyor 14

  • Bosver sen takma bu hayat senin hayatin okumak istiyorsan oku hatta yurt disina cikarsan ben viyanadayim beni bul :)

    0|1
    0|0
  • evlenmiş olmak için evlenmemelisin. Zaten bu satırları yazan insan, bunu yapamaz gibi bir hisse de kapıldım :) Eğitimini tamamladığında da zaten karşına çıkacak insanlar ortaokul mezunları olmayacak ki. Senin gibi mesleğini eline almış, ayaklarının üzerinde duran insanlar olacaktır. Hem artık eskisine oranla kızlarda da erkeklerde de evlenme yaşı arttı. Erkekler de artık aynı eğitim seviyesinde kızları istiyor. Ve ayrıca 30'ların olgunluğunda eşini seçmekle, 20'lerin toyluğunda seçmek bir mi... Bence sizin doğrularınız var ama çevrenizdekilerden çabuk etkileniyorsunuz. Neye inanıyorsanız onu yapın, çünkü o sizin için en iyisidir ;)

    1|0
    0|0
    • evet cevremden cabuk etkılenıyorum ve bu yonumu hıc sevmıyorum.

    • Hepsini Göster
    • evet bunu tahmın edebılıyorum. cıddı bır ılıskım bıttı.. aynı sekılde sevebılcegım gonlume gore bırı cıkarsa evlenırım tabı ama kısmet olmayınca olmuyo

    • Tabi ki bu kısmet. ama sırf evleneyim diye de sevemeyeceğiğn bir insanla bir ömür geçirmek için imza atmak niye ;)

  • Elindeki üni diploması ile iş bulamıyormusun ?

    0|0
    0|0
    • calısıyorum ama bılmıyorum yurt dısına cıkmayı cok ıstıyorum hanı orda egıtım almayı cok ıstıyorum

  • evet hersey zamaninda güzeldir, o da ilerde egitimine devam etmek istese evli cocuklu falan cok zor olur zamaninda okumasi gerekirdi.

    evlilik de sacma bir kurumdur dileyen diledigi yasta evlensin herkes kendi hayatini kendisi secer, arkadasin sacmalamis kendi seciminden sorumlu tutamaz kimse onu hayattaki en büyük hedefi evilik yapmaksa amacina ulasmis.

    senin secimini yargilamak da onun haddine kalmamis.

    bu arada dogacak cocuga acidim bu kafayla onu da okutmaz o.

    0|0
    0|0
    • onun tek bır hayalı oldu evlenmek evlenım evde oturayım calısmayayım.. ya ınanırmısın bunu yaptı ve şu an bu durumuyla ovunuyo:\ tuhaf bırsey evlılıgınde garantısı yokkı bosanmakta var

    • onun hayati ona senin hayatin sana, istersen 40 yasinda evlenirsin kime ne. evliligin zamani yoktur, kafa yapina uyan birini buldugunda bununla yasamak istiyorum dediginde evlenirsin.

  • Altyazı halinde onun içinden geçenleri göremiyorsun sanırım :)) eminim sana imreniyordur ...

    1|0
    0|0
    • evet yurt dısına gıdersen bıtersın dıyo 30 yasından sonra evde kalırsın dıyo yanı bır havalar bır havalar

    • mehhh inandık bizde :)) hayatını yaşa evlenemedim diye kendini paralama ,seni sevecek birisi muhakkak çıkacaktır karşına o zaman kadar mutlu ve kendinle barışık yaşa ..

  • şu gerçek ki , eğitim maalesef evlenmeyi geciktiriyor , düzen kurmuş bayan rahat oalbilir ama ; işini eline almış bayanda geleceğini artık eline almış olur ...

    0|0
    0|0
    • esıne bagımlı esı bıraksa onu bıttı yıne konfeksıyonlarda surunecek . hayır gonlume gore bırı cıksa evlenıcem ama cıkmadı ne yapım

    • ee yni , erkeğe bağlısın sonuçta ama seçtiğin erkek iyise ve öyle kadın isitoyrsa olabalir yani , her erkek istemez çalışan kadın sonuçta.

  • Seni kiskandigini bende anladim ama bence yurt disina gitme masterinii burda yap.Akademik kariyer yapan bir kismet karsina mutlaka cikar.Ama cokta zaman kaybetme derim evlenmis olmak icinde evlenme.Benim yasitlarim daha 18inde evlendi cogu bana keske bizde okusaydik diyorlar.Tabi ben onlar soylemesede imreniyorum keske sevdigim bir esim cocugum olsa diye amma ask olmadan da sacma geliyor.23 yasindayim ve 24-25 gibi evlenmek istiyorum cunku anneminde istegi bu sekilde 27 desem beni keser herhalde:)

    0|0
    0|0
  • uygun birini bulamadıysan yoldan geçen adamı mı koluna takıp evlenecektin? bence arkadaşın okumuş olmanı çekememiş. herkes evlenecek diye bir şey de yok. herkes çocuk sahibi olmak zorunda değil. hayalin neyse onun peşinden git. mutlu olduğun yerde ol

    1|1
    0|0
  • bence kımseyı takma boswer o senı kısakndıgı için bole dıyo bende unv mezunuyum 23 yasındayım erkek arkadasım var 2 yıldır ama bızde daha evlenmyı dusunmuoruz cnku farklı hedeflerım var onları gerceklestrmedende evlenmeyı dusunmuyorum kımsenn ne dedıgını umursama sadece hedeflerıne odaklan hersey kısmet işi

    0|0
    0|0
  • ay ne alakaymışş yok öyle şey eğitim herşeyden önce gelir

    0|0
    0|0
  • kendinden bu kadar emin davrandıgı için özendin muhtemelen. içine girsen o kadar da mutlu oldugunu sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • cahil işte, boş konuşuyo.sen eğitimine devam et.iki gün sonra boşanıp kucağında çocuğyla ortada kaldıgında eğitimin ve de buna paralel olarak ekonomik özgürlüğün ne demek oldugunu anlar ki umarım öyle bişi olmaz.

    0|0
    0|0
    • kendısı konfeksıyonda calısıyordu evlenmeden once. hayır yadırgamıyorum ama esıne bagımlı . gonlume gore bırı cıksa zaten evlenırım ama yok ne yapım yanı egıtımıme devam edım en azından

    • Hepsini Göster
    • evet aynı sekılde dusnuyorum arkadasım allah gonlumuze gore verır ıns. olmayınca olmuyor ne yapalım.

    • üzülme , olur yaa .D aminn :D

  • Saçmalık takma kafana sen,o sana imreniyordur :)

    0|1
    0|0
  • okuyamadığı için içinde kalmış sanırım pişmanlık duyuyor. sen boşver eğitim her şeydir eğitimini tamamla zaten kader evleneceğin kişiyi doğru zamanda karşına çıkaracaktır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...