Vücudum kötü nasıl güzelleştiririm?

1 aydır falan fitness yapıyorum bunun yanında kiloda almaya çalıştım karışık saçma bir vücut oldu nelere özenmeliyim neler yapmalıyım? vücudum kötü baya boyum 1 80 kilom 73-74 falan kiloyu nasıl dağıtırım yardımcı olur musunuz

vücudum kötü nasıl güzelleştiririm ?


0|0
2|4

En İyi Kız Görüşü

  • Spor yaparak

    0|0
    0|0
    • zaten yapıyorum mesela demek istediğim fazla kardiyomu yapmalıyım daha fazla ağırlık mı

    • Zamanla düzelir o zaman acele etme

    • itici olan ne vücutta kilolu duruyor sanki omu onu bulmaya çalışıyorum

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 3

  • Güzel kardeşim bir fitness salonuna yazıl orada ki hoca seni yönlendirecektir.

    0|0
    0|0
  • Spor fitness

    0|0
    0|0
  • Ego tatmini vol 1.000.000

    0|0
    0|0
    • bunun neyiyle ego tatmin etsin l*n :D

    • ne ego tatmini * vücudumu begenmiyo kimse bende sorunu anlamaya çalışıyorum ego tatmini istesem kafamı koyardım onun daha gideri var

Yükleniyor...