Neden karınızdan korkarsınız?

Eslerinden korkan beyler bi bakin lutfen

Neden karınızdan korkarsınız? Çok konusur diye mi sizi terk eder diye mi? Anlayamiyorum neden


0|0
1|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Hangi devirde hangi yer olursa olsun, evin reisi her zaman kadındır. Siz bakmayın kağıt üzerinde erkeğin evin reisi gözüktüğüne.

    O ekşi suratı gördükten sonra adamın canı ne yemek yemek ister ne de bir şey.

    Bu sözleri orta okuldayken, 50 küsür yaşlarında tarih hocamız söylemişti :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Eşinden korkma yalnızca onu üzmekten, kırmaktan dolayı olmalı... Kadın da erkek de sadece bundan korkmalı...

    0|0
    0|0
  • bunlar değil... her gün başı ağrır diye korkuyorlardır :D

    0|0
    0|0
  • Aşıksa üzerine titrer. Korkar ama öyle bir korkmak değil bu . Kaybetmek ya da sensiz bir hayat. Bunun gibi onu bunlar korkutur. Çok konuşman korku vermez bikkinlık verir adamda bıkar bu yüzden konuşmandan korkar aman bizim hanım konuşacak yine falan bunun gibi . Bunlardan biri değilse cükünden utansın hanım abla senin eş öyle böyleymis malesef :(((

    0|0
    0|0
  • link çok komiksin

    0|0
    0|0
  • Valla en fazla cok konusup basimi agritir diye korkarim.

    0|0
    0|0
  • özgürlüğümü kısıtlar diye. tabi bu özgürlük onu başka kadınlarla aldatma özgürlüğü değil.

    0|0
    0|0
  • Siz "Allah bi' çene vermiş gaptumuş goyvemiş" diye bir laf bilir misiniz? :D

    0|0
    0|0
  • değer veriyorsa üzmekten kaybetmekten korkar, çok kırılganlar çünkü. ama sallamıyorsa,sevmiyorsa umrunda olmaz ne yaparsa yapsın der.

    0|0
    0|0
  • Terkedilmek, rencide edilmek, alt edilmek, ağır söz duymak gibi nedenler olsa gerek. Daha önce hiç Light olmadım.

    0|0
    0|0
  • bilmem.kişiye göre değişir.heralde huzursuzluk istemediğimizdendir.gereksiz yere dır dır çekmek istemediğimizdendir.

    0|0
    0|0
  • derince içten bi hhöööyytt dedimm,i kedi gibi sokulur bana! ne korkması! iyide ben evli degilimki O_o

    0|0
    0|0
  • ben de anlamıyorum neden korkarız. korkacak hiç bir tarafınız yok daha iyilerini de bulabiliriz ama korkarız işte:) ayrıca sizler yaşlanınca yeriinze yeni çıtırlar da bulabiliriz onu da yapmıyoruz bunu da anlamıyorum heralde uyuşukluktan:)

    0|0
    0|0
  • aldattıgımı anlar diye :D

    0|0
    0|0
  • korkmam ben :))

    0|0
    0|0
  • korkmak ?

    0|0
    0|0
  • herkese göre nedeni farklı bu işin kadınlarda da öyle değilmidir

    0|0
    0|0
  • bence her iki seçenekte kabul edilendir

    0|0
    0|0
  • ben Orduluyum başka sebebim yok korkmak için, adet böyle :-) evli diilim gerçi de evlenince nası olcaam belli.. cevabı da gizli yapiim de karizma gitmesin :-)

    0|0
    0|0
    • vay hemşerim haklısın bizim kızlar adamı ışkınla kovalar sdfkjdsşghajksg :D

    • :-))) ya da girebiyle :-)) ben bizim oralılara pek bkmıyom zaten de genel manada korku var zaten.. neyse geç oldu :-))

    • bizim oralara dikkat etmek lazım amerikada silahlı bir soyguncuyu giresun lu bi kız orakla etkisiz hale getirmiş :D iyi geceler

Kızlar Ne Diyor 1

  • çok korkmaz nadir çıkar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...