Birinin gerçek yüzünü görmek istiyorsanız ne yaparsınız?

Bu konuda Tecrübeleriniz var mı ?

Birinin gerçek yüzünü görmek istiyorsanız ne yaparsınız ?


0|0
9|25

En İyi Erkek Görüşü

  • sadece net olarak kendimi kandırmadan inandırmaya çalışmadan ona hareketlerine ve tavırlarına bakarım eğer mümkünse arkadaş çevresine ve ailesinede bakarım

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • osmanlı tokadı ! ! !

    tokadın akabinde deneğin yüzünde oluşan kızarıklık, bakışlarındaki şaşkın ve bir o kadar da acaba devamı gelecek mi endişesini yansıtan ifade gerçeği gösterecektir.

    atalarımızdan miras osmanlı tokadı ! ! !

    deneyin, farkı göreceksiniz...

    1|0
    1|0
  • o insana hakketiğinin çok üstünde değer verin...

    ne olduğunu hemen belli eder..

    çok kez denedim ben bunu rahmetli dedem öğretmişti..

    Ör: bir arkadaşınızla yemeğe gittiniz birincide hesabı siz ödeyin ikincide de hesabıı siz ödeyin üçüncüde o insanla muhabbeti kesin çünkü sizi enayi yerine koyuyordur...

    Gerçek yüzünü görmek isteğiniz insanın önüne maddi manevi bütün imkanlarınızı serin hemen rengini belli edecektir...

    1|0
    0|0
  • ona iyilik yaparım...

    2|0
    0|0
  • Bir insanın gerçek yüzünü görmek için ekstradan bir şey yapmaya gerek yok. Zaman geçtikçe zaten nasıl birisi olduğunu anlamaya başlarsın.

    1|0
    0|0
    • Zaman iki yüzlülere işlemiyor maalesef.

    • Yo hayır, böyle düşünmemelisin. Her insan bir noktada gerçek duygu ve düşüncelerini ifşa eder

  • Kendimi olmadığım halde dertliymiş gibi gösteririm. Yada eline para veririm. Veya param yokmuş gibi davranırım.

    Erkeğin huyu parayı bulunca kadınınki de parasız kalınca ortaya çıkar ..

    1|0
    0|0
  • yolculuk yapma firsatin yoktur tabi eski insanlar öyle yaparlarmis.

    Genelde cogu insan sakladigi yüzünü ancak öfke aninda cikartir.Onun hoslanmadigi bir sey yap bakalim ne olcak.

    0|0
    0|0
    • Bu iyiymiş gerçekten.
      Saf olmamak gerekiyor maalesef.
      Çok haklısın.

  • Ona para ver.. Onunla yolculuk yap. Onu bazen abartılı şekilde onore et. Ona (çakma) bir sırrını ver.

    Her şekilde yanlış yapmıyorsa "dostumsun" diyebilirsin..

    0|1
    0|0
  • alkol işin büyük bi kısmını görüyor

    sinirlenme, kavga

    kendime göre biraz bi bilgi birikimi, tecrübe karşımdakini çözmemi sağlıyor

    0|0
    0|0
  • Birini gercekten tanimak istiyorsan ya yolculuga cik ya onunla alisveris yap ya da ayni evde 3 gun kal.

    0|0
    0|0
  • gösterdiği özelliklerinin gerçek olduğunu anlamak için onu zorlarım rol yapıyorsa bir yerde açık verecek değilmi

    0|0
    0|0
  • oltaya yemi tak at takılırsa 2 yüzlüdür

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Maskesini çıkartırım. Bu ne ya spiderman mi? asdasdasda

    0|0
    0|0
  • birinin gerçek yüzünü görmek istiyorsan onunla ya alışverişe çık yada yolculuğa çık

    0|0
    0|0
  • tabikide ona karşı davranışlarımı tam zıttına çeviririrm

    beni her halimle kabul ediyo mu bakarım

    gerçek yüzünü yansıtır

    0|0
    0|0
  • 1 hafta o insanla aynı evde kal herşeyi anlarsın :) yada tatile çık yada böyle gecenin köründe ara yardım iste bakalım ediyor mu :)

    0|0
    0|0
  • sadece dürüst ol ve başının sıkıştığını söyle parasal yönden değil bir konu da yardımını iste n kadar yanındaysa o kadar arkadaşındır

    0|0
    0|0
  • işine gelmeyen şeyler yaparım

    0|1
    0|0
  • ona statü ver

    0|1
    0|0
  • suyuna gidiceksin.iyice ahbab olacaksın sonra gerçek yüzü görünür zaten.

    0|0
    0|0
  • Onu sinirlendir. İnsan sinirliyken gerçek yüzünü dışa vururmuş...

    0|0
    0|0
    • Bu doğrumu gercekten ?

    • Hepsini Göster
    • İlgilendiğin icin teşekkür ederim.

    • İlgiye alaka gösterdiğin için ben teşekkür ederim

  • bi iş yap

    bi yolculuğa çık

    yemek ye

    kesin açık verir

    0|0
    0|0
  • Herhangi bi konuda yardım iste illaki yardım eder ama gözlemlersin işte.

    0|0
    0|0
  • Regedit , te bakarım ...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • zor animda yanimda mi karsimda mi ona bakarim

    1|1
    0|0
  • 4 duvar arasında yasamazsak tanıyamazmısız. ben de elemanı evinden izleyelim diyorum en azından ses kayıt falan .telefonda kimle ne nasıl konusuyor ailesine nasıl davranıyor

    1|1
    0|0
  • Para mevzusu demıs arkadas katılıyorum

    0|1
    1|0
  • bam teline basarım

    0|0
    0|0
  • birlikte içmeye ya da yolculuk etmeye davet ederim.

    yahut tartışırım ki o esnada önemli bir yanı ortaya çıkar.

    0|0
    0|0
  • sarhoş et,para mevzusuna gir anlarsın

    0|1
    0|0
  • Sınırlarını zorlarım.

    0|1
    0|0
  • Diğer yüzümü kullanırım..

    0|0
    0|0
  • bilemiyorum malesef :((

    0|0
    0|0
Yükleniyor...