Karşınıza geçip sizi aldattığını açık açık söylese, ağzınızdan çıkan ilk söz ne olurdu?

sizi ihanet ettiğini açık açık yüzünüze söyleyip itiraf etse tepkinizden ziyade ağzınızdan çıkan ilk söz ne olurdu ?


0|0
17|34

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 33

  • bir söz cıkacağını sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Allah yolunu bahtini acik etsin hadi bana eyvallah

    0|0
    0|0
  • 'Keser Döner Sap Döner Gün Gelir Hesap Döner' derim giderim

    2|0
    0|0
  • geberesice !

    0|0
    0|0
  • Alaycı bir gülümseme ve hafif kafa sallama...

    Ağzımdan çıkacak tek harfi dahi hak etmeyen birine bişey demem ben !.

    2|0
    0|2
  • "Yazık..."

    0|0
    0|0
  • '' Sen yoluna ben yoluma''

    0|0
    0|0
  • Küstüm :(8

    0|0
    0|0
  • Orospuluk vesika işlemleri için

    Mür: Karaköy

    Derdim ...

    0|0
    0|0
  • ben seni yıllardır kaç kişiyle yiyişerek aldattım canım..çokta umrumda der seks partneri olarak devam etmek isterse devam ederim yoksa yol veririm...

    0|0
    0|0
  • "hoşçakal" link

    0|0
    0|0
  • :D beni mi tarif ediyorsunuz hiç bişey yapmadım sadece arkamı döndüm gittim bu kadarmıs dedim güvendiğim kişi , o gün bu gündür kimseyle fazla görüşmem...

    0|0
    0|0
  • ben bunu haketmişim demektir aldatana ihanet edene kadar ben neredeymişim diye kendi kenime sorarım.o aldatmadan önce ben onun beni aldatacağını bilmeliyim.

    0|0
    0|0
  • şerefsiz derim bir daha söze gerek yok defter kapanır.

    0|0
    0|0
  • ben karşısına geçtim, ve 3 hafta boyunca nasıl aldattığımı detaylarıyla aldattım.. duyduğum şey sadece şu oldu "Zaten uydurduğun şeye pek inanmamıştım" :-)

    0|0
    0|0
    • malmış :D

    • kadnları çoğunlukla öyle bir hale getirdim ki, en aı gerçekleri, en extrem şeyleri bile büyük bi soğukkanlılıllla karşılar hale geldiler.. marjinalite budur..

  • Senin ruhun bana bunu söyleyebilecek cesareti bulabilecek kadar ors.. olmuş güzelim, bacak aran daha namusludur beyninden

    0|0
    0|0
  • ben döverim

    0|0
    0|1
  • Değmezmişsin be...

    1|0
    0|0
  • Ağır konuşurum, hakaret ederim...

    it derim, köpek derim, hayvan derim :D

    0|0
    0|0
  • Ağzımdan laf çıkmazdı artık.

    0|0
    0|0
  • birdaha karşıma sakın çıkma derim sakın

    0|0
    0|0
  • Kiminle ? (Tanıdık birisiyse topluca silmek için )

    0|1
    1|0
  • Allahtan bul belanı der giderim

    0|0
    0|0
  • Ne diyecem ki...

    Sevdiği adamın yanında olsun .

    0|0
    0|0
  • 3

    2

    1

    0|0
    0|0
  • siiii git defol

    0|0
    0|0
  • gurup yapalım mı :D :D

    0|0
    0|0
  • allah belanı versin

    güle güle

    0|0
    0|0
  • neden ? .

    0|0
    0|0
  • Lets sie qo

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 17

  • şerefsiz! açık ve net..

    sonra boynuzlarımı parlattırmaya giderim

    0|0
    0|0
  • "Neden" olurdu

    0|0
    0|0
  • hani kuslar agaclar ):

    1|0
    0|0
  • yemin et.

    0|0
    1|1
  • Yapmıştılar vakti ile ya ben çok saftım... Şimdi olsa demem bir şey, giderim...

    0|0
    0|0
  • o orp' na git

    0|0
    0|0
  • "Bende"

    0|0
    0|0
  • Allah belanı versin

    0|0
    1|1
  • kendine yapılmasını istemedigin seyi baskalarına yapmıcaksın

    0|0
    0|0
  • güle güle :d

    0|0
    1|1
  • söyledi sap gibi kaldım :D

    0|0
    0|0
  • "Beni kimle aldattıysan ona git."

    0|0
    0|0
  • ha şöyle.

    0|0
    0|0
  • Nasildi ?

    0|0
    0|0
    • sanmam böyle söyleycğini

    • karsima gecip 'aldattim' da diyemez zaten.her seferinde ogrendikten sonra itiraf etmisti x kisi ve karsliginda her seferinde boyle soylemistim

  • Mutabıkız mı demeliyim ne demeliyim ki :S

    0|0
    1|1
  • ağzımdan çıkmaz da elimden bi kaza çıkabilir o.0

    0|0
    1|2
  • Enazından bunu saklamak ve devam ettirmek yerine açıkça söyledin.Derim ve ayrılırım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...