Pişmanlığınız ne zaman başlar?

diyelim bi sevgiliniz varr.seks konusunda da çok iyi hatta ondan iyi yok diyorsunuzda...ayrıca sizi mutlu da ediyo.onca acının arasında rahat olmanız için elinden geleni yapıyor..neden terk edersinzi.üstelik bunu hak etmediniz..ayrldınız diyelim.pişmanlığınız ne zamn başlar..dönmek istermsnz..


0|0
2|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Merhaba senin sorunda 2 kısımdan oluşuryor

    öncelikle pişmanlık ne zaman başlar sorusunun cevabı erkeklerde 1 ay dansonra çünkü anca dank ediyor en az 1 ay umurunda olmasın sonra dank eder iş işten geçmiş olabilir

    2. olarak erkek arkadaşına özel bi durum her erkek aynı değildir .erkek arkadaşın biraz bencil ve egoyisit anlattığın kadarı ile çünkü asıl seni mutlu etmeli senin üzerine titremeli tabiki karşılklık özveri şart ama tek taraflıda nereye kadar süre bilir ... bence boşver kaybettiğinin kıymetini bilir

    0|0
    0|0
    • umarım..

    • Hepsini Göster
    • Kesinlikle hata yaptını düşünme hata diye bişi yok sen sevdin ve yaşamak istediğini yaşadın pişman olma

    • evet kafasına dank etsin die umarım dedim :)

Erkekler Ne Diyor 21

  • Farklı şehirlerde olmanızdan zaten istekleri biraz abartılı oluyordur. Ayrıca yanında söyleyemediklerini kamerada söylemek çok daha kolayına geliyor olabilir. Herkesin bir yapısı vardır sen daha ağır başlısın sanırım. Küçük şeyler seni mutlu ediyor. Arkadaşın daha fazlasını istiyor küçük şeyler onu pek mutlu etmiyor gibi görünüyor. Erkek bir bayanı seviyorsa bir başka bayanla ilişki yaşasa bile seni bırakmaz. Bayanlarda genelde yanlış bir imaj var erkekler hakkında sanırım. Bir erkek bir bayanla yatınca yani birlikte olunca dünyayı unutacak başka biri olacak sevgilisini bırakacak falan bu yönden baktığımızda olaylara böyle bir şey olmuyor. Aranızdaki sevgi bağı bazı şeylerin belirleyicisi oluyor. Yani bu durumda sevgilini kaybetmezsin merak etme.

    0|0
    0|0
  • o terkedilen sevgili sensin dimi :(

    o seni terkeden herif varya gerizekalının ahmağın hakaretlerin her türlüsünü hak eden biri . senin değerini bilememiş boşver koşarsan peşinden affet beni geri dön yaparsan uzaklaştırırsın aksine uzak dur ki yoklugunu farketsin pişman olsun

    0|0
    0|0
    • zaten öyle yapmaya çalışıyorum :(( ama dayanamıyorum..neden birine kıymet verirken böyle kaçar.ben mutlu etmek istyorum ama mutsuzluğu seçiyo :(

    • Hepsini Göster
    • rica ederim :) gizli bayan eklerseniz eğer ilerki gelişmelerden de haberdar olmak isterim :)

    • ok:)

  • saydıkların varsa psikolojik sorunlarım yoksa terk etmem.

    0|0
    0|0
    • işte ondada bu var..yoksa benm gibisini gerçektende bulamaz.bi erkeği mutlu etmek için daha doğrusu sevdiğimi mutlu etmek için herşey yaparımm..ama o gittii :(( bu aralar gerçektende psikolojik sorunları var.

    • Hepsini Göster
    • hmm anladım olabilr aslında.ama şımarma ihtimali de var.

    • kendisini senden başka kimsenin sevemeyeceğini düşünme ihtimali daha yüksek.şimdilik şımarsın.senin sevgine o muhtaç,kimse tarafından sevilmeyen o.Seni herkes sever.

  • sex yapacak başka birini bulamazsa sana geri döner merak etme :D onun gözünded kıymetin yokmuş herşeyini vermişsin zaten

    0|0
    0|0
  • dönmek istersin çünkü boşluğa düşersin ama kararlıysan bunun üstesinden gelirsin. ama madem bukadar artıları var hayatında yani önemli senin için neden ayrılmak istiyorsun kiii

    0|0
    0|0
    • ben ayrılmak istemyorum o ayrıldı.bu saydıklarım özellkler bende mevcut

    • Hepsini Göster
    • oda anlayacaktır zaten. onca acının arasında sen rahatlatıyordun şimdi onun eksikliğini hissedecek, sürekli mutlu edlmek isteyecek, seks konusunda da iddalısın bunuda illaki arıyacak ve anlayacak senin değerini. sonra geri dönmek için girişimlerde bulunacak.

    • hmm bakalım dediğinz gibi olur inşallah

  • Bana göre tek kriter sex veya onun yanında rahatlamak değil. Arada aşk olmalı, heyecan olmalı. Evlenmeden sex olunca aşk da bitiyor, heyecan da, ayrılıkları buna yoruyorum.

    0|0
    0|0
  • cinsellik için sevğililik flört olmaz oluyosada siz cinsellik için seviyorsunuz demektir sadece cinsellik için beraber oluyorsunuz demektir bunu kabullenen kızda cahildir yapan erkekte sapıktır bu kadar

    0|0
    0|0
  • bir ilişki bittiyse bitmiştir pişmanlığı falan olmaz..

    0|0
    0|0
  • erkekler neden terk eder...

    peki ben de sana sunu soriyim o zaman.

    kadinlar neden terk eder?

    yaaaa amaaan uzun hikaye yeaaa

    dimi, dimi...

    0|0
    0|0
  • belkide bu kadar olan şeyi negatıf olarak goruor .senın onunla bısyler yasamanı bu noktaya gelmenı vs. bu durumda erkek evvlencegı kadın olarak goremeınce bırakır genelde ole dusunuorm

    0|0
    0|0
  • ben anlattığın gibi sevgiliyi asla terketmem

    terkedersem mutlaka büyük hata yapmıştır dönmem

    ayrıca evlenmeden her şeyi yaşatmakta iyi deyil

    alacağını almış

    düyüne birşey kalmamış

    buda senin hatan

    0|0
    0|0
    • cinsel anlamda herşey değil.bekartm duruyo..ayrıca..ben asla ona kötü bir hata yapmadım.yalan dahi konşmam ona karşı

    • Hepsini Göster
    • yaptık bir hata

    • siz ayrıldınızmı bilmiyom ama

      ayrıldıysa zor döner biraz

      hatanla yaşamaya devam ediceksin

      başka çaren yok

      ondan da fazla ümit bekleme

  • Erkeğin kişiliğini bilmiyoruz ama bence dönecektir. Anladığım kadarıyla huzur da veriyordunuz ona.

    Yapmanız gereken şey onu aramamanız. Onu aramazsanız size dönme ihtimali yükselir. Büyük ihtimalle de sizin gibi birini bulamadığı için dönecektir.

    0|0
    0|0
  • senle olma amacı farklıdır

    bi başkasını bulmuştur

    lişkiden sıkılmıştır

    vs vs.

    0|0
    0|0
  • verdiysen seni başka türlü kızlardan sanıp terkedip bidaha aramamış olabilir o anlık tatminin karşıladı ve senin evleneceği kadının bu olmaması gerektiğine karar verdi bi düşün

    ;)

    0|0
    0|0
  • Pişman olacaksam zaten ayrılmam ki, ayrılırsam da noktayı koymuşumdur..

    0|0
    0|0
  • seksden sonra ne dedin?

    0|0
    0|0
  • Hiç geri gelecek diye bekleme ..sen o güzel seksi yaşattıktan sonra biri gider biri gelir :))

    0|0
    0|0
  • Hedefi kalmamış sıkılmıştır

    0|0
    0|0
  • seks yapamadığı süre arttıkça ğişmanlık kaçınılmaz olur

    0|0
    0|0
  • terketmeyi hak etmek de ne

    0|0
    0|0
  • Sadece seks beni bi' kadına bağlamaya yetmez, yetmedi.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • adam alıcağını almış zaten. canı sıkılmıştır yada istememiştir seni. düz mantık!

    0|0
    0|0
  • Erkekler fazla iyiden onu çok fazla mutlu edenden kaçarlar. bir süre sonra karşısındaki kadın değil abla, eş,i anne olmaya başlar çünkü. Yeni arayışlara girerler, onu mutlu edecek olanı değil ona erkekliğini hissettirecek, kadınlık yapacak birini. Fazla iyi olmayacaksın onlara, gider çünkü gider ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...