Kick boks boy uzatır mı?

kick boks boy uzatır mı yaş 19 birde süt uzatır mı bu yaşta birini ? uzarsamda max kaç min kaç uzarım ?

Güncellemeler:
ewt arkadaşlar şu an boyum 3-4 cm uzadı ama kick boks yapmadım basketbol oynadım bo lbol süt içip proteinli besinlerle beslendim =)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • yüksek hızda en az 30 dk koşarsan her gün bacak boyunda uzama olduğunu hissedeceksin barfiks gibi egzersizlerle gövde boyunu uzata bilirsin (Torik,kefal,uskumru,palamut) herhangi üçünü haftada 3 kez ızgara ya da fırında buğulama yaparak tüketmeli

    • kısadan orta boya ucuş yapmışsın :DD

    • 1.74 oldu artık takmıyorum .

    • daha da uzatmayı düşünüon mu kaç oldu boyun ?

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 8

  • nasıl yani 25 günde 3-4 cm mi uzadın baskete başlıyorum ben de :) ama süt falan uzatmıyor emin ol 18 yaşındayım bu yaşıma kadar sadece sevdiğim için içtim uzamak gibi bir amacım yoktu temelde ama bir faydası yok emin ol boyum 1.68 :/

    • zıpladım ben onun için

    • yukarıdaki barfiks gövde boyunu uzatır demiş bacak boyu nasıl uzar bir fikrin var mı :) basket dışında

    • 1.70 ol yeterli bir bayan için ben1.80 oldum bnde 1.83-1.84 filan olurum oda bana yeter

    • Öncekileri Göster
  • Kick boks ilgi alanım.

    • evt

  • tam tersi kısaltıyor:))

    • neyse ya önemli değil

    • yazdıgınla demek istediğin çok farklı teşekkürkürler yinede :DD

    • uzayan boy kısalır demedimki:) sadece boyun uzayacağı varsa uzamaz bunu demek istedim:)

    • Öncekileri Göster
  • Hocan bilir zaten öyle şeyleri, ona sormalısın. Protein ağırlıklı sağlıklı beslemelisin.

    • pekala =)

  • boy uzunlugu genetik yapiyla bagli bide beslenmenin kalitesi özellikle protein vücut icin cok faydali...yani spor pek yardim edecegini düsünmüyorum.

    • =) genetik boyuma ulasmadım ailem uzun 20 sinden sonra uzayanlar var okey

  • allasen uzatır mı hiç yaa :DD

    • zaten 5 ide geçemem ben 5 cm uzarım bırakırım yeter :D

    • teşekkür ederim dostum :) sende bir 5 cm uzasan yeter en fazla 8-9 cm fazlasına gerek yok bence

    • ol bencede türkiye gibi bi yerde dev gibisin masallah :D

    • Öncekileri Göster
  • Bacak boyunu uzatır. Basket daha iyi boy için

    • bacak boyu ile kick boxun ne alakası var :S Baskette boy uzatmaz aslında.

    • evt onda haklısın basketin uzattıgını arkadasımdan biliyorum ama kickboksa daha merak var o yüzden sordum

  • Tutun bir yere sallan.Daha çok boyun uzar.

    • hee bende bu sogukta parka gidiyimde asılıyım die düşünüodum =))

    • parkta öyle yerler var :D yada barfiks yeri gibi meselaa

    • bişi değil :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 57

  • büyüme kıkırdakları açıksa uzatır.

    • =)

    • :D

    • kingleoricc ben falcaoo bu soruda benm bunu belirtiyim sana :D

    • Öncekileri Göster
  • Uzatabilir...

  • aferin evladim insallah boyun hep uzar

    • inş bakalım yeni uzadım 1 sene daha lazım bakalım

  • 25 günde 4 cm. Süpermiş

    • aslında 2 ay kardeşim 1 ay da önceden yapıordum gene ama 1 ay daha fazla asıldım

  • şakası mısın la sen 1 aya boymu uzar 4 cm ve 19 yaşında

    • ii ben memnunum ayakkabılarla 1,86 oluyorum daha ne olsun

    • boyun iyi aslında 1 cm uza 1.85 ol yeter bnce ideal 1.85dir fazlası sırık gibi birşey oluyorsun

    • iimiş :) benim babamı geçmem çok zor 1,92 uzazam 2 3 cm atarım

    • Öncekileri Göster
  • uzabilir...

  • kick box box boyu kısaltır ayrıca kemiklerin oturur

  • Hayal kurmayın boşyere 19 yaşında boyunuz felan uzamaz. Ciddi bir eklem sorununuz yoksa ameliyatla bile zor bir durum artık. Spor yapmak için yapabilirsiniz kick boks ancak boy içinse boşverin.

    • pekala

    • Yorum şeklinize dikkat edin.

    • lan olm uzayan nasıl uzuyor ?

  • büyümix yemen yeterli

  • hayır basketbol oyna

    • pekala

  • daha çok burun kırar diye biliyorum ben O.o

    • dogru :D

  • basketbol oyna ;)

  • Öncelikle söyleyim, 194 cm boyum var.Al sana uzama taktikleri:1) Genetiğinde yoksa, ne kadar uğraşırsan uğraş, uzun bi insan olamazsın.2) Koşmakla, kickbox'la, barfiksle boy uzatılmaz. Voleybol, basketbol gibi sporlarda şansın daha yüksek.3) Yemek seçimin dengeli ve sağıklı olsun; ama proteinden ziyade kalsiyuma yüklen.4) Senin yaşın biraz geçmiş sanki. Ama o da genetikle ilgili, belli olmaz.

    • rica ederim. :)

    • teşekkürler başka bir tavsiyeniz var mı peki dinleyebilirim

    • kalsiyum kemik büyümene yardımcı olacaktır. protein ise kas yapımına. öncelikli hedefin boy uzatmaksa, kalsiyumdan devam et. süt ve süt ürünleri isabetli olur.

    • Öncekileri Göster
  • iyi spor iyi beslenme uyku düzeni. bunları yerine getir 2 -4 cm uzarsın. genetik olarak yatkınlık varsa 5 6 uzarsın

    • teşekkürler

    • farketmez. basket ıyı olur tabi

    • spor olarak basketi mi öneriyorsun ?

  • boyunu bacaktan uzatmak istiyorsan subliminal telkinleri tavsiye edeblirim.

    • 4cm cik fazla değil 1.82 olayım başka bişi istemiyom :S

    • Yok canım nedne alınayım sonuçta ben satmıyorum. Umarım kafana taktığın boy sorununu çözersen.Kendine dikkat et

    • ben bu işlere inanmıyorum lütfen alınma ama gerçekten teşekkür ediyorum sana tavsiyen için

    • Öncekileri Göster
  • O sütü zamanında içmiş olsaydin bugün ümitsizce bu soruyu sormazdin. Malesef bu yaştan sonra uzama durur .

    • hacı basket oyna 21 e 5cm uzar fazlasını bekleme

    • 19 kardaş

    • yaş kaç ?

    • Öncekileri Göster
  • uzatmaz.onu yaparken özel haplar veriliyor.onlar kaslandırmaya yarıyor boy uzatmaz.şaka gibi gelcek ama basketbol bilimsel açıdan kanıtlanmış bi spor.boy uzatıyor.ona yelten bence.

    • evet arkadaşımdan biliyorum lakin oynamayı sevmediğim için acaba uzatır mı diye düşünmüştüm işte nabarsın ama basket oynasam 2 sene içinde 5cm uzarmıyım ki ?

  • eşşek sudan gelinceye kadar dayakta yesen o boy uzamaz hacı :D

    • :D:D

    • :DDDDDD basketle degil kick boksla uzatacam şu yorumun için DDD

  • bende boksla ilgileniyorum ama bildiğim kadarıyla genelde adam uzatıyoruz :d

    • seende saoll

    • aynen cok iyi ilham verdin bana cok saol kardeşim =(

    • kickboxu öğrenirsen her zaman savurusun yaklaştırmazsın hem acaip karizman olur

    • Öncekileri Göster
  • 8 yıl kick-box yaptım 1.91 boyundayım uzattımı bilmem:) ama doğrudan etkisi olduğunu sanmıyorum şöyle olabilir, her türlü fiziksel aktivite gelişim çağındaki kişilerde etkisi olmuştur.

    • haklısın sanırım

  • barfix uzatır. barfix demirinde sallanmak ve ayaklar yukarıda sarkmak da aynı şekilde

    • barfiksi denedim 3cm uzadım bırakdım çünki baktımki gövde uzuyor bacaklar aynı

  • basketbolda oynayarakda faydasını görebilirsin

    • ewt onda herkezhemfikir arkdaslarımdanda biliyorumda lakin sevdigim bi spor uzatırmı diye sormuştum :D basket uzatıyor tabi yani

  • şu anki boyun kaç?

    • :) rica ederim.. başarılar..

    • allah korusun 5 e razıyım tekrar teşekkürler :D

    • gerçekten bu tür geyikler bile beni utandırır.. çok naziksin.. inşallah istediğin boyun 20 cm fazlası kadar uzarsın :))

    • Öncekileri Göster
  • hayır... spor yapmayı dene

  • Uzatmaz Kas Yaptırırr

    • evt dogru söylemiş nie gülüon ki :d

    • kas mı yaptırır :D

  • Yani her şey duydum bunu ilk kez duydum mantık yürüttüğünde böyle bir şeyin mümkün olamayacağını anlamalısın yanlış mıyım?

    • :))

    • google amca tekma atmanın boy uzatacagını sölüyor sadece :D

    • Ya hani ilk defa senden duydum kickboksun boy uzatabileceğini öyle bir şey olsa mutlaka duyardım. Yinede google amcaya bir danış belki bu konu hakkında bilgiler vardır.

    • Öncekileri Göster
  • Anatomin ve genetik yapın hakkında bi bilgiye sahip değilim ama baştan şunu söyleyelim Kick Box fit olman ve fiziksel gücünü arttırmak dışında boy uzatmak gibi bir işlev içermiyor.19 Yaşından sonra boyunun uzama ihtimali maksimum 3-5 cm 'dir buradada genetik yapının önemi söz konusu şahsen 1.88 boyundayım ve 20-22 yaş arası 7cm boyum uzadı.O dönem sporda yapmıyordum.

    • fit bir vücut elde etmek istiyorumda şöle 4 cm daha güzel durur

    • Genetik bir özellik olabilir uzama sebebin kimisinin boyu 17 yaşında durur kimisinin 22-23'e kadar yolu var ama şunu unutma ne kadar uzarsan uza 35 yaşına doğru o son aldığın 3-4cm gerileyecek ve vücudunun kemik yapısı tamamen oturmuş olacak ayrıca kısa değilmişsin 1.82 takıntın neden ?

    • evet senin gibi çok var 20 22 arası o kadar uzayan ama geçen 4 ay önce yani üni başlamadan öncae 1.75 dim şu an 1.78 im düzenli beslenip düzenli uyuyordum sence hala gitme şansım var mı ?

  • Kick Boksa başla. Başladığın gün git salondan siyah kuşak birisine artistlik yap, küfür falan et. O da senin 2.80'e kadar uzamanı sağlasın :)

    • uygulayacagım :DD

  • olabailirt

  • Kısaltır basketbol yüzme uzatır

  • uzatmaz dostum. boş yere kandırma kendini :)

  • kickbox ne alaka boy ne alaka.Boyu en çok yüzme uzatır ki yaşın 19 bu saatten sonra seni sütde kurtarmaz yüzmede.Ama her insan gibi seninde kemik sistemin yamuk olduğu için sporla başta yüzmek olmak üzere tabi omurga sistemini düzelterek 2-3 cm e kadar daha düzgün bir durabilirsin.Bununla beraber sabah kalktığın da 1 cm uzun olduğunu düşünürsek sabahları 4 cm uzun olursun bu da güzel bir rakam hadi bakalım.

    • diyorum ya ya geç olgunlaşanlardan ama o yaşa boy problemi kalmaz diye düşünüyorum.O arkadaşların mutlaka omurgası düzelmiştir.

    • askere gidip 2-3 cm uzayanlar nasıl uzuyor aga benm arkds bu sene basket takımında 19 yaşında adam 4 cm uzadı bana bunun açıklamasını yap anlayım :DD

  • boy uzatmadığı gibi beyni kısalttığı söylenir.

  • thoq yhoq yhooooq x(

  • bilmem. işemek saç uzatır mı?

  • Teşekkürler ;)

  • Bence ne kısaltır ne uzatır genişletir yada zayıflatır kişiye göre

    • bencede sadece kas yapılabilir gibi gelmeye başladı

  • Basket oynarsan uzarsin 19 yasindasin diye uzamicagi anlamina gelmez uzar

    • yani benim arkdsm 5cm uzadı bu sene 19 yaşında ama millete anlat gelde :DD

  • link aynı tong po gibi olursun:D daha çok uzayabiliceğin sporlara yönelsen basketbol voleybol gibi kick boks uzatmaz bence;)

    • :D

  • erkek orataokuldan liseye geçerken uzar.ondan sonra fazla uzamaz.3-5cm

    • yani bilmiyorum benimki sadece tahmin.benim boy uzamamdan çevremdeki arkadaşlarımın uzamasından.Sporu hiç bırakma tabi.

    • basketle takviye yapsam 1.82 yi görürmüyüm ?

    • en fazla 1.80 olursun 19 yaşından sonra.

    • Öncekileri Göster
  • K,CK BOX BOY UZATIR MI ? hayatımda böyle saçma soru görmedim kusura bakma pastörize süt iç sen

    • ya bırak birader iç diyosun ben işe yarar mı diye soruyorum sana ?

    • o zaman işine bakıcan kardş boş boş soru sormayacan

    • 19 yaşında birini süt uzatır mı ki ?

  • ben kickboxerim hayır uzatmaz kardesım

    • hayır oraları calıstırmak boy uzatmaz güçlendırır boy uzatcaksan kucuklukten basket oynıcan yada voleybol

    • Ama bacak germek tekme atmak bunların boy uzattıgını düşünüyorum ?

  • Hayır uzatmaz. Ama kısa boy kick box için daha iyidir.

  • uzatr uzatr

  • Penis plus var 4 cm e kadar uzatıyor :)))

    • asdfghjkl +1

    • allah cezanı vercek olm =))

  • bendeki boy 1.65 yaş olmuş 24 bide bizi düşün biz napalım :D

    • aynen haklısın sanırım

  • cenenin altindan aparkut sekilnde aldigin guzel darbelerle boyun uzayabilir.ozellikle boyun kismin. tekme atarak bacaklari da uzattin mi tam olursun artik.

  • Yaş 19 dan sonra zor , imkansız değil . Ailende sonradan boy uzamansı olan varsa sende de olma olasılığı var. Kick boxun boy uzattığını hiç duymadım

  • Uzamassın tecavüz kaçınılmassa zevk almayı bileceksin yani boşver kısa yaşamayı öğren biraderimmm ;)

    • 1.78im kısa degilimde az daha olsam 1.82 filan fena olmazdı

  • Basketbol gibi zıplamalı bişeylerle uğraş ki uzasın. Sadece 30 yaşına kadar süt yoğurt vs kemilere çok fayda veriyor diye duymuştum ama ne kadar doğru bilemem...

    • Normal şartlarda 21dir sanırım uzama sınırı. düzenli basket oynarsan 21den sonrada uzarsın diye düşünüyorum.

    • max kaç atarım uzama sınırı 21 diye biliorm ben ise 19 yaşındayım 2 yıl basket oynasam 5 cm gibi bir boy artışı yaşarmıyım ? vede süt ürünleri tüketsem ?

  • mukayeseli el grafisi çektir.kıkırdakların kapanmamışsa kick boks yapmasan da uzarsın.kapandıysa 24 saat basket oynasan fark etmez

    • 18imden sonrada 3 cm atmıştım birden atmadı hiç boyum her yıl 3 cm atıor ben artık uzamam diyordum ama 3cm attıgımı görünce şaşırdım ama düzenli yemek düzenli uyku ve düzenli okulda uzakdı düzenli yürüyüş yapıordum birde süt içtiydim aksamları uzamak için degildi ama fayda etmiş :D

    • evet kapanmamış 23-24 yaşına kada kapanmyanalar bile olabiliyor az da olsa

    • eylülde üniye başladıgımdan bu aya kadar 3cm uzamışım sanırım kapanmamış öyle degil mi ?

  • Kondisyon olarak iyi olabilir belki ama boy uzatmak isteyenler için uygun bir spor değîl. Baskete veya fubola geç kaleci olarak

    • basket oynasam 1 kaç yıl sanırım max 5 atarım bu yaştan sonra degil mi ?

  • Yok nerde görülmüs kick boxun boy uzattigi? Spor boy uzatmaz saadece genisletir

  • hevesini kırıcam belki ama bu yaştan sonra vinçlede çeksen uzamazsın yaşın ilerlemesi ve kemiklerin yerine oturmasıyla daha uzun gösterirsin sadece o da max 1-1,5 cm civarı olur

    • iyi keyfin bilir :D

    • la git manyaga bak :D:DD

    • sende uzayasın 190 olursn yanında kısa kalim :D

    • Öncekileri Göster
  • uzatır tekme atmak bacak boyunu uzatan bir şey.

    • evt haklısın

  • Kick Boks boy uzatmaz, aksine uzayamasına az da olsa engel olur.İkincisi, yaşın 19 olmuş, boy uzatma işi senden geçmiş..

    • Olabilir belki dene şansını

    • en azından 2cm atabilirmiyim basket filan yapsam 1.80 oluyum düz ?

    • 14 yaşında bırakmış ya futbolu..Ayrıca, tamamen durdurur demedim, biraz engeller.Hem kas yapımı için, hem de boy uzaması için, protein lazım.Proteinler kas yapımına gidince, uzamaya fazla kalmıyor.

    • Öncekileri Göster
  • Unut gitsin

    • sn öyle diyosan =)

Yükleniyor...