Kapat

Arkadaşlar gününüz nasıl geçti?

benim günüm başta kötüydü sınavım çok kötü geçti :( onun sonra sevdiceğimle gezdik vs iyi geldi o berbat gün bir an da güzel bir güne dönüştü..


0|0
2|18

En İyi Erkek Görüşü

  • iyi geçti Allah razı olsun, hal hatır soranın çok olsun.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 17

  • Adrenalin dolu bir gün yaşadım.

    0|0
    0|0
  • ortalama bi gündü sıradan monoton

    0|0
    0|0
  • günüm mü var gecem mi var hiç bilmiyorum ki ders anlatıyordum bi ara..

    0|0
    0|0
  • çok yogun geçti

    0|0
    0|0
  • sabah 8 bir başladık işe tempolu akşam 21 00 kadar uyuyamıyorum ama o kadar yorgunum millet uyur ben uyuyamam

    0|0
    0|0
  • çok çılgın

    1|0
    0|0
  • benim günümde güzeldi bana ulaşırmısın zevall

    0|0
    0|0
  • BU GÜNEDE ŞÜKÜR.MESAİ BİTTİGİ ZAMAN EN GÜZELİ OLUYO.DARISI YARININ BAŞINA İNŞ.

    0|0
    0|0
  • İyiydi, senin?

    0|0
    0|0
  • Harika ötesi muhteşem

    0|0
    0|0
  • mutlulugun daim olsun...

    0|0
    0|0
  • Kötü gün görmemişsin sen daha.

    0|0
    0|0
  • Millet kıskansın diye mi sordun.

    0|0
    0|0
  • Gün boyu final sonuçlarını beklemekle

    0|0
    0|0
  • Matematikden 10 aldığımı gördüm :D

    0|0
    0|0
  • iyi sıradan bi gün işte

    0|0
    0|0
  • çalışarak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • olası bir gündü işte kalktım yemek ders ders ders kahve ders sonra yemek şimdi pc müzik sevgili falan :)

    0|0
    0|0
  • 2 sınav üst üsteydi bi hocayla kavga ettim notlarım güzel ama sözlü notundan şüpheliyim dışarda yağmurda ıslandım hasta olucam büyük ihtimal baya kötü bi gündü benim için bi taş yağmadığı kaldı başıma :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...