Şimşek gökgürültüsü ve yıldırımdan korkar mısınız?

ben bayılırım da hatta her gün Gök gürültüsü şimşek ve yıldırım çarpsın lodos essin bayırlım ama bazıları çok korkar siz korkar mısınız


0|0
13|9

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 12

  • lodosa baylırım da diğerlerinden korkarım

    0|1
    0|0
  • gecenin bi vaktinde olursa vede yalnizsam o anda, korkarim acikcasi

    0|1
    0|0
  • ben çok korkuyorum

    0|1
    0|0
  • Çok severim hoşuma gider :)

    Ama bazen biranda gök gürlüyor ya hafiften irkilebiliyorum :)

    0|1
    0|0
  • Çaksa da bi göz kırpsam.

    0|1
    0|0
  • yok bayılırım

    0|1
    0|0
  • Ben çok ufakken ağlıyordum bile ama artık o kadar etkilemiyor :)

    0|0
    0|0
  • Arada bir yerimden sıçratmıyor değil.

    0|0
    0|0
  • hayır ama ağlayasım geliyo hep

    0|1
    0|0
  • ben de korkanlardanım sanırım bilnc altndan gelen bişey gürültü bie ürkütr beni

    0|0
    0|0
  • sen bayılıyormusun ?gök yüzü yarılıyor sen bayılıyorsun.

    0|0
    0|0
    • her caktıgında bir cakasın istiyorum yıldırım düşerken yada şimşek çakarken yada gürülderken tüylerim diken diken oluyor öyle oluyorumki hep devamlı çaksın istiyorum nasıl ironi varsa bende millet korkar be severim hatta çocuk gibi sevinirim

    • Hepsini Göster
    • bende kafkasım ama senin gibi degilim

    • türküz işte :)

  • Gök bile isyan ediyor bağırıyor çok severim bende :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bu görüntüden korkulurmu link

    0|0
    0|0
  • hayır korkmam

    0|0
    0|0
  • Geceleri aşırı korkarım hele bide en son güm der kafayı yerım yatamam hasssss

    0|0
    0|0
  • Ondan korkmam ama korkandan korkarım bi arkadaş üstüme atladı bi keresinde :D :D

    1|0
    0|0
  • Hayır korkmam.Bilakis o gürültü-ses-ve yıldırımlar çok hoşuma gitmektedir.

    0|0
    0|0
  • Dibime düşerse korkarım belki ama buna vaktimde olmaz sanıyorum.

    0|0
    0|0
  • Böyle dışarıdayken bana çakıcak diye korkuyom lan

    1|0
    0|0
  • buda ayrı bir psikopat bayılırım diyor :)

    yağmuru severimde gök gürültüsünü pek sevmem korkmamda

    0|0
    0|0
  • Korkmam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...