ABD Basketbol Takımı (Rüya Takım) hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Canım sıkıldı en heyecanlı basketbol maçlarına bakıyordum aşağıdaki maça dek geldim zaten basketbol denince akla NBA geliyor çoğu insanda. Bu ABD'liler basketbol oynamak için yaratılmışlar gibi sanki? Adamlar şiir gibi oyun oynuyor abi..




0|0
7|16

En İyi Kız Görüşü

  • Çok seviyorum basketbolu ve Amerikalılar ellerinde basket topuyla doğmuş kadar iyiler 😄

    0|1
    1|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yerim onları.

    0|1
    0|0
  • Onlar beni soka sokuyorlar bu kadar iyi olunur mu ya. s

    0|1
    0|0
    • Adamlarda oynadıkları oyuna saygı var ve disiplin. Bizim Türk sporcular hangi dalda olursa olsun hepsi değil ama çoğu ben paramı nasıl olsa alıyorum kontratımda var oynasam da oynamasam da düşüncesi var. Bu adamlar Dünya'nın sayılı zenginlerinden diyebiliriz ama adamlar sahaya çıktığında gördüğün gibi disiplinden hiç kopmuyorlar ve oyuna saygı duyuyorlar. Bizde olmayan şet yani.

    • Her iste gerekli bir sey meyvesini de veriyor

    • Aynen öyle.

  • Basketbol sevmem😁

    0|1
    0|0
  • Tabii ki de ergenler Sırbistan'ı, Yunanistan'ı, Ispanya'yı, Litvanya'yı falan bilmiyor.

    0|1
    0|0
    • ABD senin saydığın bu takimlara tam performans Oyun oynasın minimum 15 sayi farkla bitirir. İzle gör youtube den

  • İyi oyuncuları var

    0|1
    0|0
  • Iyimis devam etsinler boyle

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Abd bir spor ülkesi. Basketbol en çok ilgilendikleri spor, oyuncular lise çağından basketbolcu olmak için şartlandırılıp daha çok küçük yaşlarda eğitimden geçiyorlar, draft isimli bir sistemleri var herkes iyi oyuncuları toplayıp über kadro kuramıyor. Mesela Kobe Bryant'ı en iyi zamanlarında kendi ayarında bir oyuncuyla aynı takımda göremezdin.

    Ayrıca oyun siyahi, über atletik oyuncular tarafından domine ediliyor, Avrupa'daki teknik, taktik kurgu yerine muazzam fizik gücü, bir tane çok seri, iyi pas veren oyun kurucu, atletik özellikleri iyi olan, içeriyi zorlayabilen bir 2 numara ve hem eli düzgün hem de fiziken güçlü uzunlarla oyunu domine ediyorlar.

    Avrupa'da oyuncuların bireysel yetenekleri görece kısıtlı olduklarından oyun koçların hakimiyetinde, taktik savaşlarla geçiyor.

    Kimileri 'Avrupalılar daha iyi yeaa' dese de, şu an en iyi şutörler (Stephen Curry, ) en güçlü, teknik oyuncular (Lebron James, Aldridge) en atletik yapılılar (Demar Derozan, Russell Westbrok) var.

    Kevin Durant gibi bir uzun Avrupa'da çıkmıyor, çıksa da direkt Nba'ye gidiyor.

    Ayrıca Michael Jordan gerçeği de var.

    0|1
    0|0
  • Basketbolun duayenleri

    0|1
    0|0
  • Calismak calismak calismak anahtar sözcük yetenek basketbolda önemlidir ama calisan herkesten iyi olabilir

    0|1
    0|0
  • maalesef yenilmezler; turnuvalara kolej takımlarıyla katılmadıkları sürece dünya şampiyonası ve olimpiyat altın madalyaları garanti onların olur. biz de gümüş veya bronz alırsak şampiyon olmuşcasına sevinirim :)

    0|1
    0|0
    • kardeşim zaten ABD nin olduğu bir turnuvada hiç şüphe yok ki takımlar 2. ya da 3. olmak için yarışıyor. Adamlar en ciddi rakibine 15 - 20 sayfı fark bindiriyor..

  • Abd basketbolun efendisi be kardeşim

    0|1
    0|0
    • Hiç şüphesiz kardeşim kusursuz bir oyun şiir gibi bir oyun otur adamları izle rahatlarsın terapist gibiler :)

  • Cok iyi takimdir evet.

    0|1
    0|0
  • Hidolu, Ömer Onanlı, Kerem Tunçerili, Kerem Gönlümlü takım da bizim rüya takımımızdı bence. Dünya 2. si olmak kolay iş değil :)

    0|1
    1|0
    • Türkiyemle gurur duymamak elbette mümkün değil. Ama bu adamlar başka kardeşim ya hayran olmamak elde değil. Keşke bizde basketbolda bir NBA kadar futbloda da bir İngiltere ya da İspanya takımları kadar çok iyi olabilsek. Böyle başarıları çok nadir alıyoruz malesef.

    • Bro bu sezon en iyi oyuncuların geldiği sezon oldu hem basketbol de hem de futbolda. Bu tür şeyler zamanla yavaş yavaş olacak şeyler. Nba kalitesinde basketbol ligi de umarım görürüz :)

  • Bizde iyiz kardeş vurduk enselerine italyanların😀

    1|1
    0|0
  • Bide bu en iyi takimlari degil. Buyuk starlari sadece Olimpiyatlarda oynatiyorlar.:)

    0|1
    0|0
    • Aynen çoğu maçlara B takımı çıkarıyorlar. Ki zaten B takım bile falloş etmeye yetiyor

    • Hepsini Göster
    • Normalde mesela o final oynadığımız turnuvadaki ideal kadro Derrick Rose, Kobe Bryant, Lebron James, Tim Duncan ve Lamarcus Aldridge gibi bişey olmalıydı. Ama bu kadro yoktu adamlarda.

      Sebebi genelde NBA'in boru değil 82 maçlık bir maraton olması play off'lar hariç. Böyle olunca bir de yazın adamları turnuvaya sokmak istemiyorlar.

      Esas kadrolarla gelseler 150 sayı atarlar.

    • @Ragnar_Lodbrok bildiğin fallos eder giderler

  • Bunlar yer çekimine Aykırı Doğmuş İnsanlar Diyorum :)

    0|1
    0|0
  • süper

    0|1
    0|0
  • Ölüsü yeter derlerya o hesap
    Helal olsun valla

    0|1
    0|0
  • İmansızlar acımıyorlar hiç.

    0|1
    0|0
  • basketbolcu olarak doğuyorlar

    0|1
    0|0
  • Mıamı heat nedense favorım 1 ocakta celtics elemelerine giricem ben de ona çalışıyorum heyecanlıyım ama :/ :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...